Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki kasvattajat kuulolle nyt! On aika taas palata normaaliin

Vierailija
06.08.2024 |

Kaikesta on näkynyt että maailma alkaa olla kyllästynyt tähän woke touhuun ja perinteiset arvot ja roolit ovat palaamassa. 

Älä tee sitä virhettä että enää kasvatat lastasi sukupuolettomasti. On poikien juttuja ja tyttöjen juttuja. Poikien leluja ja tyttöjen leluja. Poikien harrastuksia ja tyttöjen harrastuksia. Poikien vaatteita ja tyttöjen vaatteita. Omat poikani tietävät nämä asiat jo.

Eli jos haluat että heistä tulee taas normaalin maailmanmukaiset ihmiset niin NYT on aika jälleen kasvattaa perinteisesti. Maailma on palaamassa normaaliin. Teet heille suuren karhunpalveluksen jos vielä kasvatat heidät nykymalliin. Tulevat olemaan hukassa ja syrjittyjä. 

Ei mulla muuta. Mukavaa päivänjatkoa! 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tärkeä tiedote 

Vierailija
2/10 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan ei koske inceleitä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

....nönnönnnöööö...

Vierailija
4/10 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/10 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata, ap, omat kakarasi.

Vierailija
6/10 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se vasta vinksallaan on jos ajattelee, että hänen lapsensa eivät ilman kasvatusta tiedä edes omaa sukupuoltaan. Varmaan tuollaiset lapset tarvitsevat aika paljon muitakin erityisjärjestelyjä selvitäkseen arjesta.

Minä olen kasvattanut lapseni sukupuolisensitiivisesti, ja sen verran hyvää ainesta ovat, että kaikki tietävät oman sukupuolensa vaikka tarjolla on ollut esimerkiksi hameita pojille ja niitä on välillä käytettykin.

Vierailija
7/10 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva, mutta mitä painoarvoa luulet tuollaisella tekstillä olevan kun vaikuttaa siltä että olet hädin tuskin läpäissyt peruskoulun.

Vierailija
8/10 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata, ap, omat kakarasi.

Niin kasvatankin. Teitä mutta täytyy opastaa miten nykymaailmaan kannattaa lapsia kasvattaa. Poikani osaa suoraan jo sanoa että tuollaista paitaa ei laita päällensä koska tyttöjen paita. 

Vierailija
9/10 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Opetushallitus miettii kännykkäkieltoa kouluun niin voi kyllä sanoa, että maailma on sielläkin muuttunut. Jotain on tapahtunut. On iso muutos aiempaan vapaaseen kasvatukseen. Vasemmistoministereitä tämäkään kouluasia ei kiinnostanut.

Vierailija
10/10 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä aikanaan viitsinyt tytölleni mitään nukkeja ostella, kun ei häntä kiinnostanut. Olisi vaan ollut rahojen tuhlausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä