Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet hei, ÄLKÄÄ käyttääkö pikeepaitaa!

Vierailija
05.08.2024 |

Tulee 80 v pappa -vibat ja sellaiset vibat, ettei mies ole koskaan saanut naista, ja sellaiset vibat, että äkkiä pois.

Ihan vain tiedoksi.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikee on jees, mutta hihaton - voi hele, pysykää kotona.

Vierailija
22/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pappa ei pitänyt pikee paitaa vaan kauluspaitaa. Oli sotasukupolvea. Mun faija taas piti t-paitaa eli oli disco boomeri duunari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako naiset käyttää. Olen käyttänyt pikeepaitaa jo kolmekymppisestä saakka. Lähes joka päivä. 

Vierailija
24/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikeepaidat on kivoja

Vierailija
25/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, pikeepaidat näyttävät hyvältä miehillä.

Tietenkin jos haluaa vedota fiksuihin ja pärjääviin naisiin siis. Muussa tapauksessa, jos haluaa hurmata qp:n tyyppisiä, kannattaa käyttää nuhjaantunutta ja likaista t-paitaa ja reikäisiä verkkareita.

N

Pikeepaitainen mies on yhtä viehättävä kuin paidaton mies julkisella paikalla. Eli äkkiä eri suuntaan. Ap

Vierailija
26/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään pikeepaita miehistä 😋 Näyttävät hyvin toimeentulevilta ja asiallisesti pukeutuvilta.

🤮🤮🤮🤮🤮

Oma rakkaanikin käyttää pikeepaitaa. Näyttää hyvältä siinä. En kyllä keksi näin kesäaikaan, että mikä olisi paremman näköinen paita miehellä. Minä tykkään. Toki lihaksikas mies ilman paitaa on kaikkein parasta silmänruokaa.

Vierailija
27/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pappa ei pitänyt pikee paitaa vaan kauluspaitaa. Oli sotasukupolvea. Mun faija taas piti t-paitaa eli oli disco boomeri duunari.

toi alku.

Vierailija
28/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikee-paita on tyylikkäämpi kuin t-paita. Kuka hul lu tollasia kirjottelee?

Vierailija
29/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako naiset käyttää. Olen käyttänyt pikeepaitaa jo kolmekymppisestä saakka. Lähes joka päivä. 

Pelaat tennistä eikä elämääsi mahdu muuta? Ap

Vierailija
30/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärränkö nyt oikein, että konsensusmielipiteen mukaan pikeepaitaa saa käyttää? Vai eikö saa? Tekoäly, perhana, analysoi nyt tämä ketju että tiedän mitä laitan päälle.

Vierailija
31/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään pikeepaita miehistä 😋 Näyttävät hyvin toimeentulevilta ja asiallisesti pukeutuvilta.

🤮🤮🤮🤮🤮

Oma rakkaanikin käyttää pikeepaitaa. Näyttää hyvältä siinä. En kyllä keksi näin kesäaikaan, että mikä olisi paremman näköinen paita miehellä. Minä tykkään. Toki lihaksikas mies ilman paitaa on kaikkein parasta silmänruokaa.

hyi pervo ei kuulu sulle. Ei kukaan ota paitaa pois sitä varten että muut saisi tuijottaa!

Vierailija
32/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä sen, että kainaloni hikoilevat ja haisevat herkästi, vaikka käytä  antiperspiranrria 48 h. En halua pilata kalliimpia paitoja. Ja helppo pestä, kun kaikki on saman värisiä minulla. 

Nuorempana oli "pakko" mennä muodin mukaan. 

Vierailija
33/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varaosia myyt?

Vierailija
34/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun vibat mua haittaa.

Vierailija
35/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se kehorauha?

Tämä. 

Vierailija
36/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lukioikäinen poikani halusi nimenomaan pikeepaitoja. Ostettiin parit Ralph Laurenin paidat, ne on kuulemma nyt In. 

Vierailija
37/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aivan hirveitä. 

Vierailija
38/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤮🤮🤮🤮🤮

Vieras paidaton mies? Hyi! Ap

Vierailija
39/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toi alku.

mikä kappale toi on? Ei löydy mistään.

Vierailija
40/94 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaat tennistä eikä elämääsi mahdu muuta? Ap

En pelaa tennistä. Pikeepaidat vaan on käytännöllisiä. Ei tarvitse silittää. Joudun laittamaan paidan pesuun joka päivä tai joka toinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi