Miksi ihmiset vastaavat selkeisiin provoihin ja muihin älyttömyyksiin?
Itse hyppään yli kaikista inhottavalta ja älyttömältä kuulostavista aloituksista. Minkälainen huumori pitää olla, että jaksaa ja viitsii vastailla? Inhottavaa ajatella, kuinka sairasta porukkaa on liikenteessä.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö?
Tämä on esimerkki älyttömyydestä - eihän suomalainen nainen niele.
Hyvä kun muistutit. Aika nostaa ketju.
Samaa ihmetellyt! Miksi haluavat tuhlata aikaansa näihin eikä järkeviin keskusteluihin?
Se on hauskaa! Vähän kuin verbaliikan paralympialaiset.
Monet naiset kärsivät emättimen kuivuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetellyt! Miksi haluavat tuhlata aikaansa näihin eikä järkeviin keskusteluihin?
Koska palttiarallaa huh hah hei.
Kaksi hyvää syytä:
1. Huumori, jotta voi repiä lisää riemua pöhköstä aloituksesta. Valitettavan usein katoavat juuri kun on saanut oikein vitsikkään vastauksen valmiiksi.
2. Apua jollekin oikeasti vastaavassa tilanteessa olevalle. Vaikka joku yksityiskohta paljastaisikin jutun provoksi, voi vastausta kirjoittamalla ajatella antavansa neuvoa jollekin muulle.
Eiköhän sairaan aloituksen tehnyt yleensä vastaile itse itselleen.
No provoihin voi vastata provolla. Kaikkea ei tarvitse ottaa vakavasti... Ilkeydet tietysti asia erikseen, niissä ehdottomasti 0-linja on paras.
Provot on paljon hauskempia kuin ns. oikeat ketjut.
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset kärsivät emättimen kuivuudesta.
Suomalaiset naiset on maailman hiekkaemättimisiä naisia. Kun on santapaperirulla toosassaan hiertämässä 24/7, niin laittaahan se ärisemään.
Vähä-älyisiä (persuja) on vaikea muuten saada radikalisoitumaan täällä Suomessa joten pitää vähän auttaa niitä.
Tämä on vaan tapa tappaa aikaa. Ei väliä mitä vastaa. Tosi harvoin on oikeasti mielenkiintoinen keskustelu.
Onhan se ällöttävää usein. Jotain nokkelaa muka vastaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Provot on paljon hauskempia kuin ns. oikeat ketjut.
No ei todellakaan ole. S*amarin provoilija.
Vierailija kirjoitti:
No provoihin voi vastata provolla. Kaikkea ei tarvitse ottaa vakavasti... Ilkeydet tietysti asia erikseen, niissä ehdottomasti 0-linja on paras.
Itse tykkään ilkeyksistä anonyymeillä keskustelupalstoilla. Suurin osa tykkää, mutta harva myöntää.
Nieletkö?