Ehdota uutta olympialajia! Mitä ja miksi?
Minä ehdotan nukkumista.
Se on helppo mitata aivosähkökäyrällä. Plussaa olisi se, että mun teinillä olisi mahdollisuus voittaa edes jotain.
Kommentit (107)
- Kuviokellunta
- Pitkän matkan paini
- Salakuvaaminen
- Pöyristyminen
- Provoilu
- Kuka kerää nopeiten vasullisen mustikoita (pimeässä)
- Jauhenlihan paisto ilman tämän palstan ohjeistusta.
- Puppan kivitys ( vai kivi pois?)
Pitkä marssi, kävellään yötä päivää kunnes vain voittaja pystyy jatkamaan matkaa.
Entisten olympiavoittajien all stars -kisat
Ei sinänsa uusi laji, mutta nuorennusleikkaus golfille. ELi Kolopallo, jossa atleettinen urheilija mailalaukkuaan reippaasti itse kantaen hölkkää kololta kololle tai lovelta lovelle. Rei'istä ei puhuta mitään, vaikka kassit olisivat täynnä.
Yhdessä bunkkerissa asuisi prseeseen ammuttu persukarhu, joka ärjyisi ja osoittaisi mieltään, kun pelaajat lähestyisivät ihan putteina vain, pikku hiljaa. Se olisi puttikisa, kesken muiden lovien tai kolojen.
Vesiesteellä urheilija sukeltaisi pohjaan ja iskisi sieltä pallon kohti lovea. Häntä uhkailisi Vöyhöttäjä-silakka pskamyrskyllä netissä, jos et nyt heti häivy pilaamasta vesiäni. Näin tulisi luonnonsuojelullinen näkökantakin käytyä läpi.
Karheikko olisi täynnä venäläisiä sotilaita, jotka heittäisivät pikkukivillä typeriä tsuhnia ja joisivat vodkaa niin pirusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käteenveto, koska se yhdistää lähes kaikkia miehiä. Onhan siitä ainakin joskus kilpailtu suomessakin ihan sm tasolla
Vois olla runkkaaminen niin saatais sekä miesten että naisten sarjat.
Mutta missä tuossa kilpaillaan? Siitä kuka saa ensin (tällä ei ainakaan isketä naisia) vai sillä kuka saa kovimmat (varmaan aivoähkökäyrillä) vai kuka voi tulle nopeiten uudestaan?
Se voisi olla pituuskilpailu. Naiset voisivat squirtata.
Ilmaoraaliseksinsimuloiminen.