Mies ei ole kiinnostunut mistään minuun liittyvästä?
Mies ei lähes koskaan kysy, miten voin, mitä ajattelen mistäkin.
Mulle tuli tänään mieleen, että mies ei muista edes äitini nimeä, mun tyttönimeä, ei aluksi muistanut mun syntymäpäivää useampaan vuoteen. Onko tää normaalia? Mulla on muutenkin olo, että mies on vain tyytynyt minuun, kun ensimmäinen suhde kariutui.
Hän ei halunnut viettää esimerkiksi ensimmäistä hääpäiväämme, olisin siis vain kotona leiponut jotain hyvää meille. Kun kysyin, eikö hänestä ole kivaa juhlistaa tärkeää päivää, hän suuttui ja kaupasta sitten haki ovet paukkuen jotain pientä hyvää ja kukkia. Ei tuntunut oikeen siltä, miltä pitäisi
Hän aluksi näytti aina teoilla ja puheillakin rakastavansa, mutta enää ei ole pariin vuoteen tuntunut siltä. Olen sulkeutunut sisäänpäin, sillä kun yritän kertoa asioista hän usein sivuuttaa ne ja kertoo vaan omia juttujaan päälle.
Jotenkin to be loved is to be known ei ainakaan toteudu. Minä en vain taida olla miehelle se oikea, vaikka luulin että meillä olisi täysin erityinen suhde ja siltä ensimmäinen vuosikin tuntui. Luulisi, että monessa vuodessa olisi oppinut tuntemaan toisen, mutta itsestäni tuntuu huijatulta.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuulostat erityisherkältä uhriutujalta, joka tekee draamaa jostain entisestä hääpäivästä.
ja oikeasti? "mies ei muistanut syntymäpäivää", no, haloo, ei kukaan mies muista mitään turhia syntymäpäiviä.
Kyllä normaalit parisuhteeseen kykenevät miehet muistaa. Sulla ei vaan oo sellasesta kokemusta :D
ei todellakaan miehet muista mitään syntymäpäiviä, menneitä hääpäiviä ja muita kissanristiäisiä.
Vierailija kirjoitti:
onko se miehen vika, ettet ole kiinnostava ihminen?
narsistille kaikki on aina muiden vikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuulostat erityisherkältä uhriutujalta, joka tekee draamaa jostain entisestä hääpäivästä.
ja oikeasti? "mies ei muistanut syntymäpäivää", no, haloo, ei kukaan mies muista mitään turhia syntymäpäiviä.
Kyllä normaalit parisuhteeseen kykenevät miehet muistaa. Sulla ei vaan oo sellasesta kokemusta :D
ei todellakaan miehet muista mitään syntymäpäiviä, menneitä hääpäiviä ja muita kissanristiäisiä.
Kyllä minun mieheni muistaa todella paljon muita tärkeitä päiviä.
t. Ap
Minun mieheni on samanlainen. Minä ja asiani emme ole kiinnostavia. Itsestään ja omista asioistaan puhuu loputtomasti. Toisaalta sängyssä sujuu. Pitkään olemme olleet yhdessä. Koen, etten voi hyvin tässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on samanlainen. Minä ja asiani emme ole kiinnostavia. Itsestään ja omista asioistaan puhuu loputtomasti. Toisaalta sängyssä sujuu. Pitkään olemme olleet yhdessä. Koen, etten voi hyvin tässä suhteessa.
Kuulostaa aika vastaavalta, kuin tapauksessani.
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai huomaat, että se ensirakkaussuhde on päättynyt. Sille on luultavasti syynsä.
Ymmärrän tämän! Miksi silti tuntuu, että olen vain korvike?t. Ap
miehet tyytyy aina parisuhteessa. ei kukaan saa täydellistä naista. vaikka oletkin lumihiutaleprinsessa, niin olet aina korvike. todennäköisesti se korvike kelpaa ihan hyvin miehelle, mutta älä kuvittele olevasi erityinen ja maailman napa. sillä huijaat vain itseäsi ja odotat liikoja.
Miksi naiset nai kaikenmailman luuseri miehiä aina.
Monogamia ei miehen näkökulmasta toimi edelleenkään, noin siinä käy joka kerta, ellei joku uskonto, lapset tai talous ole välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun mieheni muistaa todella paljon muita tärkeitä päiviä.
t. Ap
nimenomaan tärkeitä päiviä
Vierailija kirjoitti:
kaikki ihmiset ovat jollain tasolla luusereita. naiset vaan eivät tajua itse olevansa, vaan kuvittelevat olevansa uniikkeja lumihiutaleita, koska pikkutytöstä lähtien on prinsessoiksi kasvatettu.
Käytin lähes 5 vuotta yrittäen ujuttaa aviomiehelleni välillä jonkun tiedon itsestäni, mutta hän aina sanoi ettei kiinnosta eikä hän kuuntele. Hän ei ollut kuitenkaan kyvytön sisäistämään asioita eikä kuuntelemaan koska hänellä on joka päivä aikaa keskustella muiden naisten kanssa verkossa ja kun kävimme juhlissa niin häneltä löytyi paljonkin kykyä kuunnella naisia. Se kyvyttömyys ja haluttomuus oppia tuntemaan koski vain minua. Sitten jätin hänet. Näin jälkikäteen kun miettii, niin hyvä kun niin ikävä ihminen ei ikinä tutustunut minuun. Ehkä sinunkin ap pitäisi erota ja olla tyytyväinen, että hän tuskin edes löytää sinua eron jälkeen kun ei ikinä painanut mitään mieleensä sinusta.
Vaadit hankalia asioita. Ei minuakaan naisena kiinnosta välttämättä toisen sukujen nimet tai hääpäivät. Joskin muistan nimiasiat yleensä. Minuakin ärsyttäisi jos joku kyselee että "etkö halua juhlistaa tärkeää päivää" (se kuulostaa äidiltäni joka tyrkyttää väkisin kaikkea), koska olen juhla-ahdistuja, en pidä hössötyksestä ja en halua viettää juhlimalla päiviä. Ja se palvelisi vain muiden kiinnostusta ja tapaa elää, pinnalliselta tuntuisi. -Muuten kyllä vaikuttaa että mies on tympeä, tyly ja ei kiinnosta oikein. Tai kommunikaatio ei toimi. Jos kertoo vielä vain omia juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikki ihmiset ovat jollain tasolla luusereita. naiset vaan eivät tajua itse olevansa, vaan kuvittelevat olevansa uniikkeja lumihiutaleita, koska pikkutytöstä lähtien on prinsessoiksi kasvatettu.
naisilla tosiaan tuntuu olevan se käsitys, että ovat hyviä ihmisiä jo pelkästään sen vuoksi, että sattuvat olemaan naisia. muilla ominaisuuksilla ei sitten ole merkitystä, kun jo pelkkä naiseus tekee täydelliseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai huomaat, että se ensirakkaussuhde on päättynyt. Sille on luultavasti syynsä.
Ymmärrän tämän! Miksi silti tuntuu, että olen vain korvike?t. Ap
Sinä olet korvike. Seuraavakin vaimo on korvike. Näin ihan kokemuksella sanon.
Monet miehet haluavat kuuntelijan, kotitöiden tekijän, petettävän ja ihailijan - naisen tunteilla tai ajatuksilla ei vaikuta olevan mitään väliä.
Äiti oli tuohtunut siitä, ettei isäpuoli koskaan maininnut häntä pitäessään päiväkirjaa. Isäpuoli kertoi kirjoituksistaan hänelle, äiti ei urkkinut. "Nousin aikaisin, vein koiran ulos, kävin metsästämässä, palattuani pakastin osan tuotteista."
He olivat naimisissa 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on 9/10 miehistä. Jos olet mies niin sinäkin olet se luuseri mitä vältellä. Kommenttisi on luuserin kommentti. Se on epäempaattinen, ymmärtämätön ja uhria syyllistä, eli luuserin kommentti. Teitä on paljon.
Miksi roikut tommosessa? Rakastunut mies opettelee heti syntymäpäivät sun muut ulkoa.
johan se on tutkimuksissakin todettu, että suomessa naiset ovat vihervassareita ja miehet persuja.
kuinka paljon kumpaakaan laitaa kiinnostaa toisen laidan mielipiteet?
parisuhteet pysyvät kasassa ainoastaan niin kauan, kun ei puhuta omista mielipiteistä.
Ymmärrän tämän! Miksi silti tuntuu, että olen vain korvike?
t. Ap