Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit, jos uusi seurustelukumppanisi oli palkannut yksityisetsivän seuraamaan illanviettoasi?

Vierailija
04.08.2024 |

Kertoisi, että oli palkannut etsivän seuraamaan tyttöjen iltaa ravintolassa ja sitä, että lähdit yksin kotiin taksilla. Käyttäydyit asiallisesti ja kumppanin mielestä kaikki ok.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kertoisi. Loppuisi se suhdeviritelmä sitten samantien.

Vierailija
2/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä että puhut kakkkaa. Noita yksityisetsiviä palkataan mutta ei sun puoliso sulle kertoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin puhelimen nauhoittamaan ja pyytäisin toistamaan tarinan. Olisin kiitollinen että kertoi, niin tietåisin lopettaa moisen suhdeviritelmän alkuunsa. Myöhemmin, jos stalkkaaminen toistuisi shteen lopetuksesta huolimatta, hakisin sen nauhoitteen(kin) perusteella lähestymiskieltoa.

Vierailija
4/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi entinen kumppani sen jälkeen. Aika pahoja ongelmia pitää olla luottamuksen suhteen, jos noin pitää toimia.

Vierailija
5/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lähinnä painajaiselle 😑

Vierailija
6/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä teki noin. Järkytyin tietysti. Tää narsisti osas selittää kaiken parhainpäin eikä erottu vielä siinä kohtaa. Kun en jäänyt kiinni, hänen mielestään olin vain ovela. Jatkoi stalkkaamista ihan äärimmäisyyksiin asti. Eron jälkeen selvis, että sillä itsellään oli toinen nainen. 

Vierailija
7/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitää seurustella vaan köyhien työttömien kanssa. Rikkailla on rikkaiden ongelmat ja köyhillä ei ole tuollaista ongelmaa, kun ei ole varaa ajella taksilla. Kun ottaa köyhän kumppanin, ei ole rahaa hölmöilyyn. Ei niinku ajella kenenkään kanssa takseilla eikä huvitella yökerhoissa. 

Vierailija
8/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, koska mulla on puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
9/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suoraan sanoen: Jos tuollaista paljastuisi, pettäisin kumppania samantien. En olisi lojaali enkä uskollinen tuollaiselle vatipäälle. 

Vierailija
10/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi entinen seurustelukumppani sen jälkeen. Vainoharhaisuus ei varmasti tuohon jäisi.

Vierailija
11/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästi, koska pelkäisin henkeni puolesta, jos mies olisi sairaan mustasukkainen.

Vierailija
12/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän työnantaja tai asiakasyritys palkkaa näitä. Ihan kuule ammattikamerat kaulassa tulevat baariinkin vapaa-ajalla.

Vierailija
13/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt ton 3 kertaan suhteen alussa. Olen myös maksanut ihmiselle siitä että lähestyy mun naista baarissa. 

Mä etsin ja valitsen loppuelämän kumppania siihen tilaan ei H.......T pääse 

Vierailija
14/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä teki noin. Järkytyin tietysti. Tää narsisti osas selittää kaiken parhainpäin eikä erottu vielä siinä kohtaa. Kun en jäänyt kiinni, hänen mielestään olin vain ovela. Jatkoi stalkkaamista ihan äärimmäisyyksiin asti. Eron jälkeen selvis, että sillä itsellään oli toinen nainen. 

Mielenkiintoinen psykologinen ilmiö, että projisoi omat ongelmansa toiseen ihmiseen. Meillä äiti syytti isääni narsistiksi. Kun kävin lukemassa narsistin kuvailun tuli lähinnä äitini mieleen. 

-ohis

Vierailija
15/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tehnyt ton 3 kertaan suhteen alussa. Olen myös maksanut ihmiselle siitä että lähestyy mun naista baarissa. 

Hyi helvetti. Sairaalloisen mustasukkainen puoliso on hirveä kohtalo.

Vierailija
16/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän työnantaja tai asiakasyritys palkkaa näitä. Ihan kuule ammattikamerat kaulassa tulevat baariinkin vapaa-ajalla.

Harhaluuloisuuteen on ihan diagnoosiin. 

Vierailija
17/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että soromnoo. Tarkistaisin varmuuden vuoksi myös puhelimen, tabletin ja läppärin vakoiluohjelmien varalta ja vaihtaisin kaikki salasanat. Yksityisetsivän palkkaaminen ei ole ensimmäinen mustasukkaisen stalkkaamisen muoto.

Vierailija
18/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan, mutta minä en ole uskollinen ja lojaali kaikille. Kusipäille en ole uskollinen ja lojaali. Tosin yleensä eroan niistä kusipäistä heti, jotta pääsee ihan luvalla nuss*maan jonkun toisen kanssa. 

Vierailija
19/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Sairaalloisen mustasukkainen puoliso on hirveä kohtalo.

Sori tämä ei ole sairaaloista mustasukkaisuutta. Tämä on testi minkä teen ihmisille joilla on potentiaalia mun vaimoksi. 2 x on epäonnistuttua. 3 kerta eli mun vaimo onnistui.

2000€ on ollut tuosta pieni hinta.

Vierailija
20/75 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi entinen kumppani sen jälkeen. Aika pahoja ongelmia pitää olla luottamuksen suhteen, jos noin pitää toimia.

Mikään ei estä näitä myöskään jäämään vuosiksi roikkumaan ja stalkkaamaan kuvitelmissaan. Pakkomielle siihen että nainen pettää heitä. Ikävää sille naisten joukolle joka kaipaa hyvää, sitoutunutta parisuhdetta ja saa sitten riesoikseen tälläisen mätämunan.