Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuuko miehet oikeasti?

Vierailija
03.08.2024 |

Vai onko se vain, "vau kaunis ihana nainen, haluan sänkyyn". Ja sitten kun seuraava tulee vastaan niin sama juttu?

Että perinteen ja tavan vuoksi voidaan olla vakituisessa suhteessa ja itsehillinnän kautta jopa uskollisia.

Mutta rakastutteko todella kuten naiset, että kukaan muu ei kiinnosta pätkääkään. Että olis vaan se yksi ja ainoa.

Ja muut ei kiinnosta vaikka olisi miten kaunis ja hyvävartaloinen? Toki voi katsoa ja ajatella että kaunis ja haluttava mutta rakkaus omaan puolisoon pysyy?

Onko tällaista vai onko se vain naisten haavekuvaa?

Kommentit (193)

Vierailija
41/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten rakkaus on sitä kunhan on säännöllisesti seksiä, joku joka maksaa puolet kuluista, tekee kotityöt eikä mäkätä mistään. Useimpia ei oikeasti kiinnosta kenen kanssa on kunhan se nainen nyt on ihan ok ja mahdollistaa tarpeeksi mukavan elämän. 

Niin, ja antaa anteeksi ajoittaiset perseilyt. 

Vierailija
42/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakastuvat oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakastuu. Mun vanhemmat. Isälläni oli jatkuvasti häiriköitä ympärillä joista ei ollut pätkääkään kiinnostunut vaan sotkivat asioita. Siis häiriköitä - naisia!

Vierailija
44/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät, ikävä kyllä, tiedä edes mitä rakkaus on. Vain miehet tietää.

Vierailija
45/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai rakastuu. Miehet ovat tuntevia ihmisiä.

Vierailija
46/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. Mullekin ex luonnehti että exänsä oli täydellinen. Mua haukkui, ja pahoinpiteli, sitten selvisi että se exkin on saanut lähestymiskiellon häntä vastaan. Niin ja kysyin jossain vaiheessa että kuka on sun elämäsi rakkaus, niin rupesi siinä miettimään että kukahan se... tuli selväksi että joku muu kuin minä.

Vierailija
47/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vastailevat miesten puolesta, aika noloa. 

Vierailija
48/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes ajattele seksiä päälimmäisenä, jos tulee vastaan sellainen jalat alta vievä nainen. Jos ajattelen päälimmäisenä seksiä heti alkuunsa, niin hän ei ole omissa papereissani silloin "vaimokamaa".

Vierailija
49/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minuun.

Vierailija
50/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vastailevat miesten puolesta, aika noloa. 

Kova denialismi päällä. Rakkauden illuusiosta pidetään kiinni kynsin hampain vaikka silmät mustana yhtä kovaa kuin miehen tuomista sukupuolitaudeista. 

Vierailija
51/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miehet lähtevät "läpällä" vuosia kestäviin avioliittoihin ja suhteisiin ihmisten kanssa, joista eivät välitä. 

(sarkasmia, jos joku ei tajunnut)

Vierailija
52/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä varmaan. 

Vierailija
53/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on 30 vuotta kun olin noin rakastunut kuin mitä aloittaja kuvaa. Millään muulla ei ollut mitään väliä, hylkäsin kaverit skippasin opinnot jne. Olimme 30 vuotta yhdessä kunnes hiljattain erosimme.

Koskaan en ole ollut niin yksinäinen kuin viimeisten parin vuoden aikana. Haluaisin niin kovasti taas tuntea sen mielettömän fiiliksen kun ensin ihastuu korviaan myöten ja sitten rakastuu palavasti. Pelkään kuitenkin, että elämä oli jo, eikä tässä iässä enää mitään uutta rakkautta löydä. Naisia löytää varmasti, mutta löytääkö rakkautta?

M51

Vierailija
54/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on vain naisten haavekuva. Valitettavasti.

Vierailija
55/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet rakastuvat, jotkut eivät. Sama juttu, kuin naisillakin. Jotkut rakastuvat, jotkut eivät.

Vierailija
56/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Miehet lähtevät "läpällä" vuosia kestäviin avioliittoihin ja suhteisiin ihmisten kanssa, joista eivät välitä. 

Ne lähtee. Minäkin olin se läski valas ja kaikkea muuta ihan parissa kuukaudessa, vaikken siis lihonut tai vanhentunut tuossa ajassa. Seksi ei kelvannut minun kanssani. Ja yhä on perässä, vaikka minä luovutin. Ihmettelen kyllä miksi.

Vierailija
57/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä ei ole edes läppä. Äiti on käskenyt pariutua ja hankkia lapsenlapsia. Tyytyvät johonkin naiseen ja kestävät samaa noitaa 20 vuotta kunnes saavat erota ilman tunnontuskia.

Vierailija
58/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet rakastuvat ja heidän rakkaus kestää vastoinkäymisiä, toisin kuin naisten rakkaus.

Naisen rakkaus lentää ikkunasts ulos jos mies köyhtyy tai sairastuu.

Vierailija
59/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän tähän parhaiten osaisi vastata

Totta kai me rakastumme siinä missä naisetkin. Vaikka seksi onkin erittäin tärkeää, niin ei ole kyse pelkästä himojen tyydyttämisestä. Usein ero on miehelle kovempi paikka kuin naiselle. Miehen rakastuminen ei ole pelkkää seksinhalua. M50

Vierailija
60/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten rakkaus on sitä kunhan on säännöllisesti seksiä, joku joka maksaa puolet kuluista, tekee kotityöt eikä mäkätä mistään. Useimpia ei oikeasti kiinnosta kenen kanssa on kunhan se nainen nyt on ihan ok ja mahdollistaa tarpeeksi mukavan elämän. 

Puhut vain omasta puolestasi. Useimpia miehiä nimenomaan kiinnostaa kenen kanssa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän