Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet hei, ÄLKÄÄ käyttääkö pikeepaitaa!

Vierailija
05.08.2024 |

Tulee 80 v pappa -vibat ja sellaiset vibat, ettei mies ole koskaan saanut naista, ja sellaiset vibat, että äkkiä pois.

Ihan vain tiedoksi.

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään pikeepaita miehistä 😋 Näyttävät hyvin toimeentulevilta ja asiallisesti pukeutuvilta.

🤮🤮🤮🤮🤮

Oma rakkaanikin käyttää pikeepaitaa. Näyttää hyvältä siinä. En kyllä keksi näin kesäaikaan, että mikä olisi paremman näköinen paita miehellä. Minä tykkään. Toki lihaksikas mies ilman paitaa on kaikkein parasta silmänruokaa.

hyi pervo ei kuulu sulle. Ei kukaan ota paitaa pois sitä varten että muut saisi tuijottaa!

Tottakai minä tuijottelen hyvännäköisiä miehiä. Pikeepaidalla tai ilman 😉 Vielä ei ole kukaan mies kommentoinut, että älä pervo akka tuijottele.

Vierailija
42/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako naiset käyttää. Olen käyttänyt pikeepaitaa jo kolmekymppisestä saakka. Lähes joka päivä. 

Mitä varaosia myyt?

En myy varaosia. Olen diplomi-insinööri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lukioikäinen poikani halusi nimenomaan pikeepaitoja. Ostettiin parit Ralph Laurenin paidat, ne on kuulemma nyt In. 

Tämä. On noloa mennä muodin mukaan! Ap

Vierailija
44/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää pikeepaidoista miehillä, ei ne kyllä naisiakaan pue. Se vain on jotenkin luotaantyöntävä vaate, tekee kantajastaan tylsän, kalsan ja tympeän oloisen. En tiedä miten se voikaan olla niin kamala. Mutta älkää suuttuko, tämä on mielipiteeni, jolle en voi mitään.

Vierailija
45/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lukioikäinen poikani halusi nimenomaan pikeepaitoja. Ostettiin parit Ralph Laurenin paidat, ne on kuulemma nyt In. 

Tämä. On noloa mennä muodin mukaan! Ap

No mun poika on varmasti eri mieltä tuosta!😄

Vierailija
46/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako naiset käyttää. Olen käyttänyt pikeepaitaa jo kolmekymppisestä saakka. Lähes joka päivä. 

Pelaat tennistä eikä elämääsi mahdu muuta? Ap

En pelaa tennistä. Pikeepaidat vaan on käytännöllisiä. Ei tarvitse silittää. Joudun laittamaan paidan pesuun joka päivä tai joka toinen. 

TMI, jo toisen kerran!

Vierailija
47/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP hei älä viitsi käyttää enää sitä mummohuivia. Näytät ihan maatuskalta. 

Vierailija
48/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nyt tuulee palstamamman kanssa? Heittikö komistus pakit pikeepaita päällä? Ainoa looginen syy koska pikeepaidat on kyllä erinomaisen näkösiä. Kuin sanoisit että älä vaan pue farkkuja. Hulluutta 

Vierailija
49/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nyt tuulee palstamamman kanssa? Heittikö komistus pakit pikeepaita päällä? Ainoa looginen syy koska pikeepaidat on kyllä erinomaisen näkösiä. Kuin sanoisit että älä vaan pue farkkuja. Hulluutta 

Pappojen ja kuolettavan tylsien ihmisten vaate. Ap

Vierailija
50/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä varaosia myyt?

Miksi alanuoli. 

Hain kesätöitä pakollisessa haalariharjoittelussa. Ei ollut pikeepaitaa, vaan hienot neitimäiset vermeet. Työpäällikkö sanoi, että "miten mahtaa noin herraskainen tyttö pärjätä rakennustyömaalla." Pärjäsin. 

Silloin tajusin, että kun olen miesvaltaisella alalla, kannattaa vekkohameen sijaan pukeutua hieman käytännöllisemmin. 

Vierailija
51/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mauttomille. 

Vierailija
52/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän aloittajamamma itse ylleen pukee, kun ei pikeepaidat sytytä? Öö, mustia telttoja ehkä, bändien logoilla? Tukka huonosti värjätty ja iho tatskoja täynnä, kynsissä kulunut musta lakka ja naamassa läväri. Ihannemies pukeutuu hikiseen bändipaitaan, farkkuihin ja haisevaan nahkarotsiin?

Vierailija
53/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii golfkentille ja tennikseen. Muuten t-paita. Papat ja sedät voi pukea lyhythihaisen kauluspaidan. 

Vierailija
54/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Tommy Hilfiger pikeemies. Best the man can get. 😁😁. 

Vierailija
55/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mahtaa olla pikeepaita?

Tuollaiset kranttunaiset väistin kaukaa. :D

Vierailija
56/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia nyt ei sulle kuulu, mitä muilla on päällään. Siistimpi se pikee on, kuin joku kulahtanut t-paita

Vierailija
57/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän aloittajamamma itse ylleen pukee, kun ei pikeepaidat sytytä? Öö, mustia telttoja ehkä, bändien logoilla? Tukka huonosti värjätty ja iho tatskoja täynnä, kynsissä kulunut musta lakka ja naamassa läväri. Ihannemies pukeutuu hikiseen bändipaitaan, farkkuihin ja haisevaan nahkarotsiin?

Miten joku voi olla tuollainen? Ap

Vierailija
58/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käyttää kun työnantaja vaatii. Meillä on pikeepaita yksi työasun osa. 

Vierailija
59/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekee pahaa pikeet ja kauluspaita jossa lyhyet hihat ja siihen vielä joku olkalaukku. Jehova?) Mutta kauluspaita tosi ok jos hihat kääritty.  Hihattomat vain treenissä ei muuten.

Vierailija
60/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä varaosia myyt?

eli motonetissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme