Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh heh, täyden vuoden olin taas työttömänä ja silti saan huomenna monta sataa euroa veronpalautusta!

Vierailija
04.08.2024 |

On tää hieno maa kun veronsaajakin saa vieläpä veronpalautusta. :D

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömiltä otetaan 20% työttömyyskorvauksesta ja sitten annetaan veronpalautuksina takaisin. Kumma systeemi.

Ajattele, kuinka paljon se palautus ilahduttaa aloittajan kaltaisia työttömiä. Siis jos ei veronpalautus mene ulosottoon.

Vierailija
22/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömiltä otetaan 20% työttömyyskorvauksesta ja sitten annetaan veronpalautuksina takaisin. Kumma systeemi.

Ajattele, kuinka paljon se palautus ilahduttaa aloittajan kaltaisia työttömiä. Siis jos ei veronpalautus mene ulosottoon.

Ei kuule 22e paljon ilahduta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuule 22e paljon ilahduta.

Omakohtaisesti se ylimääräinen 50 €, tai vaihtoehtoisesti, jollei saa toimeentulotukea se noin 220 € tuntuu aika hyvältä.

Vierailija
24/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, minä jouduin perumaan viisaudenhampaiden poiston, koska jos laskujen eräpäivät osuisivat tälle kuulle, toimeentulotuki jäisi saamatta 200€+ laskuun. Fiksua hommaa.

Vierailija
25/45 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ilahduttaa, maksan 25% ennakkoveroa ansiosidonnaisesta päivärahasta. Ei mene ulosottoon.

Vierailija
26/45 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vielä parempi,aikoinaan sain isot kotitalousvähennykset kattoremontista Kelarahoista "maksetuista" veroista.Vuoden lopulta olen täysin työpalkan varassa.

Vierailija
27/45 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vielä parempi,aikoinaan sain isot kotitalousvähennykset kattoremontista Kelarahoista "maksetuista" veroista.Vuoden lopulta olen täysin työpalkan varassa.

Onhan tuo kelarahojen "verotus" aika naurettavaa.

Vierailija
28/45 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun ei ymmärretä, ettei työtön maksa veroja, eikä näinollen saa palautuksiakaan. Kyse on valtion omien rahojen siirtelystä taskusta toiseen. Työtön siis saa itselleen joko enemmän tai vähemmän, maksamatta itse kuitenkaan mitään.

Vierailija
29/45 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"On tää hieno maa kun veronsaajakin saa vieläpä veronpalautusta."

Asia pyritään korjaamaan mahdollisimman pian.

T. Petteri, Riikka, Arto &co.

Sannan hallituksen aikanahan alkoi se verotiliuudistus, jossa ei makseta euroakaan palautusta, vaan summa otetaan huomioon seuraavan vuoden verotuksessa. Vasta kuolinpesä saa rahat takaisin.

Vierailija
30/45 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tienannut jotain 3500 verottomana työttömänä tänä vuonna. Saan veroja takas huomenna 400 euroa.

Ei, et sinä ole tienannut yhtään mitään. Olet vain vastaanottanut vastikkeetonta, toisten tienaamaa rahaa. Sitä kutsutaan joissain piireissä pummaamiseksi.

Vierailija
31/45 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne napsahtaa 935€ ja parin viikon päästä taas kassalta 2350€ 😀😀😀 ja Ens kuun alusta taas Rhodokselle vähän lepäileen.😀😀😀

Ei ,prkl ei tullut veronpalautusta, tuleekin vasta kuukauden päästä! Ei auta, on vaan yritettävä pärjätä tuolla pienellä kassan rahalla.

Vierailija
32/45 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, minä jouduin perumaan viisaudenhampaiden poiston, koska jos laskujen eräpäivät osuisivat tälle kuulle, toimeentulotuki jäisi saamatta 200€+ laskuun. Fiksua hommaa.

Sinähän saat terveydenhoitomenoihin erikseen toimeentulotukea. Kummallista, jos viisaudenhampaan poisto niin kalliiksi tulee.

Vierailija
33/45 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun ei ymmärretä, ettei työtön maksa veroja, eikä näinollen saa palautuksiakaan. Kyse on valtion omien rahojen siirtelystä taskusta toiseen. Työtön siis saa itselleen joko enemmän tai vähemmän, maksamatta itse kuitenkaan mitään.

Kumma kun et ymmärrä, että työtön maksa enemmän veroa kuin saman verran palkkaa saava työssä oleva. Tottahan se on, että taskusta toiseen siirtelemistä se on varsinkin silloin, kun lisäksi joutuu hakemaan toimeentulotukea.

Vierailija
34/45 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun et ymmärrä, että työtön maksa enemmän veroa kuin saman verran palkkaa saava työssä oleva. Tottahan se on, että taskusta toiseen siirtelemistä se on varsinkin silloin, kun lisäksi joutuu hakemaan toimeentulotukea.

Mistä hitosta työtön maksaa veroja? Ei mistään, kun ei sillä varsinaisesti ole tulojakaan. Ne verotkin maksaa valtio työttömän puolesta. Ja kyllä, työnantaja maksaa verot työntekijän puolesta, mutta siitä valtio oikeasti hyötyy jotain, ei työttömän "veroista".

Vierailija
35/45 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee, työttömänä saa palautusta koska helposti maksaa liikaa veroja jos ei lasketuta prosenttiaan uudelleen.

Itse ole töissä ja saan palautusta noin 300 eur. Olen tosi tyytyväinen että verotus on kutakuinkin kohdallaan. Osaa säästää itsekin, en tarvitse verottajaa avuksi :)

Vierailija
36/45 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä hitosta työtön maksaa veroja? Ei mistään, kun ei sillä varsinaisesti ole tulojakaan. Ne verotkin maksaa valtio työttömän puolesta. Ja kyllä, työnantaja maksaa verot työntekijän puolesta, mutta siitä valtio oikeasti hyötyy jotain, ei työttömän "veroista".

Keskustan Matti Vanhasen kuningasidea on tuo!

Vierailija
37/45 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet tyytyväinen. Mä olen mieluummin töissä ja tienaan vuodessa 55t. Olen ollut myös työttömänä, enkä ikinä vaihtaisi nykyistä työtäni työttömyyteen. 

Vierailija
38/45 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienintä työttömyysrahaa saavalla on sama veroprosentti kuin Nalle Wahlroosilla pääomatuloissa.

Vierailija
39/45 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkekertymä lienee sitten aika huima.

Aivan sama onko se takuueläke vai muutama satanen enemmän kuussa. Ei niistä paljon iloa ole.

Vanhuudessa ei ole mitään hyvää.

Siinä on paljon hyvää. On suhteellisuudentajua, järkeä ja sitä kuuluisaa resilienssiä. Useimmilla myös taloudellista vakautta.

Eikä enää hirveä kiire mihinkään ja näyttämisenhalu puuttuu. Teillä nuorilla on hirveä hätä hössöttää ohi  elämänne kohokohtien ja vielä kypsymätön mieli.

Ymmärrän, että sinulla on vaikeaa. Ymmärrän myös, että kuvittelet sen olevan jonkun muun syy. Se on oma syysi. Kypsy. Kasvata kärsivällisyyttä ja itsehillintää. Et ole enää uhmaikäinen lapsi.

Vierailija
40/45 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan minäkin takaisin 36 €. Ryven rahassa 😂

Miksi ap voit noin huonosti? Eikö pää kestä arkea ja tosiasioita? Etkö osaa säästää  ja sijoittaa muuten kuin käyttämällä verokikkailua?

Se on sinun omaa rahaasi, jonka lainasit valtiolle viime vuonna. Osa sitä kuuluisaa valtion velkaa, jolla kokkaripersut ihmisiä pelottelivat ennen viime vaaleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi