Juuri 18 täyttänyt tyttö ja 23-v poikaystävä. Onko liian suuri ikäero tuossa vaiheessa?
Myöhemminhän 5 v ei ole mitään, mutta tuossa iässä?
Kommentit (50)
10v nainen ja 17v mies seurustelee! Onko myös normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Täysin tavallista.
Vierailija kirjoitti:
Painu pedo hel*ettiin.
Vierailija kirjoitti:
Muslimeilla joo!
Vierailija kirjoitti:
Im'shallah! Profeetan mukaan kyllä.
Jos 23-vuotias on kiinnostunut 18-vuotiaasta, niin on kyllä jälkeenjäänyt. Mut tuskinpa se suhde kauaa kestää kumminkaan.
Vierailija kirjoitti:
😄 Varmaan on tiukka värkki 🤤
Olin 16 ja mieheni 24 kun aloimme seurustella, aika pian muutinkin luokseen. Nyt yli 10 vuotta yhdessä ja edelleen onnellisina, ainakaan minun ei ole tarvinnut mitenkään pitää puoliani vaan hän on kohdellut aina hyvin ja arvostavasti. Itse olen parikin tutkintoa suorittanut tänä aikana ja saanut vakityön että ihan sain elää elämääni eteenpäin vaikka niin nuori olinkin kun yksiin mentiin. Nyt on ollut jo useamman vuoden yhdessä hankittu talo että tasavertaisia ollaan oltu jo pitkään taloudellisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Jos 23-vuotias on kiinnostunut 18-vuotiaasta, niin on kyllä jälkeenjäänyt. Mut tuskinpa se suhde kauaa kestää kumminkaan.
Ja pöh, se 18-vuotias voi olla tavallista kypsempi.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpähän sitten kehittyvät yhdessä.
Vanhaa nyrkkisääntöä (miehen ikä / 2 +7 on naisen minimi-ikä) voi soveltaa hyvin näissä. 23/2 + 7 > 18 eli ei ole sopimatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu pedo hel*ettiin.
Mitä pahaa tuossa muka on 😭 Suvaitkaa 🤗 Sillä nyt eletään suvaitsevuuden aikaa 😇
On aivan liian vanha sinulle. En tiedä ketkä ketjuusi ovat valheita kirjoittaneet. Naisen pitää olla aina vanhempi. Sinulle sopii n 15 v poika. Lue vaikka täältä vanhoja ketjuja joissa kokeneet naiset kertovat ettei itseä vanhempaa miestä kannata ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin 16 ja mieheni 24 kun aloimme seurustella, aika pian muutinkin luokseen. Nyt yli 10 vuotta yhdessä ja edelleen onnellisina, ainakaan minun ei ole tarvinnut mitenkään pitää puoliani vaan hän on kohdellut aina hyvin ja arvostavasti. Itse olen parikin tutkintoa suorittanut tänä aikana ja saanut vakityön että ihan sain elää elämääni eteenpäin vaikka niin nuori olinkin kun yksiin mentiin. Nyt on ollut jo useamman vuoden yhdessä hankittu talo että tasavertaisia ollaan oltu jo pitkään taloudellisestikin.
Sitten kun heräät, muista päästää kissa ulos. Tai sisälle, jos se on jo ulkona.
Sinäpä varsinainen kanaemo olet ymmärrätkö että..."Joskus munan on tehtävä mitä munan on tehtävä
Varsinkin jos munalla sattuu olemaan tehtävä."
Munakasta ei voi tehdä rikkomatta munia
Mutta jos tyttären huoneesta alkaa kuulumaan sellainen jytke, että tuntuu että kohta kaatuu koko kanala niin silloin voit koputtaa oveen ja nätisti sanoa että jos vähän rauhallisemmin..
Tyttö voisi harkita myös kokenutta 40v miehestä. Daddyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun heräät, muista päästää kissa ulos. Tai sisälle, jos se on jo ulkona.
Kissaa ei ole mutta muita eläimiä kyllä. Totta joka sana, mikä siinä on vaikea uskoa? Ei ole mitään tiukkaa sääntöä jonka mukaan kaikkien tulisi elää tai jonka mukaan ainoastaan elämässä "onnistuisi", me ihmiset olemme erilaisia ja minulla kävi myös hyvä onni että tuollaisen miehen tapasin.
Ei ikäero tuossa vaiheessa elämää haittaa oikeastaan yhtään. Meilläkin menee ihan hyvin kaikki. Mies on nyt 34 ja minä 21 ja meillä on lisäksi 6 vuotias lapsikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpähän sitten kehittyvät yhdessä.
Niin se on,kaikki kehittyy..kehittyyhän se syöpäkin ajan myötä.
Sinänsä en tässä pelkkiä vuosia tarkoittanut, vaan juuri tuota elämänkokemusten eroa. Miten teidän suhteenne kesti?