Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava perheelle 4 henklöä riittää koko perheelle paketti pinaattilettuja ruuaksi!! En meinannut uskoa.

Vierailija
04.08.2024 |

2 aikuista ja kaksi pientä lasta. Perhe saa yhden ruuan paketista lettuja. Itselleni ei riittäisi edes yksin. Syön paketin lettuja ja lihaperunasoselaatikon päälle kevyesti.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aina hyvin vähän parempaa ruokaa, lisukkeeksi aina perunaa ja leipää. Hedelmiä sai syödä yhden päivässä. Silti hengissä.;)

Vierailija
22/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tarjoaa pinaattilettuja ruuaksi perheelle? Mulle ne on aina ollut välipalaa, en yhtään osaa mieltää niitä ruuaksi, enkä voisi kuvitellakkaan tarjoavani lapselle päivälliseksi. Ravintoasiällöltä vastaa leipää tai makaronia. Olen hyvin pieniruokainen itse, mutta päivälliseksi meillä tarjotaan kyllä jotain raviteikkaampaa ja ruokaisampaa.

Ja illan sädekehä voidaan ojentaa tämän kirjoittajalle.

Voi yhden tähden sentään. Tuskinpa niitä lettuja joka päivä tarjoillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne vaan jättää kertomatta aamupalaleivät runsaine leikkeleineen, perunat, kastikkeet, salaatin, jogurtit ja hedelmät välipalaksi ja iltapalamurot jne.

Seurasin kaupassa, ei ostanut muuta kun lettupaketin.  

Sitten on kotona sapuskaa jemmassa, pidemmänpäälle noilla syömisillä perhe olisi sairaalloisen alipainoinen.

Vierailija
24/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tarjoaa pinaattilettuja ruuaksi perheelle? Mulle ne on aina ollut välipalaa, en yhtään osaa mieltää niitä ruuaksi, enkä voisi kuvitellakkaan tarjoavani lapselle päivälliseksi. Ravintoasiällöltä vastaa leipää tai makaronia. Olen hyvin pieniruokainen itse, mutta päivälliseksi meillä tarjotaan kyllä jotain raviteikkaampaa ja ruokaisampaa.

Ja illan sädekehä voidaan ojentaa tämän kirjoittajalle.

Voi yhden tähden sentään. Tuskinpa niitä lettuja joka päivä tarjoillaan.

Ei varmasti, mitä nyt 7 vuorokautta putkeen.

Vierailija
25/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei maistu kuin vehnäjauholle. Sen takia ne meillä on välipalaruoka hillon kanssa.

Vierailija
26/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla välipalaostos se paketti lettuja. Lapset halusi.

Vierailija
27/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne vaan jättää kertomatta aamupalaleivät runsaine leikkeleineen, perunat, kastikkeet, salaatin, jogurtit ja hedelmät välipalaksi ja iltapalamurot jne.

Seurasin kaupassa, ei ostanut muuta kun lettupaketin.  

Me kävimme tänään ostamassa sitruunan ja oliiviöljyä. Emme syöneet pelkästään noita.

Vierailija
28/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset urheilee niin paljon, että ei toivoa. Vetävät keskenään paketin puoliksi vaikka ovat ala-asteella olevia tyttöjä (hoikkia). 

Vierailija
29/29 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

That is domestic abuse

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme