Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhutteko parisuhteessa kumppanin kanssa vatsantoiminnasta?

Vierailija
05.08.2024 |

Ihan vaan tuli mieleen puhuuko kaikki kumppanilleen siitä, että vatsa on löysällä tai kovalla tai esim siitä kuinka usein käy isommalla hädällä? Ja sit vielä kuinka kauan ootte ollut yhdessä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja menee siitä että paskalla käydään yksin, mutta kaikesta voi kyllä puhua jos on jokin ongelma.

Vierailija
22/34 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhuu ja puhuisi enemmänkin. Joka kerta hänellä on tarve ilmoittaa kun menee vessaan kakalle ja sen jälkeen analysoida mitä sieltä nyt tuli. Mua taas ei suoraan sanottua kiinnosta vittuakaan enkä itse koe tarvetta ajatella ääneen vessakäyntejä. Meillä kotona vielä 2 vessaa että senkään takia ei tarvitse etukäteen infota että on vessaan menossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä me nyt sen verran tiedetään onko toisella ripuli tai ummetus, yhdessä noin 35 vuotta 

Vierailija
24/34 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies puhuu ja puhuisi enemmänkin. Joka kerta hänellä on tarve ilmoittaa kun menee vessaan kakalle ja sen jälkeen analysoida mitä sieltä nyt tuli. Mua taas ei suoraan sanottua kiinnosta vittuakaan enkä itse koe tarvetta ajatella ääneen vessakäyntejä. Meillä kotona vielä 2 vessaa että senkään takia ei tarvitse etukäteen infota että on vessaan menossa. 

Todella outo mies. 

Vierailija
25/34 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella outo mies. 

Käsittääkseni ihan normaali mies. Miehillä joku tarve jauhaa aina vessa-asioistaan. 

Vierailija
26/34 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juup, normaalia ihmiselämää, 2.5 yhdessä vaikka ei asuta yhdessä...

Vierailija
27/34 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 27 vuotta ja ihan normaalia puhua vatsan toiminnasta. Olisi kauheaa, jos kotona ei voisi olla niinkuin kotona ja vessa-asiat on ihan normaaleja elämään kuuluvia asioita.

Vierailija
28/34 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta yhdessä, kyllä meillä vaivoista puhutaan kun siihen tarvetta on. Ei sitä pysty asumaan toisen ihmisen kanssa tietämättä näitä asioita ja mikäli toisella joku sairaus iskee niin kyllä kumppani sen tietää. Se ei tarkoita että joku vatsan toiminen on päivän puheenaihe silti.

On tässä muitakin huomattavasti vakavampia asioita hoidettu ja yhdessä taisteltu kuin jotkut kakat.

Vierailija
29/34 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessakäyntien syytä ei aina tilitetä, toki voidaan kertoa, että vatsa ei oo ihan kunnossa. 5v yhdessä ja alusta asti oltu avoimia terveysasioista.

Vierailija
30/34 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin kanssa puhun. Ei kiinnosta mieslapsen kakkaongelmat. Oman lapseni kanssa voisin myös puhua, tärkeitä juttuja opetella syömään niin että vatsa toimii

Vierailija
31/34 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 

Yhdessä 12v.

Vierailija
32/34 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on käyty läpi 28 vuodessa. 

Heinäkuussa oltiin molemmat viikkotolkulla norossa joten mitään salattavaa ei kyllä jäänyt🤣

VIIKKOTOLKULLA norossa?? Geez...

Mulla pahin vaihe 5pv ja miehellä 14pv (laihtui 7kg). Vieläkin voimat poissa 

Vierailija
33/34 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on käyty läpi 28 vuodessa. 

Heinäkuussa oltiin molemmat viikkotolkulla norossa joten mitään salattavaa ei kyllä jäänyt🤣

Mulla noro kesti vuorokauden, sekin melkein liikaa. Jouduitteko pian sairaalaan?

Ei päästy edes yksityiseen lääkäriin! Mies sai viedä näytteen vasta kun oli 12. vesiripulipäivä. Lääkäri oli sitä mieltä ettei kokeissa kuitenkaan näy mitään kesällä on näitä lomatauteja. 

Vierailija
34/34 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei siitäkin voi puhua, jos siinä on jotain puhuttavaa. Silloin kun kaikki on kunnossa sillä saralla, on jutut ihan muissa aiheissa.