Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

marrashaaveet****

06.02.2007 |

avataanpa tämäkin pino, kun onhan meitä haaveilijoita, vaikka salaa taka-alalla nyt moni tuntuukin olevan:)

Täällä tää yönvalvoja taas on... uni ei tule, ja silleen. Tähän alkaa kyllä tottumaan jo. Sais vaan äkkiä päivätöitä niin vakiintus tää rytmi taas normaaliksi edes jollain lailla.

Omasta navasta sitä vaan, että ovista en tosiaan enää pongaile. Eikä kyllä tee mielikään! must tuntuu et mun mieli on sopeutunut siihen että tjot. Mies edelleen halukas tutkituttamaan simot, mutta mä sanoin sille et ei ainakaan mun oloja muuta tulos miksikään, että jos häntä kiinnostaa ni ilman muuta, mutta ei mun takia.

Tänään laskin, kp on 12.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tulin neljännen negan jälkeen. Sunnuntaina saapunee täti joten en viiti tuolla lokakuussa enää roikkua. Sainpa lopettaa lugetkin.

Vilkutus kaikille tutuille ja tuntemattomille!

Koralli! Ihanaa, kun oot taas täysillä kuvioissa! =D Tästä kierrosta hommataan ne plussat sitten aivan väkisin!

Toivottavasti persona alkaa nyt pikkuhiljaa ovista vilkuttelemaan!

Kehäraakkina toivoisin kyllä nimenmuutosta sen perusteella, että edellisen kuun nimi ei ole onnea tuonut. Mutta tuskinpa se nimi kuitenkaan sitä plussaa tuo joten eipä sillä väliä, tapanahan se on vaan ollu, että se aina vaihtuu.

Piristi jo tuo Röllin tekemä lista, kun oon tottunu näihin värikkäisiin listoihin! Kivampi lukea!

Ja jos saa toivomuksia esittää niin aakkosjärjestys ois kiva olla olemassa sitten jatkossa! =)

Jeps, toivottavasti tästä tulee oikein aktiivinen kuumeilijaporukka ja erittäin plussarikas kuukausi!

piipaa kp:n lasku alkaa vasta tädin tultua, mutta yk noin 19

Vierailija
42/51 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Piipaa, kiva kun tuut seuraksi!!! Paitsi kurjaa, että ei ole tärpännyt :P Mutta kiva taas vertailla käyriä yms. Mun lämmönmittaus lähti kyl nyt täs sairaslomalla aika laiskasti käyntiin. Ku on ollu niin levottomia öitä ja aamuherätykset milloin mitenkin.

Meillä jäi taas peiton pöllytykset kun esikolla on taas vuosisadan flunssa :( Onneks yö nyt meni kutakuinkin rauhassa, mutta ilta oli itkuinen. Tätä flunssaa on siis jatkunu jo koko viikon, ensin tuli kuume ja sitten kai kurkkukipu ja hirveä nuha ja nyt yskä ja korvaakin vähä valitteli. Lääkärissä käytiinki eilen. Toivottavasti nyt alkais pikkuhiljaa helpottamaan.

Personan tikut ei kyllä osoita ovista olevan lähimaillakaan, joten sillä ei niin väliä vaikka touhut on jääny. Taitaa taas tulla ovis vähä viivästyneenä tässä kierrossa, plääh :P Normikierrossa ovis olis ollut tänään tai huomenna.

Kiitos Röllille listan laitosta, oikein hyvältä näytti!

Nyt ruoan laittoon, iloista viikonloppua kaikille! Ja paaaaaljon tärppejä!

Koralli73 kp 12/24-30 yk7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tutuille kuin tuntemattomille!

Tännehän se sit on pyörittävä, kun kerta taukoa ei tullutkaan,jee!..Voi että kun se mies osais puhuu suoraan:) Ei tarttis rautalankaa ehtiä..

No joo..koitetaanhan saada monta plussaa tälle kuulle!!

Vierailija
44/51 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuttujakin näyttää mukana olevan*vilkuttaa*

Meillä menossa nyt 7 yrityskierto, terolutejakin on kokeiltu, nyt 2. kiertoa ilman mitään apukeinoja. Toista haaveillaan, esikoinen 1v2kk. Loppukuusta menen verikokeisiin jollei tärppää ja sitten aletaan suunnittemaan apukeinoja(ikä tuo omia ikäviä lisämausteita). Sinänsä jänskää ois jos nyt tärppäis ja laskettu osuu marraskuun alkupuolelle, esikoinen syntynyt 30.11 ja ite 23.11 ja ukkeli heti joulukuun alkuun että loppuvuosi ois sitten meidän synttärivuosi.

Sairaana ollaan meilläkin oltu, lapsi niinkin jo terveen kirjoissa mutta me ollaan miehen kanssa oltu koko vk flunssassa ja sairaslomalla molemmat, siinä mielessä hyvään aikaan ajottunut sairastaminen että tänään napsahti ovistestiin niin vahvoja viivoja ettei vielä mun testauksilla ole semmoisia saatu ja esikoisen päiväunien aikaa on kyllä hyödynnetty hienosti :))))

t.tamatu kp 13/27-30

Vierailija
45/51 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään menkkojen jälkeen ollut rusehtavaa, tosi niukkaa vuotoa yli viikon? kp10/26-28. Aloitin tänään käyttämään ovistikkuja, kun ehkä maanantaina pitäisi olla eka ovis päivä.

Ihana että moni on plussannut ja toivottavasti moni plussaa tämän kuun aikana!

Vierailija
46/51 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti pentele kariutti toiveet lokavaavista joten siirryn tänne teidän joukkoon marrasihmeestä haaveilemaan=)

Kolmas yrityskierto lähti tänään käyntiin kun menkat ilmaan mitään ennakkovaroituksia alkoi.Kiertokin jäi vain 26 päivään vaikka oviksen bongasin kp 18. Kolmatta kuumeillaan kovasti ja mieskin tunnusti olevansa pettynyt kun kerroin menkoista. Meillä kolmas on tähän mennessä jo odotuttanut itseään kauiten kun aikaisemmat lapset saivat alkunsa jo toisesta kierrosta ja helposti.

Mukavaa viikonloppua!

kp 1/26-29 yk 3

Vierailija
47/51 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitynpäs minäkin teidän joukkoonne:)

Olen 25-vuotias, pian 1v5kk ikäisen pojan äiti.

Toisesta pienestä mussukasta haaveillaan kovasti!Yritys aloitettiin tammikuussa joten nyt vasta toinen kierto menossa.

Olen yrittänyt olla laskeskelematta päiviä,ollaan vaan touhuiltu hiukan normaalia enemmän;)

Esikoista saatiin yrittää 7kk ennenkuin tärppäsi...luulen että yritys oli liian kova ja siksi kesti joten nyt siis koetetaan ottaa hiukka rennommalla mielin.

Nyt jää kirjottelu näin lyhyeksi kun pitää lähtee vaihtamaan tuon pienen miehen vaippaa ja pistää päikkäreille joten palailen taas paremmalla aikaa.

Paljon plussaonnea kaikille!!

-blacka- (kp taitaa olla 19/28-30...ei ole ihan säännöllinen kierto joten en tiedä miten kirjaisin:))

Vierailija
48/51 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi vielä yksi lokahaaveista tippunut.

Tänään täti tuli ovelle kolkuttelemaan, joten kyllä se nyt vaan meinaa meille änkee. Osasinhan tuota jo vähän odottaakin, mutta kyllä se silti aina harmittaa.

Mutta. Nyt siis uusi lista ja uudet kujeet, joten ehkä täällä parempi onni.

Osa onkin tuttuja entuudestaan aiemmilta listoilta *vilkuttaa*. Uusille lyhyt kertaus itsestäni. Eli meillä on 1/06 syntynyt poika ja nyt yritämme pikkukakkosta. Esikoinen tärppäsi aikoinaan ensimmäisestä kierrosta ja nyt tätä pikkukakkosta yritetty joulukuun alusta asti eli 3. yrityskierto alkamassa.

Tässä tätä. Palaan taas kun täti on häädetty.

Pikkupapu

Vierailija
49/51 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva löytää tuttuja nimiä listalta.

Prisella; meillä oli ainaki jossain vaiheessa suurinpiirtein sama kierto. kiva katsella noita sun päiviä niin tietää itsekkin missä mennään.

En edelleenkään laske kiertoja tai mieti mistä kulloinki nipistää. Antaa nyt mennä näin " luomuna" . Tosin ovis taitaa olla käsillä, ei voi olla huomaamatta. No, tuli uus sänkykin ostettua niin sitä on hyvä testailla :)

Eipä tämän kummenpia. Toivottavasti mahdollisimman moni sais marrashaaveistansa totta!

Vierailija
50/51 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen kohta 35v ja mies täytti saman tammikuus. Asutaan pohojanmaalla. Meillä on kaksi lasta, tyttö 02/00 ja poika 12/02 eli kolmatta haaveillaan. Yritys aloitettu jo 05/06 , km sain 11/06.

Kovasti saisi jo kolmonen ilmoitella itsestään. rupeaa tämä ainainen pettymys vetämään mielialaa negatiivikseksi.

Et tämmönen tapaus liittyy mukaanne!

Vierailija
51/51 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, meillä näyttäs olevan... muistan sut oikein hyvin toisesta ketjusta (en enää mistä) mut samanlaiset fiilarit meillä ainakin oli. Että EI tikutella, EI tutkita limoja, EIKÄ kokeilla kohdunnapukoita!!! Ja se, et ei enää mietitä oireita. Mulla ainakin toteutunu suht hyvin. Jotenkin on sellanen tosi vahva usko, että mä oon ihan pian paksuna, ellen jo nyt;)) ja toisaalta, jos en, ni ei sit!!!! sit mä keksin jotain muuta. Ostan kissoja, koiria, marsuja ja sellasta. Toivon että sullakin on jo voitonmakusempi mieli, kyllä tää katsos tästä, ennenku huomaatkaan, sulla on satavarmana pieni tuhiseva käärä sylissäsi...

täällä tosiaan rauhallinen viikonloppu alkaa olla loppusuoralla. Tyttöset lähtee kohta isälle, ja mä lähen lahjottaa uffaffaa laatikkoon vaatteita ja vuokraamaan leffaa. Ens viikolla selviää ehkä yksi työpaikoista johon hain, että jos pääsis ees haastatteluun asti:) hoppas soo...

palaan later, nyt laittamaan pimuja lähtökuntoon....

voikaa kullat hyvin:))

priscilla, inte kp:))