Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tehdä miesystävän suhteen?

Vierailija
04.08.2024 |

Olen onnistunut löytämään itselleni aivan ihanan miesystävän. Hän saa mut tuntemaan itseni maailman ihanimmaksi naiseksi. Henkinen ja fyysinen yhteys on syvä. 

Mutta se ongelma. Hän on aivan burn outissa, mutta ei näe omaa tilannettaan vaikka siitä kuinka havainnollistavin esimerkein kerron. Tekee ihan liikaa töitä, ja kaivaa itselleen syvää kuoppaa. Töitä tekee, koska erossa kotitila jäi hänelle eikä halua luopua siitä mistään hinnasta. Ja se siis maksaa niin paljon että on pakko tehdä niitä töitä. Mä näen silmissäni totaalisen romahduksen väistämättä. 

Aina kun asiasta hänelle puhun, hän vaan tuijottaa eteensä lasittunein katsein ja antaa ymmärtää että mieluummin sitten saa sydärin ja lähtee saappaat jalassa. 

Tää on aivan hirvittävän tuskallista! Tuntuu että olen vihdoin löytänyt sen vastinparini tästä maailmasta, ja nyt käsissä on tällainen tikittävä aikapommi!

Mitä ihmettä mä voin enää tehdä? Vaikuttaa omaan elämäänkin kun on koko ajan huoli toisesta, ihan äärirajoilla sinnittelee kaiken aikaa. Sellainen huoleton kepeä yhdessäolo ei oikein onnistu kun mies on ihan zombi.

Apua.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä joka kuolee saappaat jalassa. Puuttus vielä että ne olis mun bootsit nro - en kerrokaa että ette tunnista, mutta liian pienet miehen jalkoihin... 

Vierailija
22/26 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisia ovat oikeastaan kaikki fakkiutuneet työnarkomaanit. Mitään joustoa ei psyykeestä löydy ja vaikka hautaan mennään ennemmin kuin nähtäisiin se tilanne realistisesti ja tehtäisiin kipeitä muutoksia. Kun on jokin ajatus siitä miten elämän pitää mennä ja asioiden olla, siitä ei pystytä poikkeamaan vaikka tosiaan henki menisi putkiaivolta. Voi kuolinvuoteella kaduttaa. Sinä et sitten koskaan tule olemaan hänen elämänsä tärkein asia, ensin tulee tila ja lapset, sitten sinä jos muksudut touhuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista palkata joku muu sinne tai pari? Vai yksin aikoo vetää sen. Nouseeko kovin aikaisin, sitten tuskin on illalla enää virkeä.

Vierailija
24/26 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko hän saada apuja maatilalle? Työkokeilijat olisi hyvä lisäapu. 

Vierailija
25/26 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä sulle hoivattava. Kas kun valinnut alkoholista. Aikuinen ihminen on itse vastuussa itsestään ja terveydestään.

Vierailija
26/26 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinä sulle hoivattava. Kas kun valinnut alkoholista. Aikuinen ihminen on itse vastuussa itsestään ja terveydestään.

alkoholistia*