Hoitajia irtisanotaan valtavia määriä, just oli TV uutisissa.
Ja muistatteko kun vähän akaa sitten... "Meillä on hoitaja pula!" Niin että Petosjytky ! Ne petti kansan.. Petosjytkyhallituksen on erottava heti, siis Nyt !!
Kommentit (175)
Jostakin niille johtajille on palkkarahat löydettävä, turha valittaa.
Kyllähän se säästöä tavallaan tuo kun vuorosta puuttuu hoitajia, joku on kipeä,joku ei jaksa ylitöitä jne. sit laitetaan puolet osastosta kiinni. Mulle se on ihan luksusta kun menen töihin ja huomaan et osa huoneista pois käytöstä mun vuoron aikana. Jess! T. Laitoshuoltaja
annan vinkin.
Älkää olko kipeitä!
Purra, juuso ja muut persut.
No mutta hei, sotekuluissa säästyy miljardeja joka vuosi.
Täällähän kaikki uli see, että hoitajilla on liian isot liksat kun vaan istuvat kahviossa juoruamassa.
Tätähän te olette toivoneet. Ja nyt toive toteutuu. Seuraavaksi voidaan alentaa rutkasti isotuloisten veroja. Kaikki hyvin
No eikö nuo muutenkin lähde Pohjois-Norjaan kaikki?
Vierailija kirjoitti:
No mutta hei, sotekuluissa säästyy miljardeja joka vuosi.
Täällähän kaikki uli see, että hoitajilla on liian isot liksat kun vaan istuvat kahviossa juoruamassa.
Tätähän te olette toivoneet. Ja nyt toive toteutuu. Seuraavaksi voidaan alentaa rutkasti isotuloisten veroja. Kaikki hyvin
Ja samalla hoituu sekin, että elinajan odote romahtaa. Eläkeikäraja tietysti nostetaan 72 vuoteen. Ja kas, eläkepommi on purettu ja ahneet sukupolvet kuopattu. Nuoriso voi huokaista helpotuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se TV uutisissa teki?
Niin juuti oli TV1 uutisissa että joltakin alueelta irtisanotaan 130 hoitajaa ! Järkyttävää toimintaa.. Ja mitä tähän sössöttää Juuso ??
Mut hei kouluttautumaan vaan, vaikka hoitoalalle, varma työllistyminen niin ei haittaa kato opintolainat ja raju opinnoissa velkaantuminenkaan bro, no cap no cap
T. kok
Ei liity hallitukseen mitenkään. Sanna Marinin hyvinvointialueilla on itse vastuuta omasta budjetistaan. Jos he arvottavat jähtajat hoitajien edelle, eivätkä ole valmiita nostamaan palvelumaksuja....
No, itse äänestitte heidät sinne.
Muistatteko, siellä käytiin vaalit hiljan.
Tämä oli odotettua. Kiitos palkkaharmonisoinnin ja Millariikan hulppeiden palkankorotusten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin juuti oli TV1 uutisissa että joltakin alueelta irtisanotaan 130 hoitajaa ! Järkyttävää toimintaa.. Ja mitä tähän sössöttää Juuso ??
Varmaan suosittaa myöntämään palveluseteleitä yksityiselle puolelle.
Yöllä pitäisi olla pätevät hoitsut. Ei epäpätevää lähäriä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli odotettua. Kiitos palkkaharmonisoinnin ja Millariikan hulppeiden palkankorotusten.
Haista paska! Ne kalliit sotejohtajat siellä maksaa. Yhden turhan johtajan palkalla saisi palkattua monta hoitajaa. Edellisen hallituksen kallis hallintohimmeli imee kaikki rahat sotesta. Ei riitä enää ruohonjuuritasolle. Eihän johtaja toista johtajaa erota. Ja niitä johtajia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Yhden lähäriyökön palkalla ostaa kunnon unilääkkeet sadoille vanhuksille. Mitä ne siellä turhanpanttina somea selaa. Aamuvuoro voi laskea yön saldon ja kirjata toteutuneet säästöt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se säästöä tavallaan tuo kun vuorosta puuttuu hoitajia, joku on kipeä,joku ei jaksa ylitöitä jne. sit laitetaan puolet osastosta kiinni. Mulle se on ihan luksusta kun menen töihin ja huomaan et osa huoneista pois käytöstä mun vuoron aikana. Jess! T. Laitoshuoltaja
Ohis. Se tuo säästöä, sillä jollei ole hoitajia vuoroihin toimintaa pitää supistaa. Supistaminen joidaan irtisanomisen myötä tehdä pysyvästi. Se pätee kautta koko työyhteisön eli sinunkin työ on vaakalaudalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden lähäriyökön palkalla ostaa kunnon unilääkkeet sadoille vanhuksille. Mitä ne siellä turhanpanttina somea selaa. Aamuvuoro voi laskea yön saldon ja kirjata toteutuneet säästöt.
I di oot ti! On sielä muitakin potilaita kuin vanhuksia. Joita tunnut erityisesti vihaavan.
Irtisanottavien sijalle otetaan halvempia ulkomaisia hoitajia?
Juuso kiertää pohjoisessa haukkumassa pettämäänsä kansaa. . . . Ja se poika tietty mukana avustamassa haukkumista..