Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

marrashaaveet****

06.02.2007 |

avataanpa tämäkin pino, kun onhan meitä haaveilijoita, vaikka salaa taka-alalla nyt moni tuntuukin olevan:)

Täällä tää yönvalvoja taas on... uni ei tule, ja silleen. Tähän alkaa kyllä tottumaan jo. Sais vaan äkkiä päivätöitä niin vakiintus tää rytmi taas normaaliksi edes jollain lailla.

Omasta navasta sitä vaan, että ovista en tosiaan enää pongaile. Eikä kyllä tee mielikään! must tuntuu et mun mieli on sopeutunut siihen että tjot. Mies edelleen halukas tutkituttamaan simot, mutta mä sanoin sille et ei ainakaan mun oloja muuta tulos miksikään, että jos häntä kiinnostaa ni ilman muuta, mutta ei mun takia.

Tänään laskin, kp on 12.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olu pikkusen kiireistä tässä eikä oo kerenny kuin pikaseen vilkasee koko sivustolle päinkään.ja nytkin vain pikana kirjottelen

on: täällä ollaan hyvin ymmällään. en tosiaankaan tiedä miksi, mutta tein perjantaina raskaustestin ja yllätys vain, hyvin haalean haalea toinenkin viiva. testi oli toi early detection (=acon 10). pitänee testata uudelleen vielä jonkin päivän päästä ja kattoo mitä testi sitte sanoo.

olis kyllä aivan törkeän hienoa ja ihmeellistä jos toi viiva tosta lähtis vahvistuu! mite sattuki ku näin ihme kierron vaiheessa testaa, ni tulee toinenki viiva! vielä ei tosiaankaan uskalla alkaa edes hymyilemään, ettei tarvii pettyä sitten.

onkoha kukaa muu saanu tolla acon 10llä näin aikasin plussaa ja olis ollu raskaana...? mulla siis kp nyt 18/30.

alavatsa on kyllä ollu aika ajoin tässä nipistelevä ja viluttaa, mut silti oon aika ihmeissäni jos toi tulos pitää paikkansa. toivotaan toivotaan

nähdään taas!

Vierailija
2/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä nyt taas auta muu kuin siirtyä seuraavaan kuuhun, eli tänne marraskuisiin. Lokakuulta tipuin ja tässä sitä taas ollaan, kierron ekassa päivässä =/ Olo on kuin vanhalla rakkikoiralla, joka kuukaudesta toiseen yrittää ängetä mukaan joukkoon, mutta kun ei niin ei... Kynnet verillä raapii ovea auki, mutta kun ei avata niin ei...

Onneksi ens viikon maanantaina on aika gynelle, jos vaikka jotain apuja sieltä löytyis. Seitsemäs yrityskuukausi alkaa. Onhan täällä sentään muutama " vanha" tuttukin, ainakin Koralli, piipaa, priscilla... Moiks vaan =) Ja tervehdys myös uusille tuttavuuksille!

Nippara kp1/29(34) yk7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännittää.... iltapäivällä ultrataan munasarjat. syksyllä löyty ultrassa jotain. siis joku tiivistymä tai sinnepäin. nyt sitä sit tarkistellaan. jotain häikkää tuolla munasarjojen seudulla kyllä luulis olevan, sen verran sattuu nuo vauvantekohommat välillä, välillä saa hammasta purra, muutenkin kipuilee oudosti vähän väliä :( Mut jospa sieltä löytyis joku ihan tyhmä pikku vika, jonka saa parilla pillerillä hoidettua ja sit tuliskin vauva :)

toivossa on hyvä elää :)

freya: pidän sulle peukkuja, että sun haamu vahvistuis!

on aina yhtä kiva kuulla toisilta hyviä uutisia.

Ja plussa tuulia jokaiselle yrittäjälle :)

terv -ebba- kp 8/29-34

Vierailija
4/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun olet mukana, vaikka pahoittelut tietenkin tätistä...

mitäs tänne? ei kummempia. Huomenna olisi mulla työhaastattelu, jännää... toivotaan että pääsisin sinne.

mä olen tosiaan tän kierron ollut seuraamatta fiiliksiä, enkä tikuttanut tai muutakaan, mutta tänään huomasin laskea että nyt on kp 18, ja mulla jatkuu toi valkkarin tuleminen... ei se nyt mitenkään runsasta ole, mutta sellasta oikeen selkeen valkosta tulee... ei läpinäkyvää siis, yök!! sori näistä eritejutuista... ja mulla kuitenkin AINA on se kuivakausi oviksen jälkeen menkkoihin asti. Saa kattoo miten käy! ovis on siis ollut kait kp 11-12. Laskureitten mukaan....

priscilla, laitetaan nyt välillä kp18/25-26

Vierailija
5/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ebballe peukutuksia ettei mitään mörköjä löydy bd bd bd :o)

priscillalle plussa onnea! vaikka vielä matkaa on :o)

En ole kirjoitellut kun jostain syystä en ole päässyt sivuille,liekö mies sensuroinut jo tätä vauvakuume hulluutta ;o)

Ei vais sillä on kovempi kuume ku mulla...

).( oma napa olla öllöttää. Ovista ei tikuilla taaskaan löydy :o/ Teroja alan popsia taas kp 15 eli torstaina. Hyvin pysyy kierrossa mukana kun täti tuli 1.2 :o)

Nyt olen vakaasti päättänyt tulla tässä kuussa raskaaksi muu ei tule kyseeseen ollenkaan. Kumman rauhallinen olen,oon vaan päättänyt plussata kuun lopussa ja sillä hyvä! Ens kuussa en edes tikuta ovista enää vaan jätän kaiken korkeamman huomaan. Ja eihän mun tartte kun ensi kuussa olen raskaana! Positiivisella mielellä siis tässä kuussa!

Niiloakseli kp 12/26-29 yk 6

Vierailija
6/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freya! Milloin sulla oli ovis? Toivotaan, että plussa vahvistuu!

Nipparalle moikkaus ja pahoittelut. Joskos tästä kuusta ei sitten tarviskaan siirtyä muualle kuin odotuspuolelle! =)

Ebballe onnea mtakaan ultrakäynnille. Toivotaan, ettei mitään ainakaan pikkuvikoja kummempia löydy!

Jokos Korallin monitori vilkuttelee ovisaikojen merkiksi?

Täti mokoma päätti ilahduttaa tulollaan vasta tänään eli päivän myöhässä. Alkukierto on aina niin tylsää, mitenkähän sitä pääsis hypäämään suoraan tuonne loppukiertoon..

Mutta onneks tässä kierrossa on sentään ukkokin lomalla joten ei ainakaan kaadu yrityksen puutteeseen.

Kovasti tärppionnea kaikille!

piipaa kp 1/29 yk 19

Vierailija
7/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaalle halitus! Mutta eikös vaan, nyt saadaan marrasvauvat molemmat, niinhän? *rutistaa*

Täällä kuumeillaan puolisalaa, ettei vaan jäädä kiinni keltään tutulta ;) (Piipaata ei lasketa, sie osaat pitää salaisuuksia ;)

Laskettuaika olis marraskuun alkupäivinä, jos tärppi olis käynyt, ,mutta mutta, tässä kierrossa on ollut niin elämä sekaisin kolmivuotíaan nieltyä kolikon reilun viikko sitten, että eipä taida olla mitään mahkuja, mutta kukaan ei kiellä silti kuumeilemasta :)

Esittelyksi käynee miun blogini, se kertoo kaiken ;)

http://melukyla.koti.kotikissa.fi/

Vierailija
8/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille! Ja halit tädin saapumisesta:(

Aina se osaakin nokkansa työntää sinne missä ei kaivata, toivotaan että tässä kierrossa napsahtaa kaikilla!

ON:ssa kumma juttu. Ovista ootellaan vasta n.viikon päästä, mut nyt on jo alkanut tulla vähän jotain limaa..? Sen verran et tuntuu jotain välillä valuvan. Ei kai se voi näin aikaisin tulla:O

Tuli muuten yks päivä mieleen semmoinen kysymys, et onko se ovis siis aina sen 14-16(tjs) vrk ennen menkkoja vai voiko se vaihdella?

No, nyt taas siivoilemaan..

Milenna kp 10/30-32

Vierailija
9/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönttä! Voi sua, halitukset takaisin! Mä luotan sun vetovoimaan ja enneuneen joten marrasvaavi sopii kyllä! ;D

Milenna! Menkat tulee yleensä tuon 13-15 päivää oviksen jälkeen. Siis jos on säännöllinen kierto niin sillon varmaan ovuloi suht samoina päivinä, mutta toki se voi vaihdella. Ja jos vaihtelee paljonkin voipi olla syytä käydä gynelle näyttäytymässä.

tamatulle unohdin vilkuttaa! Kurjaa, kun ootte ollu kipeinä. toivottavasti jo alkaa olemaan koko perhe kunnossa? Mutta onnea vahvasta ovisplussasta! toivottavasti se tietää hyvää ovista ja sen myötä sitä plussaakin! =)

Meilläkin on neitoset kipeinä. Just kun pääsin jollekin kehumasta, että ei olla koko talvena sairastettu.. Sen siitä sit saa..

Mut nyt taas viihdytystehtäviin!

Vierailija
10/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Änkeen mukaan, täti kaahasi luokseni lauantaina... Jee!

*Vilkuttaa kaikille tutuille, ja tuntemattomillekin!*

Joo aion olla kärppänä mukana tässä kierrossa, tikut ja kaikki kaivan kaapin uumenista ja vahtaan, koska mun " stressitön" kiertoni ei tuottanut toivottua tulosta, joten paskanmarjat täysillä mennään!!!!!

Shani@ kp 3/27-29 ja yk 4 (oikeesti enemmän, mutta toi on virallinen täällä roikkumis lukema)

Vierailija
11/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tullut hullua hurskaammaks.

tohtori täti ei tuntunut ottavan mua vakavasti, ei sitten yhtään. " jokaisella naisella on joskus yhdyntäkipuja, ei niistä aina tarvitse huolestua." siis jos vauvanteko hommat sattuu n. joka toinen kerta niin, että hammasta purren mennään loppuun, niin onko se sit normaalia? kysympä vaan. Ei hemmetti! mua ottaa päähän!! " tule puolen vuoden päästä takaisin jos et ole vielä silloin raskaana"

sen verran se yritti diagnoosia antaa että munasarjoissa SAATTAA olla jotain neste rakkuloita jotka eivät ole vaarallisia, mutta sattuu.

pakkohan näihin kipuihin on syy löytyä, kolme vuotta niitä jaksoin ennen lääkäriin menoa ja tässä tulos. :(

no laitetaan lääkäri vaihtoon, jos joku toinen tohtori ottais mut vakavasti.

Anteeks tää paha tuulinen ja sekava vuodatus, on nyt vaan hermo

tiukalla!

terveisin tällä hetkellä erittäin ärtynynt -ebba-

Vierailija
12/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikon sairasloman jälkeen oli eka päivä töissä ja tietty en saanu unta ja stressasin ja töissäki sijainen saanu työt ihan mullin mallin ja iski sit vielä pääkipu...arghhh....jospa tämä tästä tasottuu jahka saa taas työnsyrjästä kiinni, tämä päivä oli aika sekava.

Tuttuja lisää täällä, Nippara hei ja Niiloakseli ja Tamatukin täällä, kiva kiva. Ja Hönttä, sinullehan jotain vastasinkin siitä kolikosta taannoin, tsemppiä teille edelleen.

Piipaa: Juu ja ei. Eli persona kysy tämän kuun viimesen testitikun eilen (8 tikkua/kk). Mut viime kuusta jäi yks tikku yli (kun unohdin kerran tehdä testin), joten tein sen tänä aamuna. Sitähän ei monitoriin voi laittaa, mutta niitä tikkuja voi lukea periaatteessa ovistikkujen tapaan, hieman eri periaate mut kuitenki. Ja näytti nyt selvää plussaa. Eli Tänään olis monitoriki näyttäny ovista. No ovista se näyttää yleensä 2 päivää, joten varsinainen ovis on nyt näillä main. Joko tänään tai huomenna tai joskus on vasta noiden ovismerkkien jälkeisenä päivänä, eli tässä tapauksessa keskiviikkona.

Olin jo aikeissa hakea lisää ovistikkuja kaupasta, mut aattelin että antaa olla. Nythän tiedän parin päivän tarkkuudella missä mennään ja lämpöjä mittaamalla tiedän kun ovis on ohi. Viime kierrossa oli selkeä varttitunnin kestäny kipukohtaus, jonka yhdistin ovikseen, katsotaan tuleeko tässä kierrossa vastaavaa. Mulla ei joka kuukausi noita kipuja ole.

Nyt pitäs sit jaksaa peuhata. Viime yön vähäiset nukutut tunnit painaa kyl päälle.. *hohhoijaa*

Ebba: Olipas harmittava lääkärikäynti. Tuntuu joskus että pitäs kauheesti liiotella vaivojaan, että ottavat todesta. Toivottavasti löydät lekurin, jonka kanssa synkkaa paremmin. Mullahan oli kans gynekäynti tuos pari kuukautta sitten, joka oli turhaakin turhempi. Käski vaan oottaa puoli vuotta lisää. Aion mennä eri gynelle seuraavalla kerralla, kierto pari odotan vielä. Mulla kun on tuota tiputteluongelmaa ja kierto heittelee.

Freya: TUlipas sulla aikasin haamuplussa testiin. Onhan sen mahdollista, jos ovis on ollut tosi aikasin sulla tässä kierrossa tai jotain semmosta. Normaalisti ei kyl pitäs tulla noin, ku sullahan olis periaatteessa vasta ovis ollu jos kierto on aina tasan 30. Mutta eihän sitä ikinä tiiä, toivottavasti olis oikea plussa sulla!

Tärppejä kaikille toivottaen

Koralli73 kp 15/24-30 yk 7

Vierailija
13/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pitkä pinkka muutes tullu meille :)

heh, melkein aloin kommentoimaan tolle yhelle jolla IHAN sama juttu ku mulla ton raskaustestin kaa, mut sit huomasinkin et sehän oon mä :D heh, vuoden puusilmä :D

NIPPARA: tervetuloa mukaan sinäkin! vaikka tosin, varmasti mieluummin olisit liittyny lokakuisiin tuonne odottajiin :) noh, marraskuu on ihan hyvä kuukausi saada pikkuinen, eikös juu?

EBBA: no jo oli sanonko mikä pää lääkäri! justiisa tollasta toisen todellisen kivun ja vaiva aliarvioimista! murr!! kiehuu tuollasten kakkiaislekureiden kanssa sappi niin että viheltää!

PRICILLALLE onnea työhaastatteluun!

NIILOAKSELI: toi on oikea asenne (löytyispä toi täälläki sitte jos toi plussa ei vahvistukkaan...)

PIIPAA: ei niin mitään hajua oviksesta, en oo tikutellu ja ihme kyllä en oo pongannu edes ovisnippauksiakaan, jotka on aina ennen tuntenu. voihan se olla et jos oli jo heti menkkojen jälkeen jostain syystä ni sen takia en oo kiinnittäny huomiota (tai ainakaan en muista ;) ) mutta, harmi että jouduit kierron alkuun :( on yks jono jossa ei kiinnosta olla alkupäässä ja se on tuo kuukautiskiertojono :)

KORALLI: niimp, munki laskujen mukaan pitäis ovis olla ollu vasta, mut acon 10 oli eri mieltä :) huomenissa tulee lisää raskaustestejä postiluukusta ni vois vaikka yhen tuhlata jo sillo ;) niinpä niin, nehän ne vaihtoehdot on että joko vahvistuu tuo viiva ja ollaan raskaana tai sitten olikin vain viivan paikka (jota tosin en löytäny et olis immeiset tohon testiin saanu) tai sitten viime menkat oliki keskenmeno. toivotaan ekaa vaihtoehtoa.

että tämmöttistä. ootteko muuten huomannu et kaikki on raskaana. ainaki mulla tuntuu kokoajan tutut ja puolitutut raskautuvan ja telkkari oikein pilkkaa minkä kerkii. salkkareissa on elina, kaunareissa bridget (olikohan se se..), täydellisissä naisissa on sen yhden kotiapulainen, greyn anatomiassa on se yks lääkäri jne. eikö ne tejua että täällä on miljuuna vauvakuumeista yrittäjää kattomassa niitä ;)

(.) vielä omaa napaa sen verran että tänää ja eilen on ollu sellaste ihma kivun kaltasta alavatsassa kohdun kohilla, ei siis munasarjojen tienoilla. ja tänään oon meinannu oksentaa joitakuita kertoja. välillä tulee niin totaalisia kuvotuskohtauksia että pitää ihan hetkeks pysähtyä ettei laattaa kenenkää niskaan. jos toi plussa vahvistuu tuosta ja oon raskaana, ni tää on sit takuulla tyttö. tuosta esikoispojasta ollu mitään oireita. mutta katsellaan et kui ämmän käy. en vielä liputa voittoa. varmistellaan ja tarkistellaan ensin.

moikkista moi nyt taas!

Vierailija
14/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piipaa ja koralli :) piipaalle vauhditusta koerron etenemiseen ja korallille onnea peittojen pöllyttämiseen.

muut on meillä jo terveen kirjoissa, itellä vielä tosi tukkonen olo, töissä olin kuitenkin jo tänään. huomenna pitäs selviytyä hesaan koulutukseen ja sitten onkin loppuvk töissä kiirettä. muuttaakkin pitäs, kuun vaihteessa oltava tämä tyhjänä ja rakentamissuunnitelmia tehdään vinhaa vauhtia, tuskin tätsy pysyy nyt mun menojen perässä, eikä ainakaan tiedä seuraavaa osoitetta mihin tulla ku me ei tiijetä sitä itekkään :) huisaa 2vk aikaa ja asunnosta ei tietoakaan. ei ehi tässä kierrossa oireita funtsaamaan, mutta kaikkemnme tehtiin ja erittäin onnistunein ajoituksin, loput jää herran haltuun.. jos ei tärppää niin tutkimukset alkaa sitten ja varmaan hormoonihoidotkin.

nyt lähettävä viemään pikkumies iltapesulle ja nukkumaan

Vierailija
15/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kyllä tuntuu kun lääkäriin menee että on vain haitaksi ja kaikki on korvien välissä (viat siis) itsekkin kun olen tuolla lääkärissä laukannut mahdottoman kierron kanssa niin hoitoyritykset on olleet enemmän ku omituisia. 7 kertaa kokeiltiin primolutia ennen ku lääkäri totesi että ei toimi ja nyt menee terot toista kiertoa. Lääkäri sanoi että jos nämä ei auta se ei osaa enää tehdä mitään! sitten varmaan vaan vuodan koko ajan vaihdevuosiin asti :o( ratkaisua nyt etsitty tammikuusta 2005 asti...

freyalle onnea!!! kyllä se plussa siitä vahvistuu!! senhän on pakko eikö?

pannaanpa galluppia

joko teillä on vauvoille nimet odottamassa?

meillä on ;o)

Niiloakseli

Vierailija
16/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoitan minäkin jotain vaikka ei erikoisia kuulumisia olekaan. Tätiä hätistellään pois, ovistikkuja pitäis tilata lisää mutta vielä en ole saanut aikaiseksi.

Ebballa oli ollut erittäin ärsyttävä lääkärikäynti, miksi tommoset ihmiset hakeutuu lääkäriksi, joita ei oikeesti kiinnosta ihmisten ongelmat saati niiden ratkaisut. Ja näitä lääkäreitä on valitettavan paljon. Viimeksi kun olin synnyttämässä ja siinä sitten kotosalla oli kotoväellä jotain eripuraa ja sitä juuri selvittelin puhelimessa kun lääkäri tuli kierrolle ja kuuli tietenkin tämän puhelun. No hänpä istahti sängylle viereeni ja kysyi että onko kotopuolessa murheita. En tietenkään kieltänyt ja siinä vaiheessa pääsi itkukin. Lääkäri otti olkapäästä kiinni ja kuunteli minua ja se oli mielestäni erittäin hieno ele. Sanoi vielä lähtiessään että mistä hänet tavoittaa jos haluan vielä jutella. Voi kunpa kaikki lääkärit olisivat kutsumusammatissaan niin kuin tämä minun tapauksessa.

No josko tästä hipsisi salkkareiden pariin=)

Vierailija
17/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengessä olen ollut mukana marraskuisissa viime viikosta alkaen, mutta nyt vasta sain aikaiseksi raapustellakin jotakin...

Meilläkin yritystä jo jonkin aikaa takana, mutta ei vain tärppää. Luulen, että kohta on hakeuduttava tosiaan lääkäriin. Kunhan vaan tosiaan sitten löytyisi sellainen, joka ei vaan pistä odottamaan lisää... Ihan kun tässä ei nyt olisi odotettu jo ihan tarpeeksi.

Mulle ei kummempia, alkupäiviä vasta, joten ovistakin odotellaan joskus 10 päivän päästä.

Oikein hyvää viikon alkua kaikille!

Pitäisköhän kohta jo alotella uutta pinoa...

Vierailija
18/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan ovisnippailuiden kera, ja koitetaan metsästää karannutta käärmettä. Siis ihan oikeaa käärmettä, olen käynyt jo ison vaatehuoneemmekin jo läpi (tehokasta siivousta tämä etsiminen) Kyseessä on ihan vauva rottakäärme joka taatusti sopii ihan mihin rakoon tahansa.

Omaa napaa: Ne perkeleen testit ei tulleet tänäänkään vaikka olen maksanut ne jo viime kuussa!!! STana, kele, vetti. No ei rähän kyllä testejä edes tarvita, ovis nippailut on palanneet, ja kk korkealla, pehmeä jne kanikset lentelee ja peitot pöllyää, simppa-armejaa on kylvetty niin että ovat ressukat varmasti jo ihan väsähtäneet x)

katsotaan miten käy ;)

Lastwish kp 18/31

Vierailija
19/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole nimeä pojalle... ainoa pojan nimi josta molemmat tykättiin jouduttiin käyttää esikoiselle. tulee olemaan tosi kinkkistä jos saadaan poika, ei vain yksinkertaisesti keksi sitten mitään kivaa nimeä josta molemmat tykkäis.

tytölle on etunimeksi vaihtoehtona sonja. ja ite tykkäisin myös jadesta. noh, katsoo kumpi tulee jahka tulee.

Vierailija
20/51 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sun plussa on varmistunut? Tuli muuten mieleen, että jos sä oletkin raskaana jo edellisestä kierrosta? Siis kun se plussa tuli niin aikaisin.

Kyselit pojannimiä... Mun suosikkinimi oli Matias, mutta sitten kaverin lapsesta tuli Matias, joten se meni siinä.. :)