Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuuko miehet oikeasti?

Vierailija
03.08.2024 |

Vai onko se vain, "vau kaunis ihana nainen, haluan sänkyyn". Ja sitten kun seuraava tulee vastaan niin sama juttu?

Että perinteen ja tavan vuoksi voidaan olla vakituisessa suhteessa ja itsehillinnän kautta jopa uskollisia.

Mutta rakastutteko todella kuten naiset, että kukaan muu ei kiinnosta pätkääkään. Että olis vaan se yksi ja ainoa.

Ja muut ei kiinnosta vaikka olisi miten kaunis ja hyvävartaloinen? Toki voi katsoa ja ajatella että kaunis ja haluttava mutta rakkaus omaan puolisoon pysyy?

Onko tällaista vai onko se vain naisten haavekuvaa?

Kommentit (193)

Vierailija
81/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! 

Minä rakastuin Liisaan, ja sain särkyneen sydämen :(

Ainut nainen jota olen rakastanut enkä häntäkään saanut

MM

Vierailija
82/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten haavekuvaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on käsitys, että vain miehet rakastuvat oikeasti.

Omiin kokemuksiini perustuen.

Vierailija
84/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kyynistä porukkaa.  Eiköhän tuo rakkaus ja sen kaipuu ole ihan yleismaailmallinen tunne. Muutenhan miessukupuoli olisi kaikki tosi hyviä näyttelijöitä. 

Kerro mitä "tuo rakkaus" tarkoittaa naiselle, ja mitä se tarkoittaa miehelle, ja kuinka ne nykymaailmassa käyvät yksiin parisuhteessa? Parisuhteen ja avioliiton "kehys" on muuttunut ihan jo 50v aikana valtavasti.

Vierailija
85/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Miehet lähtevät "läpällä" vuosia kestäviin avioliittoihin ja suhteisiin ihmisten kanssa, joista eivät välitä. 

(sarkasmia, jos joku ei tajunnut)

Niin ne lähteekin. Miehet voi hyvinkin elää vuosikymmeniä avioliitossa kutsuen vaimoaan "läpällä" ämmäksi, akaksi tai emännäksi kun sehän on ihan mahdotonta puhua edes kauniisti sille rakastamalleen vaimolle. Eron tullessa sitten itketään kuinka nainen ei ymmärtänyt kuinka paljon mies rakasti.

No näinpä juuri. Mies jää istumaan samaan kohtaan sohvalle missä on istunut jo 25 vuotta. Moni ei edes sano mitään kun nainen päättää lähteä menemään, usein lapsen kanssa samassa ovenavauksessa. Ihmettelee vain kun kukaan ei pese pyykkiä ja tee ruokaa. 

Meilläkin vaimo pesee pyykit vain, jos on omia pyykkejä joukossa ruoanlaittoon hän ei juurikaan puutu.

Vierailija
86/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän tähän parhaiten osaisi vastata

Totta kai me rakastumme siinä missä naisetkin. Vaikka seksi onkin erittäin tärkeää, niin ei ole kyse pelkästä himojen tyydyttämisestä. Usein ero on miehelle kovempi paikka kuin naiselle. Miehen rakastuminen ei ole pelkkää seksinhalua. M50

Se on myös apulaisen ja alamaisen tarvetta.

En allekirjoita väitettä. En ole koskaan halunnut apulaista taikka alamaista. Tasa-arvoisen suhteen haluan ja sellaisen olen onnistunut saamaankin. Uskollisuus on minulle myös tärkeää, enkä todellakaan harrasta vieraissa käyntiä. Yksi nainen riittää. Uskottomuus satuttaa siinä määrin paljon petettyä osapuolta, etten ole sellaiseen kykenevä taikka halukas. M50

Vierailija
87/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti muuten hiihdän päätyn asti yksin ja tajuan vasta silloin tyrineeni.

Vierailija
88/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastuin vaimooni heti ekoilla reffeillä....ja vuosien myötä rakkaus on vain syventynyt. Muut baiset ei kiinnosta pätkääkäänm

Vierailija
89/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti muuten hiihdän päätyn asti yksin ja tajuan vasta silloin tyrineeni.

Kuuntele Antti Tuiskun mä hiidän kappaletta, ehkä Antti on sinun sielunkumppani?

Vierailija
90/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miehiä, jotka on rakastuneet.

Muhun valitettavasti ei ole kukaan mies rakastunut koskaan.

Itse miehenä olen rakastunut useita kertoja naiseen, mutten ole saanut vastarakkautta.

Vierailija
91/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe, että näin Tinder-aikana yksikään nainen on oikea tai sen arvoinen. Tuntuu miehenä, että on vain jonon jatkeena.

Kaikki naiset eivät ole h.uoria.

Vierailija
92/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko tällaista vai onko se vain naisten haavekuvaa?"

Minulle rakkaus määrittyy parisuhteessa seuraavasti:

Parisuhteessa on rakkautta täsmälleen niin kauan kun kumpikin antaa toiselleen riittävästi kaikkea sellaista mitä toinen haluaa/tarvitsee, ja samalla kumpikin kokee saavansa toiseltaan riittävästi kaikkea sellaista mitä itse haluaa/tarvitsee.

Eli lyhyesti, jos jompikumpi on tyytymätön kumppaniinsa, parisuhde on tuomittu päättymään. Paitsi jos on jokin äärimmäinen syy kitkutella kulississa.

Mies, 67v

Vierailija
93/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Miehet lähtevät "läpällä" vuosia kestäviin avioliittoihin ja suhteisiin ihmisten kanssa, joista eivät välitä. 

(sarkasmia, jos joku ei tajunnut)

No ehkä ei ole edes läppä. Äiti on käskenyt pariutua ja hankkia lapsenlapsia. Tyytyvät johonkin naiseen ja kestävät samaa noitaa 20 vuotta kunnes saavat erota ilman tunnontuskia.

Paitsi että suurimman osan eroista ottavat naiset.

Yleisin syy eroamiselle? Kyllästyminen.

Sen jälkeen kun mies on haluttu siihen tylsään raatajan rooliin.

Perusongelma on siinä, että naiset haluavat eri elämänvaiheissa eri asioita. Jotta nainen olisi oikeasti tyytyväinen, pitäisi olla kolme miestä elämän aikana. Ja kamupoika päälle, jonka kanssa voi keskustella tunteista kun sellainen pehmomies ei kiinnosta p

Tämä. Ja on huomattu käytännössä.

Nuorena olin naisille "alkuillan kaveri", jonka kanssa voi jutella henkeviä. Sitten loppuillasta lähdettiin fyysisesti lähestyvämmän, dominoivamman Menomiehen matkaan. Jämerämiehet joivat kaljaa keskenään.

Sitten kolmen kympin tienoilla Jämerämiehet päätyivät parisuhteisin käsittämättömällä tahdilla. Parin vuoden sisään kaikilla oli nainen. Ja siinä ei kauaa aikailtu kun oli asuntolainat ja pullat uunissa. Näiden miesten kanssa ei jääty huvin vuoksi seurustelemaan, vaan se oli perheprojekti käyntiin ja heti.

Sitten neljän kympin tienoilla ollaankin minun, Filosofimiehen, kaulassa roikkumassa. Viisi ensimmäistä minusta kiinnostunutta naista oli varattuja. Ja nyt lasken vain ne, jotka tekivät suoran aloitteen lähteä heille tai minun luokseni yöksi. Tätä ennen oli ollut kaksi alustavasti kiinnostunutta perheenperustajaa, koko senastisen elämäni aikana.

Vierailija
94/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehet rakastuvat oikeasti jos on oikeanlainen nainen. Itse en ainakaan pysty rakastumaan jos en ole onnellinen suhteessa.

Vierailija
95/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudessa vain satuttaa itsensä. Nuorena sain usein näpeilleni ja nyt vain järkiliittoja. Ei tarkoita etenkö viihtyisi naisen seurassa ja haluaisi tehdä asioita yhdessä mutta sydän on lukittuna kaapissa.

M37

Vierailija
96/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Miehen rakastuminen on ihanaa seurattavaa. Omani lisäksi olen nähnyt ainakin pikkuserkullani sellaisen miehen ja ai että se on kaunista. Sanoisin että mies rakastaa paremmin kuin nainen

Vierailija
97/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut sinuun nainen. Kolmatta vuotta mennään.

Vierailija
98/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai miehet rakastuvat oikeasti jos on oikeanlainen nainen. Itse en ainakaan pysty rakastumaan jos en ole onnellinen suhteessa.

Se on jotenkin jännä, että jos suhde on kuivunut kasaan, niin kyse on aina siitä, että mies sitä, mies tätä... Ei rakastanut! No oliko nainen rakastamisen arvoinen? Toista kynnysmattona pitävää latistajaa tuskin kukaan haluaa, tai pystyy rakastamaan. Rakkaus on kaksisuuntainen tie

Vierailija
99/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Jopa varatut osoittavat kiinnostusta tehdä tarpeensa jalkoväliini. Ihminen on eläin siinä missä muutkin elukat.

Vierailija
100/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä ainakin ohitan kaikki Tinderin ig-beibet ja heidät, jotka eivät kerro itsestään mitään. Monogamia ja pitkää suhdetta haen. Kyllä voin rakastua, jolloin hän on kaikkeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi