Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuuko miehet oikeasti?

Vierailija
03.08.2024 |

Vai onko se vain, "vau kaunis ihana nainen, haluan sänkyyn". Ja sitten kun seuraava tulee vastaan niin sama juttu?

Että perinteen ja tavan vuoksi voidaan olla vakituisessa suhteessa ja itsehillinnän kautta jopa uskollisia.

Mutta rakastutteko todella kuten naiset, että kukaan muu ei kiinnosta pätkääkään. Että olis vaan se yksi ja ainoa.

Ja muut ei kiinnosta vaikka olisi miten kaunis ja hyvävartaloinen? Toki voi katsoa ja ajatella että kaunis ja haluttava mutta rakkaus omaan puolisoon pysyy?

Onko tällaista vai onko se vain naisten haavekuvaa?

Kommentit (193)

Vierailija
21/193 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta rakastutteko todella kuten naiset, että kukaan muu ei kiinnosta pätkääkään", kaikkien tilastojen mukaan naiset jättää ja pettää enemmän kuin miehet. En rakastu kuin nainen, minun rakkaus kestää vaikka rahat loppuu. Enkä hyppää välittömästi toisen kelkkaan kun menee huonosti.

Vierailija
22/193 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kysymys naisille.

Vai onko se vain "nyt tekee mieli lapsia, kaikki kaveritkin menee naimisiin, niin nyt tavallinen ja luotettava mies olisikin ihana" (kunnes lapset on kasvatettu ja sitten se mies onkin tylsä, kuten parikymppisenä kun eri tyyppiset miehet kiinnostivat).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/193 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ne vasta tosissaan rakastuvatkin.  Se on oksat pois, kun mies kunnolla rakastuu.

Ja sen kyllä näkee miehestä.

On mahdotonta peittää, lähes kenenkään, sitä kun on rakastunut.  Se kyllä näkyy tavalla tai toisella ihmisen  olemuksessa, käytöksessä ja toiminnasssa, ja mielialassa.

Vierailija
24/193 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastun. Ja yksi hyvä nainen riittää.

Eräsmies

Vierailija
25/193 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelisin että toisen kunnioitus on tärkeämpää kuin se että et oikeasti koskaan ikinä missään tilanteessa ajattele toisen panemista. Eli se että käyttäydyt hyvin sen naisystäväsi seurassa etkä kieli pitkällä tuijottele muita tai juttele heille silmät kiiluen. 

Vierailija
26/193 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta rakastutteko todella kuten naiset, että kukaan muu ei kiinnosta pätkääkään", kaikkien tilastojen mukaan naiset jättää ja pettää enemmän kuin miehet. En rakastu kuin nainen, minun rakkaus kestää vaikka rahat loppuu. Enkä hyppää välittömästi toisen kelkkaan kun menee huonosti.

Mutta sinun rakkaus loppuu jos seksi loppuu. Tai nainen ei tee kotitöitä. 

Vierailija
27/193 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi suurin osa miesartistien tekemistä rakkauslauluista jäänyt tekemättä, jos ei sellaista toimintoa olisi miehillä. 

Miesten rakkauslaulujen lyriikat kohdistuu usein nuoriin, jopa alaikäisiin naisiin.

Poikkeuksena Juha Tapion "voi sinua keski-ikäistä yyhoo raukkaa joka siellä yksin raahustat, osta mun levy niin saat edes vähän huomiota" - biisit. 

Johtunee siitä, että ovat olleet itsekin nuoria niitä tehdessään. Helposti nyt jo vanhoja pieruja pitää vanhoina pieruina vanhoissakin teoksissa.

Vierailija
28/193 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelisin että toisen kunnioitus on tärkeämpää kuin se että et oikeasti koskaan ikinä missään tilanteessa ajattele toisen panemista. Eli se että käyttäydyt hyvin sen naisystäväsi seurassa etkä kieli pitkällä tuijottele muita tai juttele heille silmät kiiluen. 

Sama koskee varmaan naista, kun mallimies täydellisellä hiusrajalla tulee baarissa iskemään tyttöjen viikonloppuna?

Vierailija
29/193 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me rakastutaan ihan samoin kuin naisetkin. En usko, että tässä asiassa on eroja miehissä ja naisissa. Ihastumiset on ihastumisia ja rakkaus on rakkautta.

Oma rakkauteni "päättyi" joitakin kuukausia sitten ja toki nyt tuntuu ettei voi enää rakastua samalla lailla, mutta eihän sitä voi oikeasti etukäteen tietää. Yhdessä mentiin lähes 27 vuotta ja sitä vaan vuosi vuodelta tuntui rakastuvan enemmän ja enemmän. Kyllä siitä kasvoi hyvin nopeasti se yksikkö nimeltä me.

Leskimies43

Vierailija
30/193 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama minulle. Hyvä parisuhde ei perustu rakkauteen eikä seksiin. Hyvä parisuhde perustuu ystävyyteen, kunnioitukseen, luottamukseen ja yhteistyöhön. Siinä kaikki. Mitään muuta ei tarvita. Järkiavioliitto sopii minulle loistavasti. Kiva kun ei tarvitse pohtia seksiä. Mies saa käydä vieraissa ja minäkin käyn. Miehen rooli on olla aviomies. Hän käy töissä, maksaa kaikki laskut (asuntolaina, ruokaostokset, vakuutukset, yms) ja minä olen kotona. 

Vierailija
31/193 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Pääasia on se, että nainen on hyvännäköinen ja ei vaikuta mitenkään älykkäältä.

Se, miksi muutamat ylipäätään alkavat seurustella, johtuu biologiasta, muuten ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon. Lisääntymiseen ei tarvita järkeä,

Suosittelen kuitenkin elämänmittaista avioliittoa. Rakkaus on huono motiivi sitoutua. Ystävyys on parempi ja kestävämpi motiivi.

Vierailija
32/193 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ihmisissä, myös hyttysissä vain Naaraat ovat verenimiöitä. Koiraat syövät kirvojen mettä ja käyvät kukissa. 😔

Vierailija
33/193 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuvat korkeintaan. 

Vierailija
34/193 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama minulle. Hyvä parisuhde ei perustu rakkauteen eikä seksiin. Hyvä parisuhde perustuu ystävyyteen, kunnioitukseen, luottamukseen ja yhteistyöhön. Siinä kaikki. Mitään muuta ei tarvita. Järkiavioliitto sopii minulle loistavasti. Kiva kun ei tarvitse pohtia seksiä. Mies saa käydä vieraissa ja minäkin käyn. Miehen rooli on olla aviomies. Hän käy töissä, maksaa kaikki laskut (asuntolaina, ruokaostokset, vakuutukset, yms) ja minä olen kotona. 

Oon niin surullinen sun puolesta että ihan itkettää. Ehkä koska olin itsekin järkiavioliitossa, jossa ei tosin pettämistä. Nyt olen sinkkuna (ja sinä varmaan säälit taas mua), mutta nyt mulla on oma elämä ja myös mahdollisuus ihan oikeaan rakkauteen. Kun en ole enää taloudellisesti tai muuten toisen lieassa.

Olen niin onnellinen että olin rohkea ja lähdin elämään omaa elämää, tekemään omaa rahaa ja tapaamaan ja rakastumaan ihan kehen huvittaa.

Vierailija
35/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oon niin surullinen sun puolesta että ihan itkettää. Ehkä koska olin itsekin järkiavioliitossa, jossa ei tosin pettämistä. Nyt olen sinkkuna (ja sinä varmaan säälit taas mua), mutta nyt mulla on oma elämä ja myös mahdollisuus ihan oikeaan rakkauteen. Kun en ole enää taloudellisesti tai muuten toisen lieassa.

Olen niin onnellinen että olin rohkea ja lähdin elämään omaa elämää, tekemään omaa rahaa ja tapaamaan ja rakastumaan ihan kehen huvittaa."

Tuo vastaus kertoo kaiken, mitä meidän tarvitsee tietää. Kirjoittaja on vihamielinen (passiivis-aggressiivinen) kynnysmatto. Hän vihaa sitä, että hän itse jämähti järkiavioliittoon ja alistui miehen määräiltäväksi. Hän kuvittelee, että jokainen järkiavioliiton solminut nainen on yhtä heikossa asemassa kuin hän itse. Hän kuvittelee, että naiset eivät voi ansaita omaa rahaa mitenkään muuten kuin palkkatyötä tekemällä. Hän kuvittelee, ettei järkiavioliitossa voi elää omaa elämää, tehdä itsenäisiä päätöksiä, tavata muita ihmisiä ja rakastua.

Hyvin toimiva järkiavioliitto on täysin eri asia kuin se "kynnysmaton" rooli, mihin kirjoittaja itse alistui. Nyt hän tuntee olevansa villi ja vapaa, koska hän kapinoi kuin teini ja tekee "ihan mitä huvittaa". Tuo asenne on lapsellinen. Se kertoo, että hän ei pärjää järkiavioliitossa, missä tasa-arvo ja avoin keskustelu ovat normiasetuksia. 

Vierailija
36/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. 

Ja naiset, antakaapa miesten itse vastata tähän. 

Vierailija
37/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet rakastuvat ja heidän rakkaus kestää vastoinkäymisiä, toisin kuin naisten rakkaus.

Ne vastoinkäymiset aiheuttaa se mies itse. 

Vierailija
38/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko🤭

Vierailija
39/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten rakkaus on sitä kunhan on säännöllisesti seksiä, joku joka maksaa puolet kuluista, tekee kotityöt eikä mäkätä mistään. Useimpia ei oikeasti kiinnosta kenen kanssa on kunhan se nainen nyt on ihan ok ja mahdollistaa tarpeeksi mukavan elämän. 

Vierailija
40/193 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies rakastaa naista, sen huomaa intohimoisesta rakastelusta, jossa sukupuolielimet ovat vain tiellä. Tunnistatte sen, kun koette 👍🏻.

M53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän