Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS:n toimittaja osti kerjäläiselle ostoksia yli 160€ arvosta ja ihmetteli kun hän otti kuitin niistä. Kuitti on palautusta varten.

Vierailija
04.08.2024 |

Se kerjäläínen vie ne hiusvärit ja muut takaisin kauppaan ja ottaa rahat. Vanha huijaus ja kaupat eivät enää suostu palauttamaan rahoja vaipoista ja muista näille. Ihmetyttää miksi tuo rikostarkasta ei tiedä sitä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010579777.html

Kommentit (211)

Vierailija
81/211 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Suomeen tulevilta kysytä henkkareita, työlupa tai oleskelulupa? Miksi täällä pyörii lisääntyvässä määrin ihan ihme hiippareita?

Maksa mun safkat ja hiusvärit ja anna kuitti mulle.

Romania on eu maa. Sieltä saa Suomeen tulla ihan kuten muistakin eu maista tosta noin vaan.

Vierailija
82/211 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin alkaa kolmas maailman sota? En haluaisi kokea sodan kauhua, mutta kyllästyttää saatanasti tämä touhu... Mun mielestä sosturva kuuluu vain ja ainoastaan syntyperäisille suomalaisille ja laittomat oleskelijat on säilöttövä "turvasäilöön"

Jos saisin päättää kuinka paljon on vain ja ainoastaan syntyperäisille suomalaisille, olisi se 1000€/kk perustulo+lääkekorvaukset, jos kyseisellä henkilöllä on joku lääkitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/211 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kantasuomalainen sopii kaverinsa kanssa treffit johonkin kadunkulmaan niin muuttuuko kantasuomalainen hetkessä kerjäläiseksi, katuprostituoiduksi tai jopa maksavaksi asiakkaaksi kun alle minuutin on odottanut kaveriansa kadulla?

Vierailija
84/211 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin alkaa kolmas maailman sota? En haluaisi kokea sodan kauhua, mutta kyllästyttää saatanasti tämä touhu... Mun mielestä sosturva kuuluu vain ja ainoastaan syntyperäisille suomalaisille ja laittomat oleskelijat on säilöttövä "turvasäilöön"

Jos saisin päättää kuinka paljon on vain ja ainoastaan syntyperäisille suomalaisille, olisi se 1000€/kk perustulo+lääkekorvaukset, jos kyseisellä henkilöllä on joku lääkitys.

Joo, mutta ei se estä kantasuomalaisten töihin menoa. Tästä huolimatta aina joku haluaa tehdä mielummin töitä kuin maata vuosikausia kotona tekemättä yhtään mitään.

Vierailija
85/211 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes viittiny lukea loppuun. Joku pyytää ruokaa,niin ollaan jo makselemassa hiusvärejä yms. En kyllä lähtisi moiseen touhuun,mut jos lähtisin, nii tuossa vaiheessa vaan sanoisin et hiusväriä ei voi syödä ja kävelisin kaupasta pois. 

Hiusvärejä ei ostettu.

Vierailija
86/211 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanikerjäläinen kaupan edustalla istumassa ja kääriytyneenä kulahtaneeseen vilttiin. Kippo siinä edessään. Kaupan tuulikaapista hänen selkänsä takaa katsoen näki hyvin, että räpelsi vilttinsä sisässä älypuhelintaan. Sellainen köyhä.

Mitäpä jos sinä itse istahtaisit hetkeksi kaupan edustalle. Muuttuisitko hetkessä kerjäläiseksi, ammattihuijariksi tai vaikkapa katuprostituoiduksi?

Kyllä, jos istuisin siihen aikomuksenani esiintyä sellaisena. Jos olen kääriytynyt likaiseen huopaan ja kerjuukippo on siinä jaloissani, niin kyllä silloin olen kerjäläinen kerjäämässä rahaa.

Jos sen sijaan ihan vain istuskelen siinä kaupan edessä ilman kerjuurekvisiittaa niin silloin olen vain kaupan edessä istuva henkilö.

Vierailija
87/211 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun kukaan toinen suomalainen ei ole kateellinen toimittajille eikä ala savustamaan töistä ulos tai huutelemaan, että menkää töihin, tuo ei ole oikeaa työtä ja ethän sinä edes veroja maksa. Miksi?

Vierailija
88/211 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romanikerjäläinen kaupan edustalla istumassa ja kääriytyneenä kulahtaneeseen vilttiin. Kippo siinä edessään. Kaupan tuulikaapista hänen selkänsä takaa katsoen näki hyvin, että räpelsi vilttinsä sisässä älypuhelintaan. Sellainen köyhä.

Ei eroa yhtään romani touhuista.

Vierailija
89/211 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELi se kerjäläinen EHKÄ palauttaa ostokset. Toimittaja ei edes tutkinut tuota asiaa, keksi sen päästään ja nyt sitä julistetaan totuutena.

Vierailija
90/211 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sillä kerjäläisellä olla kuitti noista tavaroista, muuten joku urpo epäilee niitä varastetuiksi.

Vierailija
91/211 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksesta paistaa läpi se, että oikeasti tuo pottapäinen öyhötoimittsja ei oppinut yhtään mitään, vaan tekee vastaavaa idiotismia jatkossakin, ylpeästi. Ei muka "tiennyt". Nyt voi olla ylpeä, kun kärsivät vauvat saivat hiusväriä ja pakastekatkarapua. Ei edes mielenlujuutta kieltäytyä tuosta jättilaskusta. Uskomatonta, mitä ihminen kehtaakaan nimellään ja kasvoillaan kirjoittaa valtakunnalliseen lehteen.

Eikä hän varmuudella tiedä edes mitä niille ruuille kävi. Keksi että ehkä palautetaan kauppaan ja nyt huutaa sitä totuutena. Onneksi ei julkaissut kyseisein kerjäläisen kuvaa sentään.

Vierailija
92/211 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajalla on hyvä palkka kun noin on varaa ruokaa ostaa. Minulle olisi kahden viikon ruokaraha tuo.

Vierailija
93/211 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo toimittaja on vegaani tai vähintään kasvissyöjä. Vain vegaani näkee hihnalla "jonkinlaisen lihakimpaleen".

Ollut aika kallista lihaa loppulaskusta päätellen. Nyt hiffasinkin miksi kerjäläinen otti kuitin: siinä näkyy tuon satasen naudan sisäfileen hinta ja siitä saa ainakin viiskymppiä jälleenmyydessä...

Vierailija
94/211 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta ei se estä kantasuomalaisten töihin menoa. Tästä huolimatta aina joku haluaa tehdä mielummin töitä kuin maata vuosikausia kotona tekemättä yhtään mitään.

Juuri sitä se perustulo tarkoittaa; minimi, perustarpeet

Vierailija
95/211 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ulkomainen kerjäläinen olla kovin köyhä kun on ollut varaa matkustaa Suomeen asti...

Vierailija
96/211 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun kukaan toinen suomalainen ei ole kateellinen toimittajille eikä ala savustamaan töistä ulos tai huutelemaan, että menkää töihin, tuo ei ole oikeaa työtä ja ethän sinä edes veroja maksa. Miksi?

Miksi, nainen sai työtehtävän ja rahan jonka käyttää tehtävän suorittamiseen. Moni meistä suomalaisista tekee vielä leipänsä eteen kaikenlaista.

Vierailija
97/211 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itse olen mieluummin naiivi auttaja kuin kyyninen epä-ihminen..."

Tyhmä Sinä olet etkä naiivi.

Jätkä 52 vuotta

(joka ei anna näille kerjäläisille pennin hyrrää ja jolla ei penniäkään ylimääräistä annettavaa olekaan.)

Vierailija
98/211 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ELi se kerjäläinen EHKÄ palauttaa ostokset. Toimittaja ei edes tutkinut tuota asiaa, keksi sen päästään ja nyt sitä julistetaan totuutena.

Razzizmia !! Syyte ? Korvauksia ? 

Vierailija
99/211 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös aikoinaan paljastunut, että kerjäläisellä oli miljoonaomaisuus . Mutta tykkäsi olla kerjälöäinen.

Vierailija
100/211 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tilanne oli kerran. Kaivoin puhelimen esiin ja sanoin että soitan poliisille niin auttavat. Hävisi kuin pieru Saharaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän