Oletko koskaan lyönyt kenellään luuria korvaan?
Minä tein tänään niin siskolleni. Hän on aina ollut holtiton rahankäyttäjä. Perimme naimattoman ja lapsettoman setämme viime talvena, ja siskollani oli nyt otsaa vaatia minulta, että minun pitäisi antaa oma perintöosuuteni hänelle, koska minulla ei hänen mukaansa ole akuuttia rahantarvetta. En ole pihi, mutta en myöskään tuhlari. Viimeiset sanani siskolleni olivat: "Olet törkeä ihminen!" Sen jälkeen katkaisin puhelun.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa. Lankapuhelinaikana puhelin sai kyytiä. Nykyaika on ihan pyllystä kun ei voi luuriakaan lyödä korvaan dramaattisesti raivoten.
Vihanhallintaan löytyy sitten apuja
Löytyy varmaan, mutta ihmisellä on tunteet viha on tunne. Ja on tutkittu että ihmiset jotka pidättelee itseään liikaa saavat sydänkohtauksen todennäköisemmin kuin he jotka antaa palaa ja kuulua kun siltä tuntuu
Vaikka nukuajan natsistisessa somekuplassa voi tunteakkin eri tavalla, niin kenenkään viattoman ulkopuolisen ei tarvitse olla vihasi kohteena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa. Lankapuhelinaikana puhelin sai kyytiä. Nykyaika on ihan pyllystä kun ei voi luuriakaan lyödä korvaan dramaattisesti raivoten.
Löytyy varmaan, mutta ihmisellä on tunteet viha on tunne. Ja on tutkittu että ihmiset jotka pidättelee itseään liikaa saavat sydänkohtauksen todennäköisemmin kuin he jotka antaa palaa ja kuulua kun siltä tuntuu
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nukuajan natsistisessa somekuplassa voi tunteakkin eri tavalla, niin kenenkään viattoman ulkopuolisen ei tarvitse olla vihasi kohteena
Nykyajan ja narsistisessa* V#tun fatfingerit😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin siskolle. Meillä on semmoinen viha-rakkaussukulaisuussuhde. Välillä se on katkolla ja sitten taas yritetään uudestaan. Pisin välirikko on kestänyt 3 vuotta.
Mitenkäs teillä siskoksilla menee tällä hetkellä?
Tyydyttävästi. (sama)
Monta kertaa, mm. mielisairaalle sisarelleni ja tämä minulle. Myös pilasoittajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, lankapuhelimellakin, sitä kaipaan kun kirjaimellisesti voi lyödä luurin kiinni, kunnolla ei mitään punaista luurin kuvaa painamalla
Juu, se lankapuhelin kolisee kivasti, kun mäiskäisee sen luurin. Ihania muistoja asian tiimoilta etenkin kasariluvulta.
Olette väkivaltaa ihannoivia ihmisiä!
Meillä kaikilla on kuule rajoitteita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, lankapuhelimellakin, sitä kaipaan kun kirjaimellisesti voi lyödä luurin kiinni, kunnolla ei mitään punaista luurin kuvaa painamalla
Juu, se lankapuhelin kolisee kivasti, kun mäiskäisee sen luurin. Ihania muistoja asian tiimoilta etenkin kasariluvulta.
Meillä kaikilla on kuule rajoitteita!
Suski, sinäkö se siellä?
Ap, siskosi on kajahtanut tapaus. Toisten saamat perinnöt eivät kuulu sille millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepäs nyt, kukkahattutäti/-setä, nukkumaan. Tule huomenna takaisin vähemmän fanaattisena, kiitos!
Äidille ja exälle. Puhelin on siitä kiva, että on helppo lopettaa keskustelu, jos vastapuoli ylittää rajat.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin siskolle. Meillä on semmoinen viha-rakkaussukulaisuussuhde. Välillä se on katkolla ja sitten taas yritetään uudestaan. Pisin välirikko on kestänyt 3 vuotta.
Miten se rakkaus näkyy teidän välillänne?
"Suski, sinäkö se siellä?"
Suskilla on jo pitkään ollut rajoitteita kansanedustajan tehtäviin työllistymistä kohtaan
Yleensä kaikki sitoutuvat olemaan moittimatta perunkirjoitusta millään tavalla. Joskus lakiosan voi joutua vaatimaan jos vanhemmat ei ole olleet naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
"Suski, sinäkö se siellä?"
Suskilla on jo pitkään ollut rajoitteita kansanedustajan tehtäviin työllistymistä kohtaan
Saan aina kaikenlaisten vaalien aikaan ihan kauheita rajoitteita olla äänestämättä kokoomuslaisia ehdokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se rakkaus näkyy teidän välillänne?
Rakastan vihata häntä. (sama)
Yhden ainoan kerran, ja kyllä hävettää. Yritin tilata miehelleni terkkariin aikaa, mutta ei onnistunut, vaikka olen hänen omaishoitajansa. Hän on afaatikko, joten mahdoton hoitaa itse.
Usein tulee laitettua luuria korvaan. Miehelle ja äidille.
Tuommoisesta olis sisko saanut p*skaset naurut.
Veljeni kyseli viittäsataa lainaan. Annoin, mulla oli varaa siihen. Tehtiin ihan paperit ja kaikki. Kysyin vielä, että riittääkö se, että jos tonnista olis enemmän apua ja pidemmästä maksuajasta. Ok, maksaa heti takas kahdessa erässä.
Maksoihan se. Sitten meni muutama kuukausi, että olis tarvetta rahalle. Siinä vaiheessa oli äidiltä ja systeriltä lainannut, kun mä pakotin sen niin äkkiä maksamaan velat takasin.
Otin broidin puhutteluun, että meinaakl se tosiaan, että noiden juorujen jälkeen saa mitään... Veli pyyteli nöyränä anteeksi ja itkua väänsi, että nyt on tosi kyseessä..
Suostuin uuteen systeemiin, kunhan käydään yhdessä hänen taloutensa läpi. Veli suostui, mutta sitten tulikin sivusta uusi kiiltävä tyttöystävä joka kertomaan kuinka hankala mä olen ja kyykytän köyhää. Hän ei päivää enää sano, jos rahat ei ilmesty tilille nopeeta.
Mä en ollut prinsessaa ennen nähnytkään. Eipä sanota. Ripitin kuukauden lelun siinä ja toivotin naureskellen hyvää loppu elämää.
Kyllä ne jotkut vaan törkeitä osaa ollakin. 😄 Ainakin mä. Senttiäkään en maksa niinkauan kuin pikku madam on kuvioissa. Oho, se jäi samantien.
Laitettiin veljen raha-asiat myöhemmin kuntoon. Tuossa tilanteessa ei pystynyt.