Kun petät
Mikä on fiilis kotona kun olet tehnyt vääryyttä? Pystytkö vielä katsomaan silmiin omaa kumppania?
Kommentit (4)
Minä voin katsoa simiin vaikka olisin käynytkin jonkun jonkun toisen naisen luona. Olemme sopineet että se on ihan ok, kunhan se ei ole pois keskinäisestä kanssakäynnistämme eikä seksistämme. Eikä näistä syrjähypyistä puhuta toisillemme. Eli voin katsoa silmiin, mutta oikeastaan en voi pettää.
Edellisen kanssa kun olin niin ihastuin toiseen ja oli päällekkäin. Nyt sama tilanne. Sairaus tämäkin ettei osaa lopettaa ensin toista vaan pitää olla uusi valmiina kun lopettaa edellisen suhteen. En halua sitä myöntää kylläkään muille koska haluan näyttää kaikille että olen kunnollinen 35 vuotias yh äiti. Voisi työpaikka kärsiä
Aika halpa fiilis olla kahden kanssa. Puhut mukavia uudelle, teet sen kanssa jotain ja sit teet kotona. Hyi helvetti
En pystynyt. Myönsin ja sain anteeksi. Siitä lähtien meillä mennyt hyvin. Sitä ennen riitaa joka hiton asiasta kun minulla oli hermo tiukassa syystä että pelkäsin kiinnijäämistä kun luulen että mies aavisti. Käytökseni muuttui ja siitä huomautteli.