Mitä ajattelisit, jos uusi seurustelukumppanisi oli palkannut yksityisetsivän seuraamaan illanviettoasi?
Kertoisi, että oli palkannut etsivän seuraamaan tyttöjen iltaa ravintolassa ja sitä, että lähdit yksin kotiin taksilla. Käyttäydyit asiallisesti ja kumppanin mielestä kaikki ok.
Kommentit (75)
No sitä että puhut kakkkaa. Noita yksityisetsiviä palkataan mutta ei sun puoliso sulle kertoisi.
Panisin puhelimen nauhoittamaan ja pyytäisin toistamaan tarinan. Olisin kiitollinen että kertoi, niin tietåisin lopettaa moisen suhdeviritelmän alkuunsa. Myöhemmin, jos stalkkaaminen toistuisi shteen lopetuksesta huolimatta, hakisin sen nauhoitteen(kin) perusteella lähestymiskieltoa.
Olisi entinen kumppani sen jälkeen. Aika pahoja ongelmia pitää olla luottamuksen suhteen, jos noin pitää toimia.
Mun exä teki noin. Järkytyin tietysti. Tää narsisti osas selittää kaiken parhainpäin eikä erottu vielä siinä kohtaa. Kun en jäänyt kiinni, hänen mielestään olin vain ovela. Jatkoi stalkkaamista ihan äärimmäisyyksiin asti. Eron jälkeen selvis, että sillä itsellään oli toinen nainen.
No pitää seurustella vaan köyhien työttömien kanssa. Rikkailla on rikkaiden ongelmat ja köyhillä ei ole tuollaista ongelmaa, kun ei ole varaa ajella taksilla. Kun ottaa köyhän kumppanin, ei ole rahaa hölmöilyyn. Ei niinku ajella kenenkään kanssa takseilla eikä huvitella yökerhoissa.
Ei haittaisi, koska mulla on puhtaat jauhot pussissa.
Ihan suoraan sanoen: Jos tuollaista paljastuisi, pettäisin kumppania samantien. En olisi lojaali enkä uskollinen tuollaiselle vatipäälle.
Olisi entinen seurustelukumppani sen jälkeen. Vainoharhaisuus ei varmasti tuohon jäisi.
Hyvästi, koska pelkäisin henkeni puolesta, jos mies olisi sairaan mustasukkainen.
Yleensähän työnantaja tai asiakasyritys palkkaa näitä. Ihan kuule ammattikamerat kaulassa tulevat baariinkin vapaa-ajalla.
Mä olen tehnyt ton 3 kertaan suhteen alussa. Olen myös maksanut ihmiselle siitä että lähestyy mun naista baarissa.
Mä etsin ja valitsen loppuelämän kumppania siihen tilaan ei H.......T pääse
Vierailija kirjoitti:
Mun exä teki noin. Järkytyin tietysti. Tää narsisti osas selittää kaiken parhainpäin eikä erottu vielä siinä kohtaa. Kun en jäänyt kiinni, hänen mielestään olin vain ovela. Jatkoi stalkkaamista ihan äärimmäisyyksiin asti. Eron jälkeen selvis, että sillä itsellään oli toinen nainen.
Mielenkiintoinen psykologinen ilmiö, että projisoi omat ongelmansa toiseen ihmiseen. Meillä äiti syytti isääni narsistiksi. Kun kävin lukemassa narsistin kuvailun tuli lähinnä äitini mieleen.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tehnyt ton 3 kertaan suhteen alussa. Olen myös maksanut ihmiselle siitä että lähestyy mun naista baarissa.
Hyi helvetti. Sairaalloisen mustasukkainen puoliso on hirveä kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän työnantaja tai asiakasyritys palkkaa näitä. Ihan kuule ammattikamerat kaulassa tulevat baariinkin vapaa-ajalla.
Harhaluuloisuuteen on ihan diagnoosiin.
Sanoisin, että soromnoo. Tarkistaisin varmuuden vuoksi myös puhelimen, tabletin ja läppärin vakoiluohjelmien varalta ja vaihtaisin kaikki salasanat. Yksityisetsivän palkkaaminen ei ole ensimmäinen mustasukkaisen stalkkaamisen muoto.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan, mutta minä en ole uskollinen ja lojaali kaikille. Kusipäille en ole uskollinen ja lojaali. Tosin yleensä eroan niistä kusipäistä heti, jotta pääsee ihan luvalla nuss*maan jonkun toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Sairaalloisen mustasukkainen puoliso on hirveä kohtalo.
Sori tämä ei ole sairaaloista mustasukkaisuutta. Tämä on testi minkä teen ihmisille joilla on potentiaalia mun vaimoksi. 2 x on epäonnistuttua. 3 kerta eli mun vaimo onnistui.
2000€ on ollut tuosta pieni hinta.
Vierailija kirjoitti:
Olisi entinen kumppani sen jälkeen. Aika pahoja ongelmia pitää olla luottamuksen suhteen, jos noin pitää toimia.
Mikään ei estä näitä myöskään jäämään vuosiksi roikkumaan ja stalkkaamaan kuvitelmissaan. Pakkomielle siihen että nainen pettää heitä. Ikävää sille naisten joukolle joka kaipaa hyvää, sitoutunutta parisuhdetta ja saa sitten riesoikseen tälläisen mätämunan.
Toivottavasti kertoisi. Loppuisi se suhdeviritelmä sitten samantien.