Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En haluaisi enää esittää muille

Vierailija
04.08.2024 |

Että lapsuudessani oli muka kotona kaikki hyvin. Todellisuudessa pelkäsin lähes koko ajan. Mutta eihän näistä voi puhua kun muiden mielestä perheeseen kuului niin hyvä ja täydellinen isä että. Milloin voi lopettaa esittämisen ja sanoa että minulla ei oikeasti ollut edes isää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi esittää?

Vierailija
2/6 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy joulupukilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen viikon päästä.

Vierailija
4/6 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin 9-vuotiaana. En enää suostunut kaunistelemaan asioita ja esimerkiksi koulussa tein isänpäiväkortin papalle koska sanoin ettei minulla ole isää. Sain jälki-istuntoa. Minulle on ihan sama mitä muut ajattelee tärkeintä on että minulla oli hyvä olla.

Vierailija
5/6 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi esität? Vaikka kuinka monella on ollut paska äiti ja/tai isä ja puhuvat siitä ihan avoimesti.

Vierailija
6/6 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsuus oli ihan paskaa. Äidin mies ystävä yritti hakata minut jäkis mailalla kuoliaaksi kännissä Minä sitten onnistuin työntämään se rappusia alas ja se löi päänsä betoniin ja ainakin sille tuli joku aivovamma. Minut vietiin lastenkotiiin sitten sen jälkeen. Mun äiti ryyppäsi aina  sen miehen kanssa ja aina sai pelätä. Se mies syytti että olin varastanut rahaa siltä vaikken ollut.