Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juuri 18 täyttänyt tyttö ja 23-v poikaystävä. Onko liian suuri ikäero tuossa vaiheessa?

Vierailija
03.08.2024 |

Myöhemminhän 5 v ei ole mitään, mutta tuossa iässä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä menin naimisiin kaksi vuotta nuoremman miehen ja vasta monen vuoden jälkeen uskalsin erota. Lähes alusta asti valheita, väkivaltaa sen joka muodossa, pettämistä, jos puoliani yritin pitää seurasi siitä rangaistus jne.. ettei se iästä tai ikäerosta ole kiinni kuinka käy. Persoona ratkaisee ja se osaako ja haluaako oikeasti olla parisuhteessa vai alistaa ja käyttää toiseen valtaa.

Vierailija
42/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa se viiden vuoden ikäero muuttuu liiasta sopivaksi? Tapasin mieheni kun minä olin 19 ja hän 24, nyt olemme 34 ja 39.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos itse ovat asian kanssa ok. Itse en ainakaan kiinnostuisi mistään 5 vuotta nuoremmasta.

Vierailija
44/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikäero tuossa vaiheessa elämää haittaa oikeastaan yhtään. Meilläkin menee ihan hyvin kaikki. Mies on nyt 34 ja minä 21 ja meillä on lisäksi 6 vuotias lapsikin.

Siis sinä sait 15-vuotiaana lapsen 28-v miehen kanssa. Minä olisin äitinä ilmoittanut poliisille.

Vierailija
45/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 16 ja mieheni 24 kun aloimme seurustella, aika pian muutinkin luokseen. Nyt yli 10 vuotta yhdessä ja edelleen onnellisina, ainakaan minun ei ole tarvinnut mitenkään pitää puoliani vaan hän on kohdellut aina hyvin ja arvostavasti. Itse  olen parikin tutkintoa suorittanut tänä aikana ja saanut vakityön että ihan sain elää elämääni eteenpäin vaikka niin nuori olinkin kun yksiin mentiin. Nyt on ollut jo useamman vuoden yhdessä hankittu talo että tasavertaisia ollaan oltu jo pitkään taloudellisestikin.

Sitten kun heräät, muista päästää kissa ulos. Tai sisälle, jos se on jo ulkona.

Kissaa ei ole mutta muita eläimiä kyllä. Totta joka sana, mikä siinä on vaikea uskoa? Ei ole mitään tiukkaa sääntöä jonka mukaan kaikkien tulisi elää tai jonka mukaan ainoastaan elämässä "onnistuisi", me ihm

Seli seli Satuseppo 55v!

Vierailija
46/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on juuri sopivassa iässä äidiksi ja mies voi kantaa leivän taloon oltuaan jo useamman vuoden työelämässä.

Kiva kun pidät leipää ja työllistymistä itsestäänselvyytenä.

Vierailija
47/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me alettiin seurustelemaan kun mieheni oli 19 v ja mä 21 v. Yhä ollaan yhdessä.

Vierailija
48/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa se viiden vuoden ikäero muuttuu liiasta sopivaksi? Tapasin mieheni kun minä olin 19 ja hän 24, nyt olemme 34 ja 39.

Yleensä prosentuaalisesti voi asiaa ajatella. Jos 5-vuotias vanhenee 5 vuotta, hänen ikänsä kasvaa 100%. Jos 50-vuotias vanhenee 5 vuotta, hänen ikänsä kasvaa vain 10%. Eli kaikki on suhteellista, mutta sanoisin, että jostain 25-vuotiaasta eteenpäin se 5 vuoden ikäero alkaa olla vähemmän merkitsevä.

Vierailija
49/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikäero tuossa vaiheessa elämää haittaa oikeastaan yhtään. Meilläkin menee ihan hyvin kaikki. Mies on nyt 34 ja minä 21 ja meillä on lisäksi 6 vuotias lapsikin.

:D Siinä mammoille laskettavaa. 

Vierailija
50/50 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko ikäero sinänsä tuossa niin paha, mutta elämänvaiheet on hyvin erilaiset. Toinen on vielä lukiossa ja toinen on valmistumassa korkeakoulusta ja on ehkä ollut töissä jo pidempään. Ensiasunnon osto olisi varmaan seuraava projekti, jos ei ole jo ostettu. 

On vähän hankalaa lähteä rakentamaan yhteistä elämää, jos toinen laahaa opinnoissa viisi vuotta toista jäljessä. Tai sitten sen uraansa aloittelevan pitäisi malttaa jaksaa opiskelijabudjetilla vielä seuraavat viisi vuotta.

Me tavattiin kun minä olin 18 ja mies 24, itse olin juuri aloittanut AMK:n ja miehellä viimeinen vuosi alkamassa. Ei meillä nyt niin erilaiset elämänvaiheet ollut, etteikö seurustelu olisi onnistunut. Suhde kesti senkin, kun mies oli töissä ja minä opiskelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän