Heh heh, täyden vuoden olin taas työttömänä ja silti saan huomenna monta sataa euroa veronpalautusta!
On tää hieno maa kun veronsaajakin saa vieläpä veronpalautusta. :D
Kommentit (45)
"On tää hieno maa kun veronsaajakin saa vieläpä veronpalautusta."
Asia pyritään korjaamaan mahdollisimman pian.
T. Petteri, Riikka, Arto &co.
Verot voi maksaa ennen tai jälkeen, ensin enemmän tai ensin vähemmän, mutta summa pysyy samana.
Mä oon taasen todennäköisesti ensi talven työttömänä kausityöni vuoksi. Enää ei osa-aikatyö kannata kun menivät sössimään hallituksessa. Ansiosidonnaiselle siis virallisesti lusmuksi. Siispä mulla myös tulovero% aivan naurettava. Kiva kuitenkin kun lävähtää 1,7 tonnia puhtaana käteen huomenna (ateriakorvaus ja työmatkakorvaus). Täytyy varmaan kuitenkin säästää talvea varten. 😭
Vierailija kirjoitti:
Provo
Ei ole!
Ottaen huomioon sen että Suomesta tuli maailman kallein maa suhteessa tulotasoihin 2020-2024 niin tuolla summalla ei kauaa selviä tässä maassa...
Hehee, olet vuoden ajan maksanut liikaa ennakonpidätystä ja saat sen nyt takaisin.
Minäkin olen työtön ja saan 3000 euroa veronpalautusta...
Tosin veronpalautusta varten piti maksaa 10000 euroa...veronpalautus tulee kotitalousvähennylsestä
Eläkekertymä lienee sitten aika huima.
Mä olen työtön ja saan jotain 22e.
Työttömänä tuli aina isot veronpalautukset koska työttömyystukia verotetaan liikaa. Nyt ei tule juuri mitään, mutta mielummin otan sen palkan. Sain kivasti lomarahaa kuitenkin, mikä oli enemmän kuin ne isot veronpalautukset. Työtön ei saa lomarahaa.
Saman verran sitä veroa menee silti. Sulla on ollut liian suuri veroprosentti. Ilmeisesti eka kerta kun saat palautuksia/mätkyjä, jos kerran on näin outo asia.
Tänne napsahtaa 935€ ja parin viikon päästä taas kassalta 2350€ 😀😀😀 ja Ens kuun alusta taas Rhodokselle vähän lepäileen.😀😀😀
Työttömiltä otetaan 20% työttömyyskorvauksesta ja sitten annetaan veronpalautuksina takaisin. Kumma systeemi.
Miepä olin puoli vuotta töissä ja saan veronpalautusta.
Vierailija kirjoitti:
Työttömiltä otetaan 20% työttömyyskorvauksesta ja sitten annetaan veronpalautuksina takaisin. Kumma systeemi.
Keskustan Matti Vanhasen keksimä systeemi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä systeemi on.
Vierailija kirjoitti:
Eläkekertymä lienee sitten aika huima.
Aivan sama onko se takuueläke vai muutama satanen enemmän kuussa. Ei niistä paljon iloa ole.
Vanhuudessa ei ole mitään hyvää.
Oon tienannut jotain 3500 verottomana työttömänä tänä vuonna. Saan veroja takas huomenna 400 euroa.
Mä olen aina kesät työttömänä ja huomenna tulee 1500. Osan vuotta kun tekee niin verot pysyvät naurettavan pieninä sekä palkasta ja etuudellekin saa muutosverokortin. Anssarit eivät pääse loppumaan nyt kun työssäoloehto euroistetaan.