Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pimppipierut

Vierailija
05.02.2007 |

Ällöjä toden totta. Onko ne vaan meidän läskien ongelma. Mies kylä vetää loppun mutta oma puhti loppuu siihen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan luonnollisia ne ovat eikä niillä ole mitään yhteyttä paino-indeksiin. Minusta on hassua lohduttaa naista kun häppärit pörisee, se on täysin luonnollinen asia eikä se ole mikään " oikea" pieru joka nyt sentään haisee ja oikeasti nolo.

Etenkin kun mies kuitenkin on toinen syypää koko hommaan ;-)

m36

Vierailija
2/14 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että edes joku on tuota mieltä. Sepä kai vaatii totuttelua itseltä. Mutta jos muutenkin himot ja itsetunto nollassa ei ole kiva kun roppa ääntelehtii omiaan. =) =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala jumppaamaan. Itselläni ei ole koskaan pörähtänyt pimppipierua koska jumppaan alapäätäni joten paikat timminä. Mieheni sanoo että löysillä naisilla pörähtelee.

Vierailija
4/14 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiöhän yksinkertaisesti johtuu siitä että siellä sisällä on ilmaa joka haluaa ulos, riippuu aika paljon millä tavalla sisäelimet antavat sille ilmalle tilaa - vaikka lihakset olisivatkin timmissä niin ilmatasku sinne voi syntyä ihan kuin fillaripumpulla pumppaisi.

tosin jos ovat alapäälihakset ovat erittäin löysät niin useammin näitä spontaaneja röpsähdyksiä kuuluu.

Vierailija
5/14 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysästä se ilma pääsee kullin ohi ulos ilman ääniä. Tiukemmasta äänen kera... :D

Vierailija
6/14 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valitti aina, että älä purista niin kovasti.. Silti emätinpieruja pääsi, sitä enemmän mitä kovemmin jännitin lihaksiani. Nykyään 3 synnytyksen jälkeen ja selvästi löysemmällä alapäällä ei noita emätinpieruja ole enää kuulunut.

Vierailija
7/14 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina sen jälkeen, kun mies on vetänyt takaa päin. Alkuaikoina nolotti, nyt naurattaa :-)

Vierailija
8/14 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa noita pörähdyksiä tuli usein, nykyisen kanssa ei kertaakaan. Nykyisellä ehkä hieman suurempi elin eli olen ajatellut, että ei jää " tyhjää tilaa" jolloin ilmaa pääsee sisään.

Vierailija
9/14 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vastasi, että vaiva on aika harvinainen synnyttämättömillä naisilla. (Epäilen, ei ole vaan tainnut istua kuuntelemassa naisten känni-iltaisia seksikeskusteluja!) Toinen, että ilmiö johtuu nimenomaan emättimen tiukkuudesta: ilma ei pääse samantien ulos kuten vähemmän tiukasta emättimestä. Kaikillahan sitä ilmaa sinne menee, se nyt on selvä, jos asento on esim. pylly pystyssä -tyyppiä ja mulkku tulee välillä ulos tai suuaukolle asti.

Vierailija
10/14 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla niitä pääsi jo ennenkuin olin kolme lasta synnyttänyt ja nykyään paljon harvemmin. Usein sillon, kun hurjastellaan rajummin ja takaapäin. ei oo kyllä koskaan kukaan (aiemmistakaan partnereista) pitänyt sitä jotenkin ällönä. yhtä ällöä ois sitte se peppuseksikin.

Vierailija
11/14 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se kiinni siitä miehestäkin ja asennoista. Ex:n kans kävi aina joskus oli ilmaa, muiden kans ei koskaan...

Vierailija
12/14 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen havainnut, että helpommin niitä tulee juuri ennen kuukautisten alkua. Mikähän tähän voisi olla selitys?

Vierailija
13/14 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

emättimeen työntyy ilmaa kun penis käy hetkellisesti ulkopuolella ja menee ilmaa edellään takas sisään. Varsinkin takaapäin tehtäessä ilma purkautuu toisinaan varsin äänekkäästi ulos. miettikää toki päänne puhki johtuuko se tiukkuudesta vai löysyydestä

Vierailija
14/14 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kahden lapsen jälkeen ei viitsi paljon takaa päin -asentoa harrastaa , kun koko ajan pörisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän