Suhde ilman vetovoimaa?
Jos muuten arvot ja kaikki kohtaa niin voiko parisuhde onnistua jos ei tunne ollenkaan seksuaalista vetovoimaa toista kohtaan?
vasta tutustumisasteella ollaan tässä. Ja mietin pitäisikö lopettaa homma alkuunsa kun seksuaalinen jännite puuttuu täysin. Auttakaa
Kommentit (82)
Minulle tuo olisi ystävyyssuhde. Ihminen, jonka kanssa ei oli seksuaalista vetovoimaa, mutta kaikki muu kolahtaa ja natsaa täysin, voisi olla esimerkiksi paras ja läheisin ystäväni.
Itselleni seksuaalinen jännite ja vetovoima on suhteessa tärkeää. Ei sekään tietenkään riitä, vaan pitää olla MYÖS se henkinen yhteenkuuluvuuden tunne ja yhteensopivuus, kiinnostus toisen persoonaan ja yleensä se, että viihtyy toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lahnamies.
Nainen syttyy siitä, että mies haluaa häntä.
Aivan kuten luonnossa. Katsokaa telkusta avaraa luontoa: uros on se, joka kosiskelee, piirittää, hurmaa ja käyttää munaa.
Naaras valkkaa, kenen kanssa haluaa.
Tämä on Luonnon Laki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletteko kokeilleet seksiä?
Ei olla. Yleensä olen kyllä tuntenut vetovoimaa jo pelkästä katseesta jos olen jotain miestä halunnut. Tämä mies ei herätä sellaisia haluja.
Ottaisin selvää.
Tai miksi olet alkanut, jos ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kemia voi kehittyä ajan kanssa, kun toiseen tutustuu ja molemmat pystyvät avautumaan ja olemaan haavoittuvaisia. Se voi olla syvempäälkin kemiaa kuin pikkuflirtti.
Kemia kehittyminen ajan kanssa on mahdollista ja sellaista tapahtuu koko ajan. Tähän perustuu se, että toisensa vuosia tunteneet työkaverit tai muut tutut alkavatkin tuntea vetoa toisiaan kohtaan ja rakastuvat. Mutta suurimman osan kanssa tätä silti ei tapahdu. Työpaikalla voi olla 50 miestä ja vain yhden kanssa kehittyy ajan kanssa kemiaa - tai sitten ei yhdenkään kanssa. Olisi täysin hakuammuntaa alkaa seurustella ilman vetovoimaa ja toivoa ja odotlla, että se syntyy ajan kanssa - todennäköisyys tähän on todennäköisesti jotain prosentin luokkaa. Helpompaa ja fiksumpaa etsiä ihminen, jonka kanssa kemiaa on jo heti alussa - tietää ainakin, että se on juuri hänen kohdallaan mahdollinen.
Voi onnistua. Kun rakastaa niin ajan saatossa kokee hyvää oloa mielitietyn hymystä, olemuksesta, tavasta olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi toimia ainakaan itselläni. Säännöllinen seksi on tärkein syy olla suhteessa. Osaan kyllä itse laittaa ruokaa, käydä kaupassa, siivota ja pestä pyykkiä. Mutta seksiin tarvitaan kumppani.
Minä taas haluan kumppanin jakamaan niitä arjen pieniä asioita.
Sitten sinulle käy siis myös ihminen, jota kohtaan et tunne vetovoimaa. Ystävä tai sukulainen kämppikseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi toimia ainakaan itselläni. Säännöllinen seksi on tärkein syy olla suhteessa. Osaan kyllä itse laittaa ruokaa, käydä kaupassa, siivota ja pestä pyykkiä. Mutta seksiin tarvitaan kumppani.
Just. Mä osaan runkata itselleni orgasmin eli seksiinkään ei tarvita kumppania. 😂
Runkkaus ei ole seksiä. Se on itsetyydytystä, korviketoimintaa oikean seksin puutteessa. Parisuhteessa en runkkaa kuin pari kertaa vuodessa, ollessani esim työmatkalla ja erossa rakkaastani.
Itsetyydytyskin on seksin harrastamista ja seksuaalisuuden toteuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla. Yleensä olen kyllä tuntenut vetovoimaa jo pelkästä katseesta jos olen jotain miestä halunnut. Tämä mies ei herätä sellaisia haluja.
Ottaisin selvää.
mies on muuten todella mukava ja tulemme erinomaisesti toimeen. Ollaan kuin vanha aviopari :D eli tavallaan kemiaa piisaa, mutta se ei ole millään tavalla himoa tai seksuaalista. Hän tuntuu bestikseltä tai veljeltä jonka kanssa on tosi hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Mä osaan runkata itselleni orgasmin eli seksiinkään ei tarvita kumppania. 😂
Täytyykin muokata deittiprofiilia.😂 En osaa laittaa ruokaa, käydä käydä kaupassa, siivota, enkä pestä pyykkiä. (Etsin kimppania jakamaan elämää ja arkea, enkä pelkkää panokaveria)
Tämä on hyvä.
Seksiä ja runkkausta, suihinottoa kotitöitä (alaston kotiorjamies) vastaan haussa.
Nielen aina kaiken. Niin tehnyt nuoresta pitäen AINA. Penis on aivan ihana vekotin ja vempain.
Innoistuiskohan kukaan? Helsingissä.
En kyllä lähtis. Eikö teillä sitten kummallakaan ole tarpeita joita pitää säännöllisesti tyydyttää? Mites kun toinen teistä ennenpitkää tapaa sen jota kohtaa tuntee vastustamatonta vetovoimaa, luulenpa että teidän suhde on sitten siinä kohtaa taputeltu. Jatkaisin kavereina, kaverina voi pysyä loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Voi mutta suhde on platoninen. Joskus riski on se että toinen ihastuu muihin, pettää tms. mutta jos olette hyviä kavereita keskenänne ilman ongelmia niin miksipä ei.
Olin tällaisessa suhteessa ja se oli yksi elämäni parhaista. Koska kaikki muu natsasi, rakkautta, kunnioitusta, ymmärrystä, ystävyyttä, luottamusta ja arvostusta riitti, eikä tullut mieleenkään pettää tai loukata rakastamaani tärkeää ihmistä. Sen sijaan suhteessa jossa oli jatkuvasti eripuraa, huono ilmapiiri, ilkeilyä ja kylmyyttä, mutta myös seksiä, (tosin sekin tuntui pakkopullalta), ihastuin toiseen ja tajusin kuinka myrkyllinen suhde oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahnamies.
Aivan kuten luonnossa. Katsokaa telkusta avaraa luontoa: uros on se, joka kosiskelee, piirittää, hurmaa ja käyttää munaa.
Tämä on Luonnon Laki.
Siis mikä ihmeen luonnon laki? Mulla vastaava tilanne ja erehdyin kokeilemaan seksiä miehen kanssa, koska hän kyllä himoitsee minua. Valitettavasti mä en vaan syty hänestä ja seksi tuntui melkeimpä vastenmieliseltä. Muiden miesten kanssa olen kyllä nauttinut aktiivisesta seksielämästä. Sääli sinänsä, mutta en mä pysty itseäni pakottamaan.
Et lukenut tarkkaan.
Nainen valitsee! Tietenkin sen, kenen kanssa panettaa ja on vetovoima!
Miksi sä tuollaiseen? lähdit tyhmeliini?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyykin muokata deittiprofiilia.😂 En osaa laittaa ruokaa, käydä käydä kaupassa, siivota, enkä pestä pyykkiä. (Etsin kimppania jakamaan elämää ja arkea, enkä pelkkää panokaveria)
Tämä on hyvä.
Seksiä ja runkkausta, suihinottoa kotitöitä (alaston kotiorjamies) vastaan haussa.
Nielen aina kaiken. Niin tehnyt nuoresta pitäen AINA. Penis on aivan ihana vekotin ja vempain.
Innoistuiskohan kukaan? Helsingissä.
Tällaisen miehen haluaisin:
Esim. ruoanlaitto, imurointi, tiskaus (ei ole tiskikonetta) pelkkä esiliina päällä peppu vilkkuen. Naurua, suutelemista, yllärisuikkarit antaisin kesken taloustöiden, juttelua jne...
Rakastelua myös pitkän kaavan mukaan h i t a a s t i. Nautiskellen.
Nukuttais saman peiton alla. Ja taas ....
Joka päivä jotain tai monenlaista.
Olisko kukaan halukas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahnamies.
Tämä on Luonnon Laki.
lahnamies jolla mikropenis?
Ei jaksa heti aamusta tätä lapsellisuutta.🥱
Ketju ilmiannettu.
SÄ olet just lahnamies.
Vierailija kirjoitti:
Lahnamies.
Tämä on Luonnon Laki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin selvää.
mies on muuten todella mukava ja tulemme erinomaisesti toimeen. Ollaan kuin vanha aviopari :D eli tavallaan kemiaa piisaa, mutta se ei ole millään tavalla himoa tai seksuaalista. Hän tuntuu bestikseltä tai veljeltä jonka kanssa on tosi hauskaa.
Voin kertoa, että sänkyyn meneminen veljeltä tuntuvan ihmisen kanssa tulee olemaan painajainen ja aiheuttamaan painajaisia jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin selvää.
Tyytyykö mies kaverisuhteeseen? Teet väärin häntä kohtaan, jos hän haluaa kokea itsensä halutuksi.
Jos naisella on ikää sen verran ettei unelmien miestä voi enää odotella lasten tekoa varten, kaverillinen mies on ihan hyvä vaihtoehto isäksi. On kuitenkin välttämätöntä keskustella etukäteen mitä kaveri on mieltä sivusuhteista, koska semmoisia vääjäämättä tulee. Jos ei lapsilla ole kiire, älä edes harkitse moista suhdekuviota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkkaus ei ole seksiä. Se on itsetyydytystä, korviketoimintaa oikean seksin puutteessa. Parisuhteessa en runkkaa kuin pari kertaa vuodessa, ollessani esim työmatkalla ja erossa rakkaastani.
Itsetyydytyskin on seksin harrastamista ja seksuaalisuuden toteuttamista.
Ihmistä, joka ei ole koskaan harrastanut seksiä, kutsutaan neitsyeksi. Tilanne ei muutu, vaikka olisi runkannut 10 000 kertaa.
Miksi "hoikka ja huoliteltu" ylipäänsä ajautuu minkäänlaiseen suhteeseen kuvanlaisen miehen kanssa?