Rakastuuko miehet oikeasti?
Vai onko se vain, "vau kaunis ihana nainen, haluan sänkyyn". Ja sitten kun seuraava tulee vastaan niin sama juttu?
Että perinteen ja tavan vuoksi voidaan olla vakituisessa suhteessa ja itsehillinnän kautta jopa uskollisia.
Mutta rakastutteko todella kuten naiset, että kukaan muu ei kiinnosta pätkääkään. Että olis vaan se yksi ja ainoa.
Ja muut ei kiinnosta vaikka olisi miten kaunis ja hyvävartaloinen? Toki voi katsoa ja ajatella että kaunis ja haluttava mutta rakkaus omaan puolisoon pysyy?
Onko tällaista vai onko se vain naisten haavekuvaa?
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudessa vain satuttaa itsensä. Nuorena sain usein näpeilleni ja nyt vain järkiliittoja. Ei tarkoita etenkö viihtyisi naisen seurassa ja haluaisi tehdä asioita yhdessä mutta sydän on lukittuna kaapissa.
M37
Sama
t:nainen
Onpas ihmisillä täällä kyyninen kuva rakkaudesta. Mitenköhän suhtaudutte ystävyyteen, onko sekin vain paremman perässä juoksemista? Mitä ajattelette ihmisistä jotka pitävät puolisoaan viehättävänä vanhoinakin?
55-vuotiasta miestäni pidän ihan tolkuttoman komeana, mutta rehellisesti sanottuna en näe koskaan muita hänen ikäisiään hyvännäköisiä miehiä. Tulkitsen että tämä johtuu siitä, että olen nähnyt ja tottunut mieheni ulkonäköön kun hän oli nuori, joten näen edelleen sen saman nuoren miehen piirteet. Ikämuutokset ovat tulleet hitaasti ja niihin on tottunut. Totuus kuitenkin taitaa olla etten ihastuisi hänen ulkonäköönsä jos tapaisin hänet nyt. Ajan myötä ehkä.
Ja ulkonäkö ei ole ollenkaan kaikki kaikessa, mutta kyllä se ihastumisvaiheessa on tärkeää.
Rakastuin. Siitä seurasi kolmisen vuotta henkistä väkivaltaa ja jatkuvasti pahenevaa masennusta. Sain repäistyä itseni irti tuosta paskasta siinä vaiheessa kun olin muuttunut itsetuhoiseksi.
En ole rakastunut sen jälkeen. Ihastuminenkin on vaikeaa.
Kertokaa toki palstan naiset kuinka tämä kaikki oli minun oma syyni
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin. Siitä seurasi kolmisen vuotta henkistä väkivaltaa ja jatkuvasti pahenevaa masennusta. Sain repäistyä itseni irti tuosta paskasta siinä vaiheessa kun olin muuttunut itsetuhoiseksi.
Olen pahoillani puolestasi. Tuo on tuttua monelle naisellekin. Toivottavasti toivut ja löydät jonkun itsellesi sopivan.
Vähän vaikea sanoa, kun jokainen kai määrittää itse mitä se rakkaus on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani puolestasi. Tuo on tuttua monelle naisellekin. Toivottavasti toivut ja löydät jonkun itsellesi sopivan.
Juu en epäile etteikö naiset tuota samaa kokisi, paskaahan tuo on riippumatta sukupuolesta. Tuosta on jo vuosia joten haavat on jo kauan aikaa sitten arpeutuneet. Lähinnä tuollaisena pienenä piikittelynä heitin tuon koska olet varmaan itsekkin huomannut ettei täällä paljoa myötätuntoa miehiä kohtaan ole.
En etsi enää kumppania
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastuin vaimooni heti ekoilla reffeillä....ja vuosien myötä rakkaus on vain syventynyt. Muut baiset ei kiinnosta pätkääkäänm
Ei se ole rakkautta jos ekalla tapaamisella tapahtuu...
Jos ajattelee järjellä, niin miksi miehet edes alkaisi parisuhteisiin jos eivät rakastu? joo, nainen kodinkoneena ja tyydyttäjänä mutta miehethän usein myös sanoo että seksi loppuu parisuhteessa tai nainen ei edes halua kovin usein. Joten jos eivät rakastuisi tai tuntisi mitään niin paras vaihtoehto olisi maksaa vaikka seksistä maksulliselle silloin tällöin. Lisäksi miehet ovat ihmisiä niinkuin naisetkin ja heillä on samoja tunteita, jos ei ole psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
Minä rakastuin Liisaan, ja sain särkyneen sydämen :(
Ainut nainen jota olen rakastanut enkä häntäkään saanut
MM
Sä rakastat ja kaipaat, koska et saanut häntä.
Hyvä esimerkki unelman perässä juoksevasta miehestä. Kuka oli oikeasti saatavilla ei kiinnosta.
Mulla on jotenkin mennyt usko miehiin. Jos joku sanoo pitävänsä minusta, en usko häntä. Tekee mieli sanoa, että et oikeasti pidä. Pidät vain siksi, että olen helposti tässä.
Meillä mies on eka kertaa nyt keski iässä kunnolla rakastunut kuulemma. Ehkä miehet ei rakastu niin helposti..? Mutta kyllä todellakin rakastuu ja palavasti myös.
Vierailija kirjoitti:
Onpas ihmisillä täällä kyyninen kuva rakkaudesta. Mitenköhän suhtaudutte ystävyyteen, onko sekin vain paremman perässä juoksemista? Mitä ajattelette ihmisistä jotka pitävät puolisoaan viehättävänä vanhoinakin?
Ystävyys on harvoin ikuista. Usein ihmiset kasvavat erilleen ja muuttavat kauas toisistaan, lopulta vähäinenkin yhteydenpitokin jää. Jos ystävyys on "ikuista", pidetään sekin hengissä usein tavan vuoksi, samalla ihmetellään kun toinen muuttuu. Ystävät vaihtuu kun kuviot muuttuu ja ihminen itse muuttuu jne. Ja se on ihan ok. Elämän tarkoitus onkin kehittyä ja muuttua.
Tuohon viehättävyysasiaan en osaa ottaa sen kummemmin kantaa, kuin että onhan se mukavaa, jos jotkut ikääntyessään vielä toisistaan kauniisti ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Jos ajattelee järjellä, niin miksi miehet edes alkaisi parisuhteisiin jos eivät rakastu? joo, nainen kodinkoneena ja tyydyttäjänä mutta miehethän usein myös sanoo että seksi loppuu parisuhteessa tai nainen ei edes halua kovin usein. Joten jos eivät rakastuisi tai tuntisi mitään niin paras vaihtoehto olisi maksaa vaikka seksistä maksulliselle silloin tällöin. Lisäksi miehet ovat ihmisiä niinkuin naisetkin ja heillä on samoja tunteita, jos ei ole psykopaatti.
Voihan mies alkaa parisuhteeseen, koska on ihastunut. Ei parisuhdetta varten tarvi rakastunut olla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jotenkin mennyt usko miehiin. Jos joku sanoo pitävänsä minusta, en usko häntä. Tekee mieli sanoa, että et oikeasti pidä. Pidät vain siksi, että olen helposti tässä.
Mutta ethän sä ole helposti siinä, koska et edes anna mahista miehille.
Vierailija kirjoitti:
Sama.
N.46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
Minä rakastuin Liisaan, ja sain särkyneen sydämen :(
Ainut nainen jota olen rakastanut enkä häntäkään saanut
MM
Sä rakastat ja kaipaat, koska et saanut häntä.
Enpä usko. Aikaa on jo kulunut sen verran että vain pettymyksen tuoma kaipaus olisi mennyt pois. Yritin pitkään unohtaa hänet, rakkaus puski väkisin läpi
Koin jotain ainut laatuista hänen kanssaan, se ei unohdu
MM
Vierailija kirjoitti:
Tuota se miesviha on.
Oon oikeesti tuota miettinyt itsekin. Varmaan jotkut miehet oikeasti rakastuvat ja rakkaus kantaa vuosikymmenen ja toisenkin. Mutta saattaa olla ettei sellaisia niin montaa ole. Loput haluaa vaan fitnessmisun tai kodinkoneen, ihan sama kuka se on.
Kyllähän miesten tekemät laulut ovat usein sellaista kaipuuta seksin perään. Ulkkareidenkin ulinat kuulostaa siltä kuin olisi munat jäänyt aitan oven väliin. Neito vissiin lähti karkuun.