USA palaa ympäristöasioissa huolettomalle 80-luvulle. Milloin ensimmäinen EU-maa uskaltaa irtisanoutua tästä ympäristövouhotuksesta? 🚬🛢
Mitä ajatuksia herättää Trumpin viimeöinen puhe?
Kommentit (24)
Ydinsota on ympäristöuhkana numero 1.
Siunatkoon Jumala Donald J. Trumpia, vapaan maailman Johtajaa!
Vastaus ketjun otsikkoon: Ei koskaan.
Ei tuo aivan sitä tarkoita, onhan teknologiakin kehittynyt puhtaampaan suuntaan sitten 1980-luvun. Mutta kyllä, Atlantin toisella puolella ymmärretään sellainen asia, että teknologia kehittyy asiakaslähtöisesti ja kysyntäperusteisesti, eikä poliitisin päätöksin määräilemällä, kuten Euroopassa kuvitellaan (ja sössitään talousasiat+työllisyys).
No, lisää vaan maastopaloja ja kuivuutta USA:n tiettyihin osiin, niin eiköhän taas muutu sielläkin mielipiteet.
no kun joku tienaa miljardeja ilmastovedätyksellä. täällä euroopan takapajulassa ei toimita järki edellä, vaan keksityn sadun viemänä säteillään hyveellisesti. ja pilataan maailma siinä samalla.
Ei ongelmat poistu työntämällä pää omaan perseeseen kuin trumppi.
Vierailija kirjoitti:
Siunatkoon Jumala Donald J. Trumpia, vapaan maailman Johtajaa!
😆😂🤣
Joo, siinä on onkin kristittyjen upea esikuva! Minä, minä, minä.. Kertoo kaiken kristityistä ja heidän arvoistaan, kun tuollaista kunnioittaa!
Vierailija kirjoitti:
No, lisää vaan maastopaloja ja kuivuutta USA:n tiettyihin osiin, niin eiköhän taas muutu sielläkin mielipiteet.
Tuohan vain kertoo, että turhia kulueriä ovat olleet. Jo 40 vutta ammennettu miljardeja noille järjestöille, eikä maastopalot ole kadonneet maailmasta, saati ilmasto osoittanut pienintäkään pysähtymisen merkkiä.
MAHA-ruokavalio suosittaa runsasta lihan käyttöä.
MAHA = Make America Healthy Again
Usa on persläpi maa. Eli kehitysmaa.
Voitais kyllä palata 80-luvun alkuun ja rakentaa riittävästi tuolloin viherhöperöiden vastustamaa ydinvoimaa, jolloin koko ilmastohömpötystä ei olisi koskaan tullutkaan / alkanutkaan. Meriä ja metsiä ei nyt koristaisi tuhannet tuulimyllyt ja oltaisiin fuusioreaktorien kanssa 10-20v edellä nykyhetkeä.
Tulevat hukkumaan omaan paskaansa.
Saavat mitä äänestivät.
Mun mielestä ei ole mitään vouhotusta yrittää pelastaa maapallo ja sen elämä. Nyt tuntuu että maapallo on tuhoon tuomittu.
Vierailija kirjoitti:
no kun joku tienaa miljardeja ilmastovedätyksellä. täällä euroopan takapajulassa ei toimita järki edellä, vaan keksityn sadun viemänä säteillään hyveellisesti. ja pilataan maailma siinä samalla.
Kukaan ei onneksi tienaa öljyllä mitään?
Mikä on mielestäsi ilmastovedätys ja kuka sillä tienaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuo ko. ruokavaliohan on ihan pirun hyvä. Noudattanut sitä itse käytännössä koko aikuisiän. Lautasesta puolet proteiinia ja puolet tuoreita kasviksia. Aina. Proteiinina itsellä riistaa, kanafilettä tai kalaa. Joskus harvemmin naudan 10% jlihaa.
Sokeria, tai "herkkuja", en syö käytännössä koskaan.
Veriarvot huipussaan, samoin kondis ylipäätään.
Tuota ruokavaliota voisi vastustaa ainoastaan ilmastoargumentilla, millä ei ole itselleni mitään painoarvoa suhteessa omaan terveyteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ko. ruokavaliohan on ihan pirun hyvä. Noudattanut sitä itse käytännössä koko aikuisiän. Lautasesta puolet proteiinia ja puolet tuoreita kasviksia. Aina. Proteiinina itsellä riistaa, kanafilettä tai kalaa. Joskus harvemmin naudan 10% jlihaa.
Sokeria, tai "herkkuja", en syö käytännössä koskaan.
Veriarvot huipussaan, samoin kondis ylipäätään.
Tuota ruokavaliota voisi vastustaa ainoastaan ilmastoargumentilla, millä ei ole itselleni mitään painoarvoa suhteessa omaan terveyteeni.
Elimistö ottaa sen proteiinin mitä tarvitsee. Ei enempää. Turha sitä on ylenmäärin vetää
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä otan terveysneuvoni vastaan joltain ihan muulta kuin RFK salaliittohörhöltä.
EU on kauan sitten irtisanoutunut tuosta vouhotuksesta ja pitää huolta ympäristöstään.