Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde ilman vetovoimaa?

Vierailija
04.08.2024 |

Jos muuten arvot ja kaikki kohtaa niin voiko parisuhde onnistua jos ei tunne ollenkaan seksuaalista vetovoimaa toista kohtaan? 

vasta tutustumisasteella ollaan tässä. Ja mietin pitäisikö lopettaa homma alkuunsa kun seksuaalinen jännite puuttuu täysin. Auttakaa

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voisi toimia ainakaan itselläni. Säännöllinen seksi on tärkein syy olla suhteessa. Osaan kyllä itse laittaa ruokaa, käydä kaupassa, siivota ja pestä pyykkiä. Mutta seksiin tarvitaan kumppani.

Hyi helvetti, libidovetoinen liskoaivo. Ihmisyyden reliikki.

Vierailija
22/82 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kemia voi kehittyä ajan kanssa, kun toiseen tutustuu ja molemmat pystyvät avautumaan ja olemaan haavoittuvaisia. Se voi olla syvempäälkin kemiaa kuin pikkuflirtti.

Tätä toivoisin että se olisikin näin. Pelkään vaan ettei se kehity siihen suuntaan ja tuhlaan toisen aikaa asialla jonka olen tiedostanut heti alussa. Tai voisinko itse olla suhteessa jossa en tunne halua toista kohtaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voisi toimia ainakaan itselläni. Säännöllinen seksi on tärkein syy olla suhteessa. Osaan kyllä itse laittaa ruokaa, käydä kaupassa, siivota ja pestä pyykkiä. Mutta seksiin tarvitaan kumppani.

Just. Mä osaan runkata itselleni orgasmin eli seksiinkään ei tarvita kumppania. 😂

Täytyykin muokata deittiprofiilia.😂 En osaa laittaa ruokaa, käydä käydä kaupassa, siivota, enkä pestä pyykkiä. (Etsin kimppania jakamaan elämää ja arkea, enkä pelkkää panokaveria)

Vierailija
24/82 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Säännöllinen seksi on tärkein syy olla suhteessa."

Ei kai? Se on hyvä mauste, mutta huono perusta pitkälle suhteelle.

Vierailija
25/82 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halut pysyy samana läpi elämän? 

Vierailija
26/82 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahnamies.

Nainen syttyy siitä, että mies haluaa häntä.

Aivan kuten luonnossa. Katsokaa telkusta avaraa luontoa:  uros on se, joka kosiskelee,  piirittää, hurmaa ja käyttää munaa.

Naaras valkkaa, kenen kanssa haluaa.

Tämä on Luonnon Laki.

lahnamies jolla mikropenis?

Ei jaksa heti aamusta tätä lapsellisuutta.🥱

Ketju ilmiannettu. 

pese hiekka poies

mene nukkumaan

muuta neuvoa ei tule!

Vierailija
27/82 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, kumppani ei tarvitse osata noita asioita kunhan sillä on vikkelä perse? 

Vierailija
28/82 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahnamies.

Aivan kuten luonnossa. Katsokaa telkusta avaraa luontoa:  uros on se, joka kosiskelee,  piirittää, hurmaa ja käyttää munaa.

Tämä on Luonnon Laki.

Miten tämä on voinut saada näin paljon yläpeukkuja? Eivät naiset todellakaan syty kenestä tahansa kosiskelljasta!!!

Ei aina edes, vaikka mies olisi ulkoisesti komea ja täyttäisi kaikki naisen kumppanikriteerit. 

Joskus vetovoima vain puuttuu. Toki tällaisiin suhteisiin monestu lähdetään (jos toinen täyttää nämä kriteerit) ja sitten kysellään ja mietitään että mikä on kun kemia puuttuu. 

Ei kannata jatkaa suhdetta, koska vaikka kipinä löytyisi vähäksi aikaa seksin myötä, se sammuu kun alkuhuuman hormonit loppuvat ja sitten olette tilanteessa, jossa sänky inhottaa ja teilläkin on se kuuluisa seksitön parisuhde. Ja silloin yleensä myös muut ongelmat alkavat ja ärsytys toista kohtaan, ulkopuoliset ihastukset jne.

Vierailija
29/82 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä muutakin vetovoimaa toisessa, kuin pelkkä seksi.

Ei se seksi ole mikään ainoa liima, joka ihmiset yhdessä pitäisi elämän loppuun saakka.

Seksi on vain yksi osa suhdetta.  Missään suhteessa naida 24 h / vrk.

Ymmärrän tämän hyvin. Ja näin itsekin ajattelen. Entä jos sitä ei halua ollenkaan? Toinen ei herätä haluja ollenkaan?  Voiko sellainen parisuhde toimia. Vai onko se tuhoon tuomittu.

Vierailija
30/82 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kemia voi kehittyä ajan kanssa, kun toiseen tutustuu ja molemmat pystyvät avautumaan ja olemaan haavoittuvaisia. Se voi olla syvempäälkin kemiaa kuin pikkuflirtti.

Tätä toivoisin että se olisikin näin. Pelkään vaan ettei se kehity siihen suuntaan ja tuhlaan toisen aikaa asialla jonka olen tiedostanut heti alussa. Tai voisinko itse olla suhteessa jossa en tunne halua toista kohtaan

Parisuhteen pitää perustua seksuaaliseen vetovoimaan. Muuten se ei eroa sukulais- tai ystävyyssuhteesta. On kauheaa olla parisuhteessa ihmisen kanssa, jonka kanssa fyysinen kanssakäyminen ei juuri innosta. Vetovoiman toista kohtaan pitää olla suhteen draiveri.

Vierailija
31/82 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jessus. Kyllä se on erinomainen ja ainut oikea perusta rakkaussuhteelle.

Ymmärrättehän te, että se ei mitenkään sulje pois ystävyyttä, kumppanuutta, yhteisiä harrastuksia ja ihailua toisen persoonaa kohtaan? 

Vierailija
32/82 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen syttyy kosiskelusta. 

Jokaisen vainoajan tunnuslause. 

Vierailija
33/82 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahnamies.

Tämä on Luonnon Laki.

Siis mikä ihmeen luonnon laki? Mulla vastaava tilanne ja erehdyin kokeilemaan seksiä miehen kanssa, koska hän kyllä himoitsee minua. Valitettavasti mä en vaan syty hänestä ja seksi tuntui melkeimpä vastenmieliseltä. Muiden miesten kanssa olen kyllä nauttinut aktiivisesta seksielämästä. Sääli sinänsä, mutta en mä pysty itseäni pakottamaan.

Vierailija
34/82 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oletteko kokeilleet seksiä?

Ei olla. Yleensä olen kyllä tuntenut vetovoimaa jo pelkästä katseesta jos olen jotain miestä halunnut.  Tämä mies ei herätä sellaisia haluja. 

Ei ne halut siitä herää. Tai voi herätä hetkeksi, mutta laantuvat todella nopeasti. Ei kannata.

Vierailija
35/82 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Mä osaan runkata itselleni orgasmin eli seksiinkään ei tarvita kumppania. 😂

Runkkaus ei ole seksiä. Se on itsetyydytystä, korviketoimintaa oikean seksin puutteessa. Parisuhteessa en runkkaa kuin pari kertaa vuodessa, ollessani esim työmatkalla ja erossa rakkaastani.

Vierailija
36/82 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jos se on nainen joka ei tunne vetovoimaa miestä kohtaan. Jos toisin päin niin ei onnistu.

Siis meinaat, että mies tyytyy olemaan ilman seksiä? Kyllä se naisena alkaa aika nopeasti tympäistä, kun toinen vonkaa joka käänteessä. Mun tapauksessa asiaa olisi ehkä auttanut, jos mies olisi laihduttanut ja muutenkin siistinyt itseään. Ei voi odottaa, että hoikka ja huoliteltu nainen haluaisi seksiä ylipainoisen metsänpeikon kanssa.

Vierailija
37/82 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko keskustelleet asiasta? 

Ei.mitä sanoisin? Hän on ihana, mutta en halua häntä.haluaisin haluta. 

Ei se osaa puhua. Mykkäpaska. Lahnamies.

Kodinhoitaja.

Vierailija
38/82 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen parhaan kaverini kanssa, ja vetovoima syttyi tutustumisen myötä pikkuhiljaa. Seksiä on, aina ei ilotulitukset räjähtele mutta monesti kyllä. 

Vierailija
39/82 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule toimimaan. 

Vierailija
40/82 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahnamies.

Tämä on Luonnon Laki.

lahnamies jolla mikropenis?

Ei jaksa heti aamusta tätä lapsellisuutta.🥱

Ketju ilmiannettu. 

pese hiekka poies

mene nukkumaan

muuta neuvoa ei tule!

NYT oli aamurakastelun aika pitkällä kaavalla. Heräsimme todella aikaisin klo 6. Miehellä oli jo kanki kovana ja nauroi korvaani vasten selkääni, peppuani. Sanoi "huomaatkos, olen hereillä". Ihana mies.

Syötiin jogurtit.

Mä join myös spermat kokonaan. Tykkään.

Nyt voikin ottaa pienet jälkiunet lusikka-asennossa. 

Ihanaa aamua muillekin.

Laitettiin läpiveto asuntoon ja pimennysverhot. Voudaan nukkua niin pitkään kuin lystää.

Puhelimet kiinni.

NAM.

Kun herätään, taas, arvaan....... NAM.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä