Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava perheelle 4 henklöä riittää koko perheelle paketti pinaattilettuja ruuaksi!! En meinannut uskoa.

Vierailija
04.08.2024 |

2 aikuista ja kaksi pientä lasta. Perhe saa yhden ruuan paketista lettuja. Itselleni ei riittäisi edes yksin. Syön paketin lettuja ja lihaperunasoselaatikon päälle kevyesti.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä menee puolet yksin syödessä, kevyesti.

Vierailija
4/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä heillä on lisäksi esimerkiksi perunaa tai salaattia. Onhan siinä paketissa varmaan 20 lettua. Itse söisin ehkä kuusi.

Vierailija
5/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin riittää meilläkin vaikka lapset on isoja.

Vierailija
6/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sä oikein syöt? :o mulla menee myös ehkä tuo neljännes paketista ja yksi paketti kestää kolmesta neljään ruokailua. Siihen lisäksi kaaliraaste yleensä niin ei mitään jakoa et menis enempää. 

Vierailija
7/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin riittää meilläkin, 2 aikuista ja 2 alakoululaista. Kaikki ei syö tolkuttomasti.

Vierailija
8/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 aikuista.  Pinaattilettupaketista jää yleensä seuraavallekin kerralle. Ei kaikille, mutta yhdelle ainakin. Lisänä syödään kyllä perunaa tai ruokaisaa salaattia.  

Vierailija
9/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunasalaatti kylkeen, hyvin riittää neljälle (sekin).

Vierailija
10/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pienet lapset. Pieni lapsi saattaa syödä kurkunpalan, yhden herneen, puolikkaan pienen pinaattiletun, kolmen puolukan verran tuorepuolukkasurvosta ja kulauksen maitoa, ja on täynnä.

Tuskin hekään pelkästään pinaattilettuja syövät, vaan on varmasti lisäksi esim. keitettyjä perunoita, vihanneksia/salaattia, puolukkasurvosta/hilloa. Eihän nuo pinaattiletut yksinään ole täysipainoinen ateria.

Vierailija
11/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylensyönti tappaa,

Vierailija
12/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä menee puolet yksin syödessä, kevyesti.

ja olen hoikka nainen

Vierailija
13/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tarjoaa pinaattilettuja ruuaksi perheelle? Mulle ne on aina ollut välipalaa, en yhtään osaa mieltää niitä ruuaksi, enkä voisi kuvitellakkaan tarjoavani lapselle päivälliseksi. Ravintoasiällöltä vastaa leipää tai makaronia. Olen hyvin pieniruokainen itse, mutta päivälliseksi meillä tarjotaan kyllä jotain raviteikkaampaa ja ruokaisampaa.

Vierailija
14/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaan jättää kertomatta aamupalaleivät runsaine leikkeleineen, perunat, kastikkeet, salaatin, jogurtit ja hedelmät välipalaksi ja iltapalamurot jne.

Vierailija
15/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei syö noin paljoa. Syön 3-4 lettua. Lihapersoselådasta puolet tai 3/4, eri aterioilla

ja olen ylipainoinen

Vierailija
16/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattiletetut sisältää noin 200 kaloria per 100g joten paketti on 800 kaloria.

Saarioisten lihaperunasoselaatikko 350g on 440 kaloria.

Eli 1200 kaloria + mahdollisesti hillon ja voin kalorit sekä ruoka juoma. Eli jopa 1500 voisi mennä. Se on aika tukeva setti kerralla. Kyllähän sen syö mutta kestääkö lihomatta?

Vierailija
17/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tarjoaa pinaattilettuja ruuaksi perheelle? Mulle ne on aina ollut välipalaa, en yhtään osaa mieltää niitä ruuaksi, enkä voisi kuvitellakkaan tarjoavani lapselle päivälliseksi. Ravintoasiällöltä vastaa leipää tai makaronia. Olen hyvin pieniruokainen itse, mutta päivälliseksi meillä tarjotaan kyllä jotain raviteikkaampaa ja ruokaisampaa.

Onhan niitä koulussakin. Tosin meillä ainakin on  kermaperunat ja ruokaisa salaatti lisäkkeenä. Menee kyllä iltapalanakin. Kerran olin  kyläpaikassa ja heillä paistettiin pinaattilättyjä seka pekonia niihin päälle. Erikoinen yhdistelmä minusta, mutta ihmeen hyviä ne kyllä oli.

Vierailija
18/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe ei syö sitä ainuttakaan pinaattilettua, eikä vieläkään ole nälkään kuoltu.

Vierailija
19/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei syö noin paljoa. Syön 3-4 lettua. Lihapersoselådasta puolet tai 3/4, eri aterioilla

ja olen ylipainoinen

Oletkin varmaan nainen, kyllä aikuisella urheilevella miehellä menee 1kg ruokaa per ateria helposti,

Vierailija
20/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne vaan jättää kertomatta aamupalaleivät runsaine leikkeleineen, perunat, kastikkeet, salaatin, jogurtit ja hedelmät välipalaksi ja iltapalamurot jne.

Seurasin kaupassa, ei ostanut muuta kun lettupaketin.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme