Miehet hei, ÄLKÄÄ käyttääkö pikeepaitaa!
Tulee 80 v pappa -vibat ja sellaiset vibat, ettei mies ole koskaan saanut naista, ja sellaiset vibat, että äkkiä pois.
Ihan vain tiedoksi.
Kommentit (94)
Mun pappa ei pitänyt pikee paitaa vaan kauluspaitaa. Oli sotasukupolvea. Mun faija taas piti t-paitaa eli oli disco boomeri duunari.
Saako naiset käyttää. Olen käyttänyt pikeepaitaa jo kolmekymppisestä saakka. Lähes joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, pikeepaidat näyttävät hyvältä miehillä.
Tietenkin jos haluaa vedota fiksuihin ja pärjääviin naisiin siis. Muussa tapauksessa, jos haluaa hurmata qp:n tyyppisiä, kannattaa käyttää nuhjaantunutta ja likaista t-paitaa ja reikäisiä verkkareita.
N
Pikeepaitainen mies on yhtä viehättävä kuin paidaton mies julkisella paikalla. Eli äkkiä eri suuntaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään pikeepaita miehistä 😋 Näyttävät hyvin toimeentulevilta ja asiallisesti pukeutuvilta.
🤮🤮🤮🤮🤮
Oma rakkaanikin käyttää pikeepaitaa. Näyttää hyvältä siinä. En kyllä keksi näin kesäaikaan, että mikä olisi paremman näköinen paita miehellä. Minä tykkään. Toki lihaksikas mies ilman paitaa on kaikkein parasta silmänruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun pappa ei pitänyt pikee paitaa vaan kauluspaitaa. Oli sotasukupolvea. Mun faija taas piti t-paitaa eli oli disco boomeri duunari.
toi alku.
Pikee-paita on tyylikkäämpi kuin t-paita. Kuka hul lu tollasia kirjottelee?
Vierailija kirjoitti:
Saako naiset käyttää. Olen käyttänyt pikeepaitaa jo kolmekymppisestä saakka. Lähes joka päivä.
Pelaat tennistä eikä elämääsi mahdu muuta? Ap
Ymmärränkö nyt oikein, että konsensusmielipiteen mukaan pikeepaitaa saa käyttää? Vai eikö saa? Tekoäly, perhana, analysoi nyt tämä ketju että tiedän mitä laitan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään pikeepaita miehistä 😋 Näyttävät hyvin toimeentulevilta ja asiallisesti pukeutuvilta.
🤮🤮🤮🤮🤮Oma rakkaanikin käyttää pikeepaitaa. Näyttää hyvältä siinä. En kyllä keksi näin kesäaikaan, että mikä olisi paremman näköinen paita miehellä. Minä tykkään. Toki lihaksikas mies ilman paitaa on kaikkein parasta silmänruokaa.
hyi pervo ei kuulu sulle. Ei kukaan ota paitaa pois sitä varten että muut saisi tuijottaa!
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä sen, että kainaloni hikoilevat ja haisevat herkästi, vaikka käytä antiperspiranrria 48 h. En halua pilata kalliimpia paitoja. Ja helppo pestä, kun kaikki on saman värisiä minulla.
Nuorempana oli "pakko" mennä muodin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä varaosia myyt?
Vierailija kirjoitti:
Mites se kehorauha?
Tämä.
Mun lukioikäinen poikani halusi nimenomaan pikeepaitoja. Ostettiin parit Ralph Laurenin paidat, ne on kuulemma nyt In.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤮🤮🤮🤮🤮Oma rakkaanikin käyttää pikeepaitaa. Näyttää hyvältä siinä. En kyllä keksi näin kesäaikaan, että mikä olisi paremman näköinen paita miehellä. Minä tykkään. Toki lihaksikas mies ilman paitaa on kaikkein parasta silmänruokaa.
Vieras paidaton mies? Hyi! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toi alku.
mikä kappale toi on? Ei löydy mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaat tennistä eikä elämääsi mahdu muuta? Ap
En pelaa tennistä. Pikeepaidat vaan on käytännöllisiä. Ei tarvitse silittää. Joudun laittamaan paidan pesuun joka päivä tai joka toinen.
Pikee on jees, mutta hihaton - voi hele, pysykää kotona.