Naiset miten suhtautuisitte? Karvoihin liittyvä kysymys
Mitä mieltä naiset olette tästä?
Nuorempana ajoin ihokarvojani (kainalot, bikinirajat, sääret). Sitten vanhemmiten en enää jaksanut ja siihen vaikutti myös minäkuvaan ja kehon kuvaani liittyvät asiat.
Nyt vuosien jälkeen jouduin erästä tapahtumaa varten ajamaan karvoja ja muistin että tämähän on ihan kivaa. Siitä tuli itseasiassa ihan kiva tunne, en osaa sanoa miksi ja miten.
Puoliso alkoi nyt kysellä että miksi yhtäkkiä vuosien jälkeen haluan ajaa karvoja? Mainitsin ohimennen kun näytin hänelle uusia alusvaatteita, että no näiden alushousujen vuoksi täytyy vähän ajella ja hänen reaktio oli (suora lainaus):
- Miksi sinun tarvitsee ajaa karvat? Miksi yhtäkkiä koet että sinun täytyy ajaa karvoja kun ennen et ole välittänyt yhtään? Ketä varten ajat niitä kun eihän niitä kukaan muu näe kuin sinä tai minä? En minä tuomitse , minulle on ihan sama ajatko, mutta minua vaan ihmetyttää miten ja miksi mielesi on muuttunut, ja haluan vaan tietää syyn, onko se se että karvat ärsyttävät vai miksi?
Minulle tuli vähän outo olo. Sanoin puolisolle että minusta tuntuu, kuin joutuisin perustelemaan hänelle miksi ajan enkä tiedä oikeastaan syytä. Hän totesi että minulla on oikeus siihen tunteeseen. Ja että hän halusi vaan tietää miksi, ja minä itse tein siitä monimutkaista .
Miltä teistä tuntuisi? Pystyttekö te sanomaan, miksi ajatelette karvat?
Kommentit (31)
Jos kasvaa karvat, niin ei ole mitään asiaa naisten ja tyttöjen tiloihin pervoilemaan eikä naisten urheiluun. Jotain rajaa.
Ap on selvästi mies, joka tehtaillut useita aloituksia naisena. Poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis te menitte just naimisiin? Mies epäilee pettämisestä? Heittelee kommentteja, joista tulee outo olo? Voitko olla rento ja täysin itsesi ja avoin hänen kanssaan?
Kahden narsistin perusteella kehotan pitämään silmät todella auki ja tumtosarvet esillä. Se hulluus alkaa monesti häiden jälkeen.
No ei hän nyt suoraan epäillyt , kun ei sanonut sitä. Outo olo tuli kyllä.
ap
Tuokin, että on masennustaustaa ja nyt vielä ajattelet jättäväsi karvojen ajelun pitääksesi sovun yllä, on todella huolestuttavaa. Noin toimitaan henkisesti väkivaltaisissa suhteissa tai haitallisten ihmisten kanssa.
Kun se ajelu tuntuu sinusta hyvältä, sinun pitää voida jatkaa sitä.
Moni narsisti haluaa pitää vaimonsa vaatimattoman näköisenä, ettei hänelle olisi vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä samassa tilanteessa kerroin rehellisesti että puska rehotti bikinien välistä , enkä halunnut mennä rannalle sillätavoin, niin ajoin karvat. Lisäksi paikat tuulettuvat ihanasti. Turha ruokkia kenenkään epätietoisuutta kun asian voi sanoa suoraa.
Sanoin kyllä myös tämän että uimahallissa ja rannalla ei hävetä kulkea niin puoliso totesi että kuka siellä katsoo kun olet vedessä ?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä samassa tilanteessa kerroin rehellisesti että puska rehotti bikinien välistä , enkä halunnut mennä rannalle sillätavoin, niin ajoin karvat. Lisäksi paikat tuulettuvat ihanasti. Turha ruokkia kenenkään epätietoisuutta kun asian voi sanoa suoraa.
Sanoin kyllä myös tämän että uimahallissa ja rannalla ei hävetä kulkea niin puoliso totesi että kuka siellä katsoo kun olet vedessä ?
ap
Yleensä miehet ajattelevat, että muutkin miehet katsovat heidän naisiaan. Silleen terveen ylpeästi, ei vainoharhaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis te menitte just naimisiin? Mies epäilee pettämisestä? Heittelee kommentteja, joista tulee outo olo? Voitko olla rento ja täysin itsesi ja avoin hänen kanssaan?
Kahden narsistin perusteella kehotan pitämään silmät todella auki ja tumtosarvet esillä. Se hulluus alkaa monesti häiden jälkeen.
ap
Tuokin, että on masennustaustaa ja nyt vielä ajattelet jättäväsi karvojen ajelun pitääksesi sovun yllä, on todella huolestuttavaa. Noin toimitaan henkisesti väkivaltaisissa suhteissa tai haitallisten ihmisten kanssa.
Moni narsisti haluaa pitää vaimonsa vaatimattoman näköisenä, ettei hänelle olisi vient
mulla jotenkin soi joku tällainen hälytyskello mutta myös ajattelen, että entä jos minä vaan kuvittelen.. enkä osaa selittää miksi minusta vaan tuntuu nyt helpommalta olla ajamatta ja se tekee minut surulliseksi . Ja siitä se hälytyskello soi..
ap
Surullista, ettei sinulla olisi ketään, ketä kiinnostaa laittautumisesi. Kiinnostu siitä edes itse, masennus pysyy paremmin poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Moni narsisti haluaa pitää vaimonsa va
mulla jotenkin soi joku tällainen hälytyskello mutta myös ajattelen, että entä jos minä vaan kuvittelen.. enkä osaa selittää miksi minusta vaan tuntuu nyt helpommalta olla ajamatta ja se tekee minut surulliseksi . Ja siitä se hälytyskello soi..
ap
Anna sen soida, älä vaan ala järkeillä sitä hiljaiseksi. Vaistot on meillä olemassa siksi, että ne ovat vaistot ja masennus indikoisi sitä, että olet joutunut elämässäsi ajamaan alas omia tarpeitasi. Itselläni myös tausta masennuksesta ja lähinarsisteista, joten tiedän, mistä puhun. Heidän kanssaan tulee outo olo, mutta siitä ei oikein saa kiinni. Ja outoudet pystyy aina selittämään jotenkin.
Tuokin on tosi surullista, että olet näkymätön kaikille. Miehesi mukaan kukaan ei katso sinua eikä hänkään taida kehua sinun olemustasi (?).
Muista se, että rajapyykit ovat yleensä tilanteita, joissa narsisti pahentaa käytöstään: yhteenmuutto, avioliitto, lapset jne.
Ei kai karvojen pitäisi aiheuttaa häiristseviä tuntmuksia ihossa, jos ovat tarpeeksi pitkät. Liian lyhyet saattavat tökkiä inhasti vaatteisiin ja omaa ihoakin vasten taivutuksissa
Oli kyllä ankean näköinen päivän Kalevassa kuva siitä joka lekotti rantatuolissa kainalot ihan puliksi ajeltuinna ja toisilla rantaistujilla aivan pulisääret. Oletan että on sheivatiltu ja laastu vimmassa, mutta mikshi?
Minulla lopahti kiinnostus yhteen suhteeseen juuri siksi, että toinen osapuoli kehitteli päässään jotain vainoharhaisia pettämisuskomuksia. Itsellä kun on aika lailla nollatoleranssi mustasukkaisuuteen ja siihen, että tehdään tyhjästä tulkintoja, joten suhde tuli päätökseen.