Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juuri 18 täyttänyt tyttö ja 23-v poikaystävä. Onko liian suuri ikäero tuossa vaiheessa?

Vierailija
03.08.2024 |

Myöhemminhän 5 v ei ole mitään, mutta tuossa iässä?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloimme mieheni kanssa seurustella kun hän oli 21 ja minä 29, eronnut yh. Ei ikäero automaattisesti kerro mitään.

Sinänsä en tässä pelkkiä vuosia tarkoittanut, vaan juuri tuota elämänkokemusten eroa. Miten teidän suhteenne kesti?

Vierailija
22/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v nainen ja 17v mies seurustelee! Onko myös normaalia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin tavallista.

Vierailija
24/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painu pedo hel*ettiin.

Vierailija
25/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muslimeilla joo!

Vierailija
26/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Im'shallah! Profeetan mukaan kyllä.

Vierailija
27/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 23-vuotias on kiinnostunut 18-vuotiaasta, niin on kyllä jälkeenjäänyt. Mut tuskinpa se suhde kauaa kestää kumminkaan. 

Vierailija
28/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😄 Varmaan on tiukka värkki 🤤

Vierailija
29/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16 ja mieheni 24 kun aloimme seurustella, aika pian muutinkin luokseen. Nyt yli 10 vuotta yhdessä ja edelleen onnellisina, ainakaan minun ei ole tarvinnut mitenkään pitää puoliani vaan hän on kohdellut aina hyvin ja arvostavasti. Itse  olen parikin tutkintoa suorittanut tänä aikana ja saanut vakityön että ihan sain elää elämääni eteenpäin vaikka niin nuori olinkin kun yksiin mentiin. Nyt on ollut jo useamman vuoden yhdessä hankittu talo että tasavertaisia ollaan oltu jo pitkään taloudellisestikin.

Vierailija
30/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 23-vuotias on kiinnostunut 18-vuotiaasta, niin on kyllä jälkeenjäänyt. Mut tuskinpa se suhde kauaa kestää kumminkaan. 

Ja pöh, se 18-vuotias voi olla tavallista kypsempi.

Vierailija
31/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän sitten kehittyvät yhdessä.

Vierailija
32/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaa nyrkkisääntöä (miehen ikä / 2 +7 on naisen minimi-ikä) voi soveltaa hyvin näissä. 23/2 + 7 > 18 eli ei ole sopimatonta.

Vierailija
33/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu pedo hel*ettiin.

Mitä pahaa tuossa muka on 😭 Suvaitkaa 🤗 Sillä nyt eletään suvaitsevuuden aikaa 😇

Vierailija
34/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan liian vanha sinulle. En tiedä ketkä ketjuusi ovat valheita kirjoittaneet. Naisen pitää olla aina vanhempi. Sinulle sopii n 15 v poika. Lue vaikka täältä vanhoja ketjuja joissa kokeneet naiset kertovat ettei itseä vanhempaa miestä kannata ottaa.

Vierailija
35/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 16 ja mieheni 24 kun aloimme seurustella, aika pian muutinkin luokseen. Nyt yli 10 vuotta yhdessä ja edelleen onnellisina, ainakaan minun ei ole tarvinnut mitenkään pitää puoliani vaan hän on kohdellut aina hyvin ja arvostavasti. Itse  olen parikin tutkintoa suorittanut tänä aikana ja saanut vakityön että ihan sain elää elämääni eteenpäin vaikka niin nuori olinkin kun yksiin mentiin. Nyt on ollut jo useamman vuoden yhdessä hankittu talo että tasavertaisia ollaan oltu jo pitkään taloudellisestikin.

Sitten kun heräät, muista päästää kissa ulos. Tai sisälle, jos se on jo ulkona.

Vierailija
36/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäpä varsinainen kanaemo olet ymmärrätkö että..."Joskus munan on tehtävä mitä munan on tehtävä

Varsinkin jos munalla sattuu olemaan tehtävä." 

Munakasta ei voi tehdä rikkomatta munia

Mutta jos tyttären huoneesta alkaa kuulumaan sellainen jytke, että tuntuu että kohta kaatuu koko kanala niin silloin voit koputtaa oveen ja nätisti sanoa että jos vähän rauhallisemmin..

Vierailija
37/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö voisi harkita myös kokenutta 40v miehestä. Daddyä

Vierailija
38/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun heräät, muista päästää kissa ulos. Tai sisälle, jos se on jo ulkona.

Kissaa ei ole mutta muita eläimiä kyllä. Totta joka sana, mikä siinä on vaikea uskoa? Ei ole mitään tiukkaa sääntöä jonka mukaan kaikkien tulisi elää tai jonka mukaan ainoastaan elämässä "onnistuisi", me ihmiset olemme erilaisia ja minulla kävi myös hyvä onni että tuollaisen miehen tapasin.

Vierailija
39/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikäero tuossa vaiheessa elämää haittaa oikeastaan yhtään. Meilläkin menee ihan hyvin kaikki. Mies on nyt 34 ja minä 21 ja meillä on lisäksi 6 vuotias lapsikin.

Vierailija
40/50 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän sitten kehittyvät yhdessä.

Niin se on,kaikki kehittyy..kehittyyhän se syöpäkin ajan myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi