Tavallinen asia, joka saisi sinut kieltäytymään toisista treffeistä?
-Rahoilla leventely
-amis
-kauppis
- kilpailuhenkisyys
Muita?
Kommentit (236)
Tupakointi, en mene edes ekoille treffeille jos nainen polttaa tupakkaa.
Se jos mies ei pidä koirista. Normaalia, etteivät kaikki tykkää, mutta minä en sellaisen kanssa suhdetta aloittaisi. Koska minulla koiria on nyt ja tulee olemaan miehen aikana ja hänen iälleenkin.
Ei mitään yhteistä puhuttavaa, täysin eri aaltopituus.
Moni asia, jotka on yllä mainittu, ei estäisi toisia treffejä. Kolmansia vasta. Ja moni mainittu asia on täysin käsittämätön.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys. Se kun toisesta paljastuu muuten mukava ja ulkoisestikin viehättävä tapaus, mutta älykkyysosamäärä on jotain myyrän ja törmäystestinuken välimaastossa. Ainoa mistä voi keskustella on että onko Linnanmäki vielä syyskuussa auki tai missä Weekend -festari järjestetään. Mutta aivan snadisti jo syvällisemmät ja vaikeammat aiheet ampuu yli kuin Satu Mäkelä-Nummela trap-kiekosta Pekingin olympialaisissa. Kun tilaat ravintolassa pennepastaa ja chablista, niin nainen ei tiedä mikä on penni-pasta ja miten chaplinin komedia nyt liittyy ruokailuun, puhumattakaan siitä että osaisi aloittaa aterioinnin oikeassa järjestyksessä ruokailuvälineillä. Yleistieto on heille katoavaa kansanperinnettä, eikä sitä auta lähteä edes etsimään, ettei käy kuin Katariina Sourin Haaveilijalle Lux-Helsinki festareilla ja saa vielä bannia moisesta. Sittten kun koitat keskustella jostain Yhdysvaltojen poliittisesta tilanteesta, niin hän kertoo kannattavansa Harrisia ih
Siirry seuraavaksi älykköön mutta taviksen näköiseen naiseen. Ei kannata kauniiden perässä juosta. Minkäs ikäinen tämä neito on? Oliko paljonkin sinua nuorempi? Mietin vaan 🤨 Ihan käy sääliksi kun olet joutunut tuollaisen kanssa treffeille voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Instagramissa merkintä "she/her"
Tän merkinnän laittaminen on loistava tapa pitää urpot kaukana
Vierailija kirjoitti:
Se jos mies ei pidä koirista. Normaalia, etteivät kaikki tykkää, mutta minä en sellaisen kanssa suhdetta aloittaisi. Koska minulla koiria on nyt ja tulee olemaan miehen aikana ja hänen iälleenkin.
Kertoo kyllä paljon miehestä jos ei eläimistä tykkää. En ikinä huolis sellasta. Itse en allergisena pysty eläimiä ottamaan lemmikeiksi mutta tykkään eläimistä todella. On iso turnoff jos mies ei siedä eläimiä. Useimmat rikolliset esim. ei tykkää eläimistä että siltä pohjalta voi miettiä.
Mielen sairaudet. En jaksasi ottaa osaa elämään, jossa toinen on vaikka bipo tai jatkuvasti syvästi masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Kännissä tai aineissa esiintyminen tai päihteidenkäytön ihailu
Epäsiistin näköinen tai muuten vain pitkä parta
Epähygieenisyys
Huonot käytöstavat ja kyvyttömyys jutella tavallisesti
Kaikenlainen aggressiivisuus, myös verbaalinen kolmansiin osapuoliin kohdistuva
Oletusten tekeminen tapailun jatkosta tai seksistä
Stadin murre
Jääkiekon fanittaminen
Lapset
Rahan pummaaminen
Asioiden väheksyntä ääneen, koski se sitten balettia, larppaamista tai ihmisten ulkonäköä
Eksistä puhuminen jos ei tunnusta virhettään ja totea että olinpa idiootti kun mainitsin ensitreffeillä
Kaikenlainen besserwisseröinti ilman vähintään tohtorin tutkintoa aiheesta
Ethän siis itsekään väheksy ääneen jos toinen tykkää vaikkapa mainitsemastasi jääkiekosta?
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi, en mene edes ekoille treffeille jos nainen polttaa tupakkaa.
Tupakointi, nuuska, höpöheinä tms. Kyllä se kaljan hajukin etoo. Mieluiten raitis mies.
Tupakka, nuuska ja nikotiinipussit.
Se jos nainen ei pidä animesta. Normaalia, etteivät kaikki tykkää, mutta minä en sellaisen kanssa suhdetta aloittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kyllä paljon miehestä jos ei eläimistä tykkää. En ikinä huolis sellasta. Itse en allergisena pysty eläimiä ottamaan lemmikeiksi mutta tykkään eläimistä todella. On iso turnoff jos mies ei siedä eläimiä. Useimmat rikolliset esim. ei tykkää eläimistä että siltä pohjalta voi miettiä.
Entä jos pelkää koiria?
Jos on liian pieni. Koska tuota läskiä on kertynyt runsaanlaisesti, pitää sen ylettyä siitä poimujen välistä aika syvälle. Yli 19 cm pitää olla. Sitten on oltava hyväkuntoinen, että jaksaa tarpeeksi pitkään, en saa tyydytystä mistään pikamällinheitosta.
Kieltäydyn toisista treffeistä, jos nainen ei ensimmäisillä auliisti anna kaikkia kolmea reikää. Hyvin harvoin näin tosin tapahtuu, siis etteivät antaisi. Mutta siihen vedän rajan. Pitää nyt edes jotain standardeja olla.
Naurahdin tälle kommentille... vedet silmissä.