Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallinen asia, joka saisi sinut kieltäytymään toisista treffeistä?

Vierailija
04.08.2024 |

-Rahoilla leventely

-amis

-kauppis

- kilpailuhenkisyys

Muita?

Kommentit (236)

Vierailija
221/236 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuuskahampaat tai hampaita puuttuu

Röhisevä nauru

Kimeä ääni

Vanhan viinan haju

Eltaantunut työmiehen haju

Pullistelevat silmät

Valtava maha

Turaparta

Sateenkaari- tai viherhenkilön ulkonäkö

On sinulla ollut mahtavia treffejä?

Naurahdin tälle kommentille... vedet silmissä. 

Vierailija
222/236 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi, en mene edes ekoille treffeille jos nainen polttaa tupakkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/236 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jos mies ei pidä koirista. Normaalia, etteivät kaikki tykkää, mutta minä en sellaisen kanssa suhdetta aloittaisi. Koska minulla  koiria on nyt ja tulee olemaan miehen aikana ja hänen iälleenkin. 

Vierailija
224/236 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään yhteistä puhuttavaa, täysin eri aaltopituus. 

Moni asia, jotka on yllä mainittu, ei estäisi toisia treffejä. Kolmansia vasta. Ja moni mainittu asia on täysin käsittämätön.

Vierailija
225/236 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyys. Se kun toisesta paljastuu muuten mukava ja ulkoisestikin viehättävä tapaus, mutta älykkyysosamäärä on jotain myyrän ja törmäystestinuken välimaastossa. Ainoa mistä voi keskustella on että onko Linnanmäki vielä syyskuussa auki tai missä Weekend -festari järjestetään. Mutta aivan snadisti jo syvällisemmät ja vaikeammat aiheet ampuu yli kuin Satu Mäkelä-Nummela trap-kiekosta Pekingin olympialaisissa. Kun tilaat ravintolassa pennepastaa ja chablista, niin nainen ei tiedä mikä on penni-pasta ja miten chaplinin komedia nyt liittyy ruokailuun, puhumattakaan siitä että osaisi aloittaa aterioinnin oikeassa järjestyksessä ruokailuvälineillä. Yleistieto on heille katoavaa kansanperinnettä, eikä sitä auta lähteä edes etsimään, ettei käy kuin Katariina Sourin Haaveilijalle Lux-Helsinki festareilla ja saa vielä bannia moisesta. Sittten kun koitat keskustella jostain Yhdysvaltojen poliittisesta tilanteesta, niin hän kertoo kannattavansa Harrisia ih

Siirry seuraavaksi älykköön mutta taviksen näköiseen naiseen. Ei kannata kauniiden perässä juosta. Minkäs ikäinen tämä neito on? Oliko paljonkin sinua nuorempi? Mietin vaan 🤨 Ihan käy sääliksi kun olet joutunut tuollaisen kanssa treffeille voi voi.

Vierailija
226/236 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagramissa merkintä "she/her"

Tän merkinnän laittaminen on loistava tapa pitää urpot kaukana 

Vierailija
227/236 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jos mies ei pidä koirista. Normaalia, etteivät kaikki tykkää, mutta minä en sellaisen kanssa suhdetta aloittaisi. Koska minulla  koiria on nyt ja tulee olemaan miehen aikana ja hänen iälleenkin. 

Kertoo kyllä paljon miehestä jos ei eläimistä tykkää. En ikinä huolis sellasta. Itse en allergisena pysty eläimiä ottamaan lemmikeiksi mutta tykkään eläimistä todella. On iso turnoff jos mies ei siedä eläimiä. Useimmat rikolliset esim. ei tykkää eläimistä että siltä pohjalta voi miettiä.

Vierailija
228/236 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielen sairaudet. En jaksasi ottaa osaa elämään, jossa toinen on vaikka bipo tai jatkuvasti syvästi masentunut.

Vierailija
229/236 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännissä tai aineissa esiintyminen tai päihteidenkäytön ihailu

Epäsiistin näköinen tai muuten vain pitkä parta

Epähygieenisyys

Huonot käytöstavat ja kyvyttömyys jutella tavallisesti

Kaikenlainen aggressiivisuus, myös verbaalinen kolmansiin osapuoliin kohdistuva

Oletusten tekeminen tapailun jatkosta tai seksistä

Stadin murre

Jääkiekon fanittaminen

Lapset

Rahan pummaaminen

Asioiden väheksyntä ääneen, koski se sitten balettia, larppaamista tai ihmisten ulkonäköä

Eksistä puhuminen jos ei tunnusta virhettään ja totea että olinpa idiootti kun mainitsin ensitreffeillä

Kaikenlainen besserwisseröinti ilman vähintään tohtorin tutkintoa aiheesta

Ethän siis itsekään väheksy ääneen jos toinen tykkää vaikkapa mainitsemastasi jääkiekosta? 

Vierailija
230/236 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi, en mene edes ekoille treffeille jos nainen polttaa tupakkaa.

Tupakointi, nuuska, höpöheinä tms. Kyllä se kaljan hajukin etoo. Mieluiten raitis mies.

Vierailija
231/236 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aggressiivisuus.

Vierailija
232/236 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka, nuuska ja nikotiinipussit.

Vierailija
233/236 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jos nainen ei pidä animesta. Normaalia, etteivät kaikki tykkää, mutta minä en sellaisen kanssa suhdetta aloittaisi.

Vierailija
234/236 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo kyllä paljon miehestä jos ei eläimistä tykkää. En ikinä huolis sellasta. Itse en allergisena pysty eläimiä ottamaan lemmikeiksi mutta tykkään eläimistä todella. On iso turnoff jos mies ei siedä eläimiä. Useimmat rikolliset esim. ei tykkää eläimistä että siltä pohjalta voi miettiä.

Entä jos pelkää koiria?

Vierailija
235/236 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liian pieni. Koska tuota läskiä on kertynyt runsaanlaisesti, pitää sen ylettyä siitä poimujen välistä aika syvälle. Yli 19 cm pitää olla. Sitten on oltava hyväkuntoinen, että jaksaa tarpeeksi pitkään, en saa tyydytystä mistään pikamällinheitosta.

Vierailija
236/236 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn toisista treffeistä, jos nainen ei ensimmäisillä auliisti anna kaikkia kolmea reikää. Hyvin harvoin näin tosin tapahtuu, siis etteivät antaisi. Mutta siihen vedän rajan. Pitää nyt edes jotain standardeja olla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän