Mies ei ole kiinnostunut mistään minuun liittyvästä?
Mies ei lähes koskaan kysy, miten voin, mitä ajattelen mistäkin.
Mulle tuli tänään mieleen, että mies ei muista edes äitini nimeä, mun tyttönimeä, ei aluksi muistanut mun syntymäpäivää useampaan vuoteen. Onko tää normaalia? Mulla on muutenkin olo, että mies on vain tyytynyt minuun, kun ensimmäinen suhde kariutui.
Hän ei halunnut viettää esimerkiksi ensimmäistä hääpäiväämme, olisin siis vain kotona leiponut jotain hyvää meille. Kun kysyin, eikö hänestä ole kivaa juhlistaa tärkeää päivää, hän suuttui ja kaupasta sitten haki ovet paukkuen jotain pientä hyvää ja kukkia. Ei tuntunut oikeen siltä, miltä pitäisi
Hän aluksi näytti aina teoilla ja puheillakin rakastavansa, mutta enää ei ole pariin vuoteen tuntunut siltä. Olen sulkeutunut sisäänpäin, sillä kun yritän kertoa asioista hän usein sivuuttaa ne ja kertoo vaan omia juttujaan päälle.
Jotenkin to be loved is to be known ei ainakaan toteudu. Minä en vain taida olla miehelle se oikea, vaikka luulin että meillä olisi täysin erityinen suhde ja siltä ensimmäinen vuosikin tuntui. Luulisi, että monessa vuodessa olisi oppinut tuntemaan toisen, mutta itsestäni tuntuu huijatulta.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Pituus ja paino?
Ai mun? En ole ylipainoinen, ihan kiva kroppa kun on muotojakin ja olen lyhyehkö.
Ja erittäin hyvä kysymys, miksi tässä roikun. On myös niin paljon hyvää Se vaan, että ylittääkö tämä sen?
Lisäksi joku kommentti politiikkaan liittyen tuolla oli. Olemme poliittisesti kyllä samalla aallonpituudella, joka ei ole vihervasemmisto.
t. Ap
Narsisti ei opi tuntemaan puolisoaan lainkaan. Minä tein avioliitossani kaikki kotityöt, hoidin lapset ja pidin puutarhaa, huollatin auton, tein siis kaiken. Mies halusi 10 vuoden jälkeen eron ja sanoi minulle, että tuskin tulen pärjäämään ilman häntä. (Kävin siis töissä erotessamme, että hän ei rahasta puhunut ) Mitenköhän se pärjääminen olisi siihen loppunut, että mieslapsi lähti? En edes osannut suuttua, kun onhan toi säälittävää, eytei ihminen tunne pitkäaikaista kumppaniaan, eikä tunnista omaa osallistumattomuuttaan. Nää elää mielikuvitusmaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset nai kaikenmailman luuseri miehiä aina.
Niitä on 9/10 miehistä. Jos olet mies niin sinäkin olet se luuseri mitä vältellä. Kommenttisi on luuserin kommentti. Se on epäempaattinen, ymmärtämätön ja uhria syyllistä, eli luuserin kommentti. Teitä on paljon.
Höpö höpö. Valtaosa miehistä on söpöjä ihastuessaan, ei todellakaan tämmöisiä vätyksiä kuin aloittajan mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on 9/10 miehistä. Jos olet mies niin sinäkin olet se luuseri mitä vältellä. Kommenttisi on luuserin kommentti. Se on epäempaattinen, ymmärtämätön ja uhria syyllistä, eli luuserin kommentti. Teitä on paljon.
Höpö höpö. Valtaosa miehistä on söpöjä ihastuessaan, ei todellakaan tämmöisiä vätyksiä kuin aloittajan mies.
Ja aluksi mies olikin silminnähden rakastunut ja tunsin itseni tärkeäksi, nähdyksi ja rakastetuksi. Hän näytti kaikin teoin ja sanoin, miten arvostaa ja kunnioittaa minua. Sitten jokin muuttui.
Narsisti hän ei ole, kykenee kyllä empatiaan ja sympatiaan. Kertoo kyllä tunteistaan jne, mutta jokin tässä mättää ja pahasti.
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia jotkut miehet on. Alkuihastus kestää sen puolesta kahteen vuotta, ja sen jälkeen ollaan yhdessä tavan vuoksi. Toinen nyt vain on siinä, muut asiat kiinnostaa enemmän.
Joskus se ihastus näyttää kestävän vain siihen asti että aletaan oikeasti seurustelemaan. Käytännössä koko miehen käytös muuttuu huomioonottavasta ja kiinnostuneesta ihan sama asenteeseen.
Nainen odottaa että seurustellessa/yhteen muuttaessa/naimisiin mennessä se "oikea" parisuhde alkaa ja miehelle se merkitsee taas sitä että huomioinnin voi lopettaa lähes täysin ja silti se toinen vaan roikkuu mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai huomaat, että se ensirakkaussuhde on päättynyt. Sille on luultavasti syynsä.
Ymmärrän tämän! Miksi silti tuntuu, että olen vain korvike?t. Ap
Sinä olet korvike. Seuraavakin vaimo on korvike. Näin ihan kokemuksella sanon.
Onhan se surullista, ettei heikosti koulutettu punanenäinen sikaniska saa puolisokseen huippumallia, joka elättää juopottelevan suomalaismiehen. :D
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aluksi mies olikin silminnähden rakastunut ja tunsin itseni tärkeäksi, nähdyksi ja rakastetuksi. Hän näytti kaikin teoin ja sanoin, miten arvostaa ja kunnioittaa minua. Sitten jokin muuttui.
Narsisti hän ei ole, kykenee kyllä empatiaan ja sympatiaan. Kertoo kyllä tunteistaan jne, mutta jokin tässä mättää j
Jutuissasi on paljon ristiriitoja, esimerkiksi tämä ei kuulusta silminnähden rakastuneelta ihmiseltä:
Mulle tuli tänään mieleen, että mies ei muista edes äitini nimeä, mun tyttönimeä, ei aluksi muistanut mun syntymäpäivää useampaan vuoteen. Onko tää normaalia? Mulla on muutenkin olo, että mies on vain tyytynyt minuun, kun ensimmäinen suhde kariutui.
Herää siis kysymys: valehteletko vai etkö tiedä millaista rakastuminen on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti hän ei ole, kykenee kyllä empatiaan ja sympatiaan. Kertoo kyllä tunteistaan jne, mutta jokin tässä mättää j
Näin usein käy, kun nainen on kaunis. Kauniiseen naiseen ei kukaan mies ihastu minkään muun, kuin ulkonäön perusteella. Ja kun ulkonäkö ei enää riitä kiinnostukseen, niin mitään muuta ei jää jäljelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko keskustellut tästä miehesi kanssa? Mitä mieltä hän on suhteestanne? Tietääkö hän mitä mieltä sinä olet? Oletko kertonut hänelle näistä asioista mitä kaipaat suhteessa?
Kerroin juuri tänään asiasta, ja mies meni puolustustilaan. Mulle tulee itselle tunne, että mulla ei ole väliä. Varmasti omassakin kommunikoinnissa olisi ollut parantamisen varaa, mutta mielestäni mieheni reaktio oli kohtuuton. Hänen mielestään en arvosta nyt mitään hänen tekemäänsä, vaikka kerron lähes päivittäin miten kiitollinen ja iloinen olen monesta asiasta
Olet nyt tehnyt kardinaalimunauksen, eli vaatinut mieheltä jotain muutakin panostusta suhteeseen kuin pelkkää olemassaoloa. Sehän on aivan kohtuutonta!
muistaako miehesi muiden läheisimpien ihmisten tärkeitä päiviä ja asioita? Jos ei, niin ehkä hänen luonteensa vain on sellainen ettei pidä itse noita asioita tärkeinä tai sitten ei vain tuollaiset asiat painaudu mieleen.
Onko hänen lapsuuden kodissaan juhlittu merkkipäiviä? Ollaanko hänen lapsuuden kodissaan kiinnostuneita toisten asioista, mielipiteistä, ajatuksista?
Jos miehesi on toisenlainen muita ihmisiä kohtaan kuin sinua, niin sittenhän hän varmaan käyttäytyy noin kuin käyttäytyy esim. jos olet loukannut häntä jotenkin etkä ole tajunnut pyytää anteeksi, tai sitten hän ei vain enää halua olla suhteessa kanssasi eikä osaa tai tajua pyytää eroa.
Tämä on juuri sitä: mies kelpuuttaa ja mies tyytyy. Sitähän täälläkin toitotetaan että naisenki pitäisi tyytyä, ei saa vaatia mitään parempaa.
Jostain kumman syystä miehille on kauhea paikka jäädä yksin. On tärkeä löytää edes joku, ja sitten tyydytään siihen. Kunhan ei vain joudu siihen pelottavaan tilanteeseen että jää yksin. Naisilla se on toisin. Nainen haluaa suhteeseen miehen kanssa jolla on normaali tunne-elämä. Valitettavasti hyvin moni sokaistuu ensivaikutelmasta ja hyppää sellaisen kelkkaan joka paljastuu juuri tuollaiseksi.
Itsekin tein sen virheen, on nyt eks.
Meillä oli vielä sekin että oli minulle vihainen koska yhdessäolo aikanamme kouluttauduin ammatissani eteenpäin ja sain paremman aseman ja palkan. Syntymäpäiviä ei muistanut, minä kyllä hänen. Suuttui jos mainitsin siitä. Jouluna oli kai pakko muistaa, ja sain sitten kerran puurokattilan ja kerran sellaisen miesten lantiopyyhkeen. Ei viitsinyt siihenkään panostaa.
Eron tullessa ihmettelee sitten kun kaikki on hyvin! Voi taivas.
No läksyni opin ja sinkkuna elän vaikka lopun elämääni jos normaalin tunne-elämän omaavaa miestä ei eteeni tule.
Vierailija kirjoitti:
kuulostat erityisherkältä uhriutujalta, joka tekee draamaa jostain entisestä hääpäivästä.
ja oikeasti? "mies ei muistanut syntymäpäivää", no, haloo, ei kukaan mies muista mitään turhia syntymäpäiviä.
Voi voi kun jotkut miehet kyllä muistaa syntymäpäivät ja hääpäivät ja osaa ostaa vielä naiselle lahjankin, josta nainen pitää. Esimerkiksi omani. Vähempään en tyytyisi, vaikka kuinka mies pikkulapsen vinkumisen siivittämänä yrittäisi vältellä itsestäänselviä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on samanlainen. Minä ja asiani emme ole kiinnostavia. Itsestään ja omista asioistaan puhuu loputtomasti. Toisaalta sängyssä sujuu. Pitkään olemme olleet yhdessä. Koen, etten voi hyvin tässä suhteessa.
Mulla kanssa samanlainen mies. Sängyssä ei edes suju kovin hyvin,
Jotkut miehet on tollasia ihan perusluonteeltaan. Mutta ap:n mies oli sille eksälle erilainen, joten toi ei ole perusluonnejuttu.
Mun ex puhui aivan suhteen alusta asti päälle, kun aloin puhua jostakin itseäni kiinnostavasta tai itsestäni. Siis tyyliin ehdin seitsemän sanaa sanoa, kun mies alkoi selittää aivan toista juttua päälle kuin en olisi edes puhunut. Sitten erotessa kehtasi sanoa, että ei ole lainkaan oppinut tuntemaan minua näiden parin vuoden aikana. :D Mitä himputtia, itse puhui aina päälle! Silloin kyllä kelpasi keskustella, kun puhuttiin hänestä tai jostakin hänen kaverinsa serkun koirankopin rakentajasta. Toki oma vikani kun aloin suhteeseen. Mutta kun alussa pistin sen piikkiin, että häntä vain jännittää ja hän siksi käyttäytyy tökerösti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä muuttui? Hän sai sinut, menitte naimisiin. Ei tarvinnut enää panostaa tai esittää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä joku yksi ihminen kirjoittelee hirveän vihaisia viestejä ja haukkuu ap:ta?? Onko lääkkeet tältä päivää ottamatta?
Mutta siis ap, ei ole normaali suhde. Keskustelisin miehen kanssa tästä ja jos ei auta niin valitettavasti ei teillä mitään suhdetta ole.
Uliksen perseenhajuiset otsatupsu- ja ohimokaljuinselit ne täällä nykyään paskovat ketjuja. Niihin ei kannata vastata mitään. Hakevat jonkinlaista sosiaalista kontaktia täältä aukomalla rumaa naamaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä joku yksi ihminen kirjoittelee hirveän vihaisia viestejä ja haukkuu ap:ta?? Onko lääkkeet tältä päivää ottamatta?
Mutta siis ap, ei ole normaali suhde. Keskustelisin miehen kanssa tästä ja jos ei auta niin valitettavasti ei teillä mitään suhdetta ole.
Uliksen perseenhajuiset otsatupsu- ja ohimokaljuinselit ne täällä nykyään paskovat ketjuja. Niihin ei kannata vastata mitään. Hakevat jonkinlaista sosiaalista kontaktia täältä aukomalla rumaa naamaansa.
Tämä. Tuokin ketjuun oksentelija uliseekaikissa naisia koskevissa ketjuissa.
ja sinä olet nainen. kuvittelet siksi olevasi täydellinen. luulet että sinulla on oikeus saada täydellinen mies, vaikka oletkin tuollainen katkera epäonnistunut feministi.