Miesten peniksiä arvioidaan nyt koko ajan olympialaisissa
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/95538c1c-25f6-4f31-badd-943a086…
Tässä esimerkkinä nyt viimeisin. Eilen oli se korkeushyppääjä ja toki vuosien varrella on ollut paljon muitakin.
Voisiko naisten rinnoista puhua samalla tavalla mediassa? Naiset lähinnä valittavat, kun on vääristä kuvakulmista kuvattu ja heitä varten täytyy olla oikein omat kuvakulmat, mistä kuvataan. Mutta miesten penikset ovat ihan vapaata riistaa arvosteltavaksi.
Ja naisillehan ei ollut niin väliä peniksen koolla, mutta kun keskusteluita katsoo, niin näyttää olevan se fakta totta: mitä isompi, sen parempi. Ja media hehkuttaa samaa.
Kommentit (550)
Oikeissa olympialaisisa kuuluisi kilpailla ilman vaatteita. Ehkä vielä jonakin päivänä näemme sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa että vasta nyt jotenkin heräsi huomaamaan miten hottiksia useimmat miesatleetit ovat. Paremman näköisiä ja paljon seksikkäämpi kroppa kuin joillain salipelleillä.
Ihan samaa mieltä. Ja nyt vasta heräsin siihen, että parikymppiset atleettimiehet ovat oikeasti tosi hotteja! Tämä täti alkaa tästä lähtien katsella sen ikäisiä miehiä.
Sama! Olen ajatellut, että he ovat liian nuoria minulle, mutta hei - YOLO! Ja hyvä MOLO!
Just näin! 👌 Kuka haluaa katsella katkeraa keski-ikäistyvää miestä kun voi ihailla elämäniloisia parikymppisiä komeita miehiä.
Nimen omaan. Nyt varmaan viimein ymmärrätte paremmin vanhemman miehen himon nuoria naisen alkuja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa että vasta nyt jotenkin heräsi huomaamaan miten hottiksia useimmat miesatleetit ovat. Paremman näköisiä ja paljon seksikkäämpi kroppa kuin joillain salipelleillä.
Ihan samaa mieltä. Ja nyt vasta heräsin siihen, että parikymppiset atleettimiehet ovat oikeasti tosi hotteja! Tämä täti alkaa tästä lähtien katsella sen ikäisiä miehiä.
Sama! Olen ajatellut, että he ovat liian nuoria minulle, mutta hei - YOLO! Ja hyvä MOLO!
Just näin! 👌 Kuka haluaa katsella katkeraa keski-ikäistyvää miestä kun voi ihailla elämäniloisia parikymppisiä komeita miehiä.
Nimen omaan. Nyt varmaan viimein ymmärrätte paremm
Todellakin! Minä en enää vilkaisekaan mitään ikäloppuja möhömahoja. Nuorta ja vireää lihaa sen olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos päättää esitellä kikuliaan minikokoisissa uimahousuissa, hyväksyköön seuraukset!!!
Sama koskee niitä, jotka esittelevät itseään pyllystringeissä ja yläosattomissa - sitten on kestettävä katseita.
Näinhän miehet täällä perustelevat esim. naisten pyllyjen salakuvauksen.
Tyhmintä onkin tehdä sitä salaa, kun sitä voisi tehdä ihan avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut ongelma vaan että sinun on tyydyttävä siihen möhömahaan, kun olet oman mahasikin kasvattanut isoksi, mutta toki katsoa saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Susanna edellä, niin sitä palstanaiset perässä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5678631/susanna-penttila-isssa-miestyyp…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin! 👌 Kuka haluaa katsella katkeraa keski-ikäistyvää miestä kun voi ihailla elämäniloisia parik
Voi pikkuinen, kun se munansaanti on naisille aika helppoa, oikeesti. Ihan millaisen munan vaan. Ei tartte lähteä Thaikkuihin sitä varten.
Olympiakisat = Häräntappoasemessut
Höpsistä isonen. Ehkä jossain lähiöbaarissa saanti on helpompaa, mutta laadukasta munaa tuskin näet.
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä isonen. Ehkä jossain lähiöbaarissa saanti on helpompaa, mutta laadukasta munaa tuskin näet.
Kylläpä on katkeraa nyt kalkki, niin kovin katkeraa 🙂.
Voidaanko välillä puhua pituushyppääjä naisten hyvistä
perseistä tasapuolisuuden vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko välillä puhua pituushyppääjä naisten hyvistä
perseistä tasapuolisuuden vuoksi?
Kieltääkö joku sinulta sen?
Jo oli aikakin alkaa arvioida miesten peniksiä. Onhan naisia seksualisoitu ja arvioitu jo aatamin ajoista.
Vierailija kirjoitti:
Kuule kyllä vaan nuoria miehiä kiinnostaa vähän varttuneemmatkin naiset.
Kyllä sen tietää, mitä yksinäiset femceltäditkin rannoilla niillä puhelimillaan tekee. Ällöttää ajatellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule kyllä vaan nuoria miehiä kiinnostaa vähän varttuneemmatkin naiset.
MILF-ilmiö on kyllä niin totta.
Just se, että niillä riittää myös hymyä ja pilkettä silmäkulmassa, hyvän kropan ja kunnon erektion lisäksi.