Tavallinen asia, joka saisi sinut kieltäytymään toisista treffeistä?
-Rahoilla leventely
-amis
-kauppis
- kilpailuhenkisyys
Muita?
Kommentit (236)
Hörhöily
Vaihtoehtoisideologia
Shokkiväritukka tai edes sininen/vaaleanpunainen
Epäsiisteys
Ruoaljämiä tai valkoista hammasväleissä
Mukaälykäs pisteliäisyys ja näppäryys
Tupakointi
Ylipaino
Tatuoinnit
Lapsi ulkkarin kanssa
Lapsia useamman eri miehen kanssa
M41
Olen huomannut käytännössä että mitä kohteliaammin ja herrasmiesmäisemmin mies käyttäytyy, sitä kiinnostuneempi hän on. Sarjadeittailijoita välttelen, he eivät ole kiinnostuneita juuri minusta vaan siitä että ylipäätään saavat jonkun. Sekin on ihan ok, mutta ei sitä mitä minä haluan.
Ei siis riitä että meillä on mukavaa yhdessä, jos ei osaa treffien kohteliaisuussääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta kysyn, miksi kauppis on mainittu koulutuksena 2 kertaa. Mikä siinä on vikana?
Tätä ihmettelen myös. T:DI
Koska kokemuksen mukaan ovat todella ylimielisiä ja pinnallisia...eikä ole yhtään viisaita, vain älykkäitä sillä omalla kapealla kaistaleella. Teekkarit on ok.
Teekkarit on sivistymättömiä sillä niiden koulutukseen arkkitehteja lukuunottamatta ei kuulu mitäänsivistävää.
Onko näin nykyään? Ainakin itsellä aikanaan opintoihin kuului viestintää, kansantaloustiedettä, kieliä yms. Mitä siellä pitäisi olla?
Jos henkilö haluaa lapsia niin minä en.
Jos tinder-naisella on ikää 46, ei lapsia, mutta haluaa pitkäaikaisen kumppanin ja lapsia.
Lippalakkiin pukeutuminen. Jos hengästyy kävellessä. Autosta tai sen merkistä puhuminen.
Vierailija kirjoitti:
Kiivastuu ja/tai kiihkoilee jostain asiasta.
Kiivastumisen siedän, jos kyse on muutenkin intohimoisesta ihmisestä. Toki rajansa kaikella ja liika intohimoisuus ja kiivailu ei ole kiva piirre.
T. rauhallinen, mutta intohimoinen mies joka kiivastuukin joskus
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut käytännössä että mitä kohteliaammin ja herrasmiesmäisemmin mies käyttäytyy, sitä kiinnostuneempi hän on. Sarjadeittailijoita välttelen, he eivät ole kiinnostuneita juuri minusta vaan siitä että ylipäätään saavat jonkun. Sekin on ihan ok, mutta ei sitä mitä minä haluan.
Ei siis riitä että meillä on mukavaa yhdessä, jos ei osaa treffien kohteliaisuussääntöjä.
Minkälainen on sarjadeittailija ja mistä sellaisen tunnistaa? Lukeeko profiilissa? Vai pitääkö stalkata ja selvittää, että ahaa, sillä oli jo toiset treffit samalla viikolla, eri ihmisen kanssa?
Se että mies kertoi nukkuvansa aina alakouluikäisten tyttöjensä kanssa samassa sängyssä. Mietin vain, että en minä sinne sitten kyllä enää mahdu enkä välitä kyllä edes nukkua samoissa lakanoissa lasten kanssa. Saati halua lasten vihoja niskaani siitä, että minä olisin syypää tradition loppumiseen 🙈
Tulee myöhässä. Mässyttää. Puhuu monologeja itsestään eikä osoita kiinnostusta tutustua ja kysellä multa mitään. Ei tarjoa. Kertoo vitsejä eikä tajua ettei mua naurata eli sosiaalisesti tyhmä. Leuhkii jollain tekemisellään tai omistamisellaan. Haisee hieltä ja/tai pieraisee.
Ja sitten pahin: osoittautuu, että on valehdellut jostain tai nyt valehtelee. Poistuisin saman tien.
Se, kun nainen ei voi sietää miesten animeharrastusta. Tuollaiset rasistiset junttinaiset, jotka eivät tajua kulttuurista ja taiteesta, eli animesta, mitään ovat roskanaisia.
-Kaivaa nenää
-ei pese käsiään
-minäpä voisin syödä jotain ( siis vaikkei tarjota, haluaa syödä jotain, vaikka ne olisi tarkoitettu/ varattu muuhun käyttöön. Esim lapsille).
Vierailija kirjoitti:
Lippalakkiin pukeutuminen. Jos hengästyy kävellessä. Autosta tai sen merkistä puhuminen.
Niin ja siis kerran olin treffeillä miehen kanssa, jonka kohdalla nuo kaikki kolme hylkäyskriteeriä täyttyi. Kysyi vielä, miksi ei natsannut. Öh, ollaan vaan eri tyylisiä, et oo mun tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
-Kaivaa nenää
-ei pese käsiään
-minäpä voisin syödä jotain ( siis vaikkei tarjota, haluaa syödä jotain, vaikka ne olisi tarkoitettu/ varattu muuhun käyttöön. Esim lapsille).
Lököttävät, likaiset housut ja hien haju. ( ei tarvitse aina olla suihkusta justtullut, mutta hiki hajuisen vatteet on yök).
Jos treffikumppani oliskin ihan ateisti. Halusin uskovaisen puolison.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta kysyn, miksi kauppis on mainittu koulutuksena 2 kertaa. Mikä siinä on vikana?
Tätä ihmettelen myös. T:DI
Koska kokemuksen mukaan ovat todella ylimielisiä ja pinnallisia...eikä ole yhtään viisaita, vain älykkäitä sillä omalla kapealla kaistaleella. Teekkarit on ok.
Teekkarit on sivistymättömiä sillä niiden koulutukseen arkkitehteja lukuunottamatta ei kuulu mitäänsivistävää.
Kaveriporukalla pelaillaan välillä lautapelejä ja Trivial Pursuitissa porukan kaksi teekkaria pyyhkivät yleensä muilla lattiaa.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instagramissa merkintä "she/her"
Kaikki pronominimerkinnät ylipäätään - etenkin yli 40-vuotiailla. Hyvä jumala sentään.
Kiihkoilee "ihmisoikeusista" mutta on samalla sitä mieltä että sananvapaus on fasismia. Omasta mielestään suvaitsevainen, mutta vahvasti sitä mieltä että suvaitsemattomuutta ei tarvitse suvaita ja hän on se, joka määrittelee mitä on suvaitsemattomuus.
KvG suvaitsevaisuusparadoksi. Lue ja sisäistä!
Vierailija kirjoitti:
Se, kun nainen ei voi sietää miesten animeharrastusta. Tuollaiset rasistiset junttinaiset, jotka eivät tajua kulttuurista ja taiteesta, eli animesta, mitään ovat roskanaisia.
Samaa mieltä. Naisten junttimainen viha animea, mangaa ja videopelejä kohtaan on noloa ja sivistymätöntä.
Aikalailla samat kuin jo täällä mainitut:
Tupakoi
Käyttää alkoholia
Eri arvomaailma
On eronnut
Epäsiisteys
Kiroilu
Puhuu jostakin asiasta negatiivisesti ja halventavasti
Lapsia
On eronnut
Pyytää ekoilla treffeillä kotiinsa
Painostaa seksiin
Pihi
Pummaa rahaa
Keskusteluyhteys ei vain toimi
Riippuvainen äidistään
Ei kysele tasapuolisesti. Edes jännitys ei selitä. Aina voi vähintään kysyä samat kysymykset takaisin jos pää lyö tyhjää