Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äärioikeiston nousu Britannissa on todellinen huoli - kohta Suomessa

Vierailija
06.08.2024 |

En ollut tajunnutkaan kuinka vahva äärioikeisto Britanniassa on. Vasta nämä mellakat ovat saaneet silmäni aukeamaan minkälaisen ongelman kanssa siellä oikein painitaan.

Pelkään pahoin, että Suomen toistaiseksi hiljainen äärioikeisto voimaantuu tuosta ja persut ovat vielä hallituksessa. Meillä on pelottava pommi kytemässä Suomessa ja Brittien tilanne osoittaa, että pieni somen disinformaatiokampanja riittää tilanteen räjäyttämiseen.

Meidän pitäisi pitää uudet vaalit, että persut saataisiin ulos hallituksesta. Taloutemme ei kestä tuollaista mellakointia.

Kommentit (385)

Vierailija
301/385 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, tätä on odotettukin. Suomi Suomalaisille.

Suomi heille jotka haluavat ja pystyvät sopeutumaan täällä tiettyihin elämisen ehtoihin. Kyllä tuossa on viilattavaa kantiksillakin. Alkaisi maa porskuttaa heti paremmalta pohjalta monella tapaa. Yksilöllisyyttä se ei silti estä.

Vierailija
302/385 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden poliisien kaikki tiedot julki. Briteillä täysi  oikeus tuomita oman käden kautta näitä pettureita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/385 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakkojen mukaan olemme äärioikeistolaisia, kun emme halua muslimien ottavan valtaa. Selvä... M28

Mikä vika muslimeissa? Ne ei ole inceleitä (naisvihaajia). Te persut taas olette katkeria, työttömiä naisvihaajia.

Musliminainen on turvassa kunhan on lisääntymiskykyinen ja antopäällä koraanin ohjeiden mukaan aina kun aviomies haluaa, tottelee aviomiestään ja ottaa tarvittaessa nöyrästi vastaan fyysiset rangaistukset hyväksyy miehen moniavioisuuden jossa vaimoilta ei lupia kysellä ja alistuu täysin allahille mm. rukoillen ja paastoten. Miten mahtaa onnistua islamia sympatisoivilta suomalaisnaisilta?

Itse ottaisin kiitollisena ja nöyränä vastaan jokaisen rangaistuksen, jonka muslimimies soisi minulle.

T. Vih

Mahtaisiko mieli muuttua kun olet maakuopassa kivitettävänä?

Vierailija
304/385 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauttikaa te muslimeista, minä muutan seuraavan 2 vuoden sisällä Etelä-Koreaan. ~Mies26

Niin nautitaankin. Muslimit ovat ystävällisiä ja kunniallisia. N32

Ihailtavan suvaitsevaa naiselta puhua kuinka se on kunniallista lah*ata naisia milloin mistäkin syystä, ihan vaan kunniaansa puolustaakseen 👍

Vierailija
305/385 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maa on menetetty.

Vierailija
306/385 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut poistattaa viestejä niin vauhdilla, että taitaa olla koko trollitehdas töissä.

Miinuksista päätellen täällä onenimmäkseen silakat ja rasmukset miinustamassa täysin paikkansapitäviä kommentteja.

#woke

#unelma

Vierailija
307/385 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauttikaa te muslimeista, minä muutan seuraavan 2 vuoden sisällä Etelä-Koreaan. ~Mies26

Ihailtavan suvaitsevaa naiselta puhua kuinka se on kunniallista lah*ata naisia milloin mistäkin syystä, ihan vaan kunniaansa puolustaakseen 👍

Sähän tuon kirjoitit itse. Nolo! Sama ip osoite meinaan teillä!

Vierailija
308/385 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakkojen mukaan olemme äärioikeistolaisia, kun emme halua muslimien ottavan valtaa. Selvä... M28

Mikä vika muslimeissa? Ne ei ole inceleitä (naisvihaajia). Te persut taas olette katkeria, työttömiä naisvihaajia.

Siinä mielessä olet oikeassa, että paljolta päänvaivalta olisi säästytty, jos länsimaissakin olisi samanlaisella rakkaudella kohdeltu o*jia kuin ihailemasi arabit heitä kohtelivat. Tuskin ne tänäkään päivänä niin häävisti kohtelee, mutta luultavasti paremmin kuin aikoinaan.

-eri

Varsinkin arabien aikoinasn laajamittaisesti harjoittama kivesten poisto orjiksi kaapatuilta afrikkalaismiehiltä on täyttä asiaa, Suomenkin demografiakehitystä ajatellen.

Vierailija
309/385 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TURPA KIINNI!

Vierailija
310/385 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ip -osoitteen saa selville vain moderaattori, tyhmeliini. -eri

Vierailija
311/385 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sikäläinen poliisi on valmis pistämään kovan kovaa vastaan. 

Ei ole. Vain väärän mielipiteen omaavat kantabritit saavat tuta ja tulevat vielä päälle järjestelmän vainoamiksi. Tuubissa on videoita, joissa poliisi tyynnyttelee miekoin aseistautuneita muslimiporukoita, hys hys "me olemme teidän puolellanne", "ymmärrämme kyllä"...

Nyt käyvät nuo ruskeat ihmiset tuolla muuten summittaisesti yksittäisten kantabrittien kimppiin porukoilla, tuubista löytyy taas. Suomen media on HYS HYS.

Ei ole vaikea nähdä mihin tämä kaikki johtaa.

Vierailija
312/385 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn uudestaan koska vasemmistolaiset eivät syystä tai toisesta osaa vastata:

Onko islam oikeassa naisten ja homojen suhteen? 

Vierailija
313/385 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla sama ip-osoite, mutta sinä et pääse sitä näkemään.

- eri

Vierailija
314/385 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko islam oikeassa homojen ja naisten suhteen?

Miinustavien silakoiden mielestä kysymys on rasistinen eikä sitä pitäisi saada edes kysyä.

Vierailija
315/385 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä asti mielenosoituksia on kutsuttu mellakoiksi? Aika olisi marssia täälläkin 

Kuinka usein suomalaisissa miele osoituksissa heitellään polttopulloja, poltetaan poliisiautoja ja kauppoja sekä tyhjennetään esim. kenkäkauppoja ja kosmetiikkaliikkeitä ihan vaan huvin vuoksi?

Vierailija
316/385 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa kysyä noin vaikeita!

Vierailija
317/385 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta ei ole persutkaan. Ville Tampiokin ehdotti että lääkäreillä kuuluisi olla kieltäytyä aborttia ja jotain rukospiirejäkin oli puhe josain vaiheessa ainakin. Parempaa naisvihaa kenties, vai mitä persu?

Vierailija
318/385 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt tänne on löytynyt oikein salapoliisikin mukaan :D

Vierailija
319/385 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa kysyä noin vaikeita!

Kysymys on todellakin käsittämättömän vaikea.

Vierailija
320/385 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen sata varma kun suomessa mellakat alkavat kela elätit juoksevat ruotsiin tai venäjälle. vaihtoehtoja ei ole maksava kansa niin sisuuntunut kyllästynyt. 

Ei tule tapahtumaan koskaan. Ne mukaan tulevat kourallinen uusnasuja pitävät huolen siitä, että kaikki osallistuvat demonisoidaan äärioikeistoksi, jonka jälkeen valtamedia uikuttaa kuukausikaupalla Suomen huolestuttavasta äärioikeiston noususta.

Totutelkaa siis uuteen uljaaseen tulevaisuuteenne, puoli-islamilaiseen Suomeen, joka on moniarvoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan