Join eilen kaksi litraa 8%:sta viiniä ja muisti meni, sammuin! Pitääkö huolestua?
Ihan helkkarin outoa. Takana on kyllä pitkä työputki ja olen ollut väsynyt. Vatsakin on kipuillut.
Join sitten kaksi litraa viiniä ja otin pari olutta. Heräsin yöllä sitten ihan ihmeissäni, että mitä tapahtui. Olin nukahtanut päivävaatteet päällä ja puhelin oli kadoksissa. Siitä oli akku loppunut.
Piti mennä illalla saunaan mutta näemmä sammuin. Olen juonut paljon enemmänkin ennen ja muisti on säilynyt sekä jaksanut pitkälle yöhön asti. Tiedä tätä.
Kommentit (19)
Vahvemmat viinit kauppoihin niin ei tarvitse juoda noin paljon.
Kyllä on viini laimennettu pilalle, kun kaksi litraa joutuu juomaan.
Eikös nuo ole aivan hirveän makuisia viinejä, miten onnistuit saamaan alas 2 litraa?! Niissä on myös tldella paljon sokeria, ehkä se sammutti valosi.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuo ole aivan hirveän makuisia viinejä, miten onnistuit saamaan alas 2 litraa?! Niissä on myös tldella paljon sokeria, ehkä se sammutti valosi.
Tämä ainakin ihan ok
Kuiva
Nevermind Chardonnay 8% 2L BIB
Energiaa
209 kJ / 50 kcal
2,5%
Rasvaa
0 g
0%
Rasvaa, josta tyydyttyneitä rasvoja
0 g
0%
Hiilihydraattia
0,9 g
0,35%
Hiilihydraattia, joista sokereita
0,9 g
1%
Proteiinia
0 g
0%
Suolaa
0 g
0%
Vierailija kirjoitti:
13% kuiva valkkari 3 g sokeria
8% kuiva valkkari 0,9 g sokeria
8 % on kyllä jo aika tujua, varsinkin jos sitä 2 litraa vetää. Ei mikään ihme. Kyllä siitä niitä annoksia voi yllättävän paljon tulla.
En tiedä koska en ole koskaan juonut alkoholia. Olen alkoholisti, tiedän.
Viis muistista mutta maksakiroosi vie hengen
Onneksi et ehtinyt saunaan sammumaan, silloin et ehkä kirjoittelisi täällä enää koskaan. Älkää pliis menkö humalassa saunomaan!
Aika huono viinapää, mutta ei kai siitä huolestua tarvitse. Rahaa siinä kyllä säästyy.
Eihän tuo ole kuin neljä 0,5l mörköolutta?
"Onneksi et ehtinyt saunaan sammumaan, silloin et ehkä kirjoittelisi täällä enää koskaan. Älkää pliis menkö humalassa saunomaan!"
Puusauna on tästäkin syystä hyvä.
En juo valkoviinejä joissa on alle 11 prosenttia, enkä mielellään alle 13 prosenttista punaviiniä. Jokin siinä on???? Maku?
Olit ap kuiva. Jos elimistö on kuiva, et siis ole juonut vettä tai normaaleja kivennäisjuomia päivällä ja syönytkin vähän ( kahvi ja viini kuivattaa elimistöä) , voi käydä juuri noin. Minulle kävi- olin tarmokkaasti touhunnut päivän minimi syönnillä ja juonnilla. Join saman määrän alkoholia ,kuin ennenkin, ihan tillin tallin olin mennyt ja kaaduin pahasti lyöden pääni. Siihen loppui tissuttelut.
Vierailija kirjoitti:
8 % on kyllä jo aika tujua, varsinkin jos sitä 2 litraa vetää. Ei mikään ihme. Kyllä siitä niitä annoksia voi yllättävän paljon tulla.
No ei ole. Ellei sitten yhdellä huikalla vedä.
Eihän tuo vastaa kuin esim. 6 * 0,5l lonkeroa.
2 litraa 8% = 1 litra 16% = 0,5 litraa 32%
lähes kossupullon verran alkoholia
Kuka hullu juo 2 litraa viiniä?
Tai alkoholia ylipäätänsä.