Voiko Kelasta saada tukea puhelimen näytön korjaamiseen?
Katsoin että 400€ maksaa näytön korjaus maksaako Kela?
En voi hakea töitä ilman puhelinta.
Kommentit (25)
Kela käskee hakemaan töitä joltain julkiselta tietokoneelta. Kierrätyskeskuksesta saa hyviä käytettyjä puhelimia, telkkareita, mikroja. Oikeastaan kaikki kodinkoneet saa kierrätyskeskuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kela käskee hakemaan töitä joltain julkiselta tietokoneelta. Kierrätyskeskuksesta saa hyviä käytettyjä puhelimia, telkkareita, mikroja. Oikeastaan kaikki kodinkoneet saa kierrätyskeskuksesta.
Minulla on Applen tietokone ja puhelin, ei ole kierrätyskeskuksessa hyvää
Ap
Tottakai. Mutta se pitää hakea Inarin Kelan konttorilta.
Paitsi jos asut Inarissa. Inarilaiset hakevat korvauksen Hangon konttorilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Applen tietokone ja puhelin, ei ole kierrätyskeskuksessa hyvää
Ap
On ne riittävän hyviä kun kysyt kelasta. Pääset sinne itsekin työkokeiluun.
Teeppä hakemus, menee kelan virkailijoilta kahvit väärään kurkkuun ..ei ne todellakaan tollasia maksele ääliö !!
Ei saa rahaa näytön korjaamiseen, mutta vastaavan uuden puhelimen hankintaan myönnetään täysi tuki, jos enintään 25% kalliimpi kuin vanha.
Voit ostaa kahden kympin näppäinpuhelimen ihan niillä tukirahoillasi
Vierailija kirjoitti:
Ei voi hakea töitä tai muuta tehdä tuollaisella
Ap
400 Euroa näyttöön? uuden luurin saa satasella. Minä en ole eläessäni maksanut yli 300 Euroa puhelimesta ja ihan olen hyvätuloinen ihminen. Tuon hintaluokan luurissa toimii kaikki erinomaisesti. 200 Euron puhelimessakin. Satasen puhelin on hieman hitaampi, mutta sellainenkin kävisi, jos ei olisi varaa parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sitten olet ilman kas kun ei ole minun ongelma 😂
Uusia puhelimia saa alle 100 eurolla. Esimerkiksi Nokia 3310 on noin 50-60 euroa.
Työtön ei tarvitse mitään puhelinta eikä tietokonetta vaan töitä. Sitten kun on työpaikka voi alkaa säästämään rahaa puhelimen tai tietokoneen ostoon, mutta yhteiskunnan ei pidä eikä kuulu kustantaa niitä kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et tarvitse puhelinta siihen että kirjoitat työhakemuksen paperille ja kävelet paikanpäältä kysymään työpaikkaan suoraan työnantajalta kuten ennenkin on tehty.
Sossu luultavasti sanoo että käytät kirjaston konetta ja säästät uuteen puhelimeen tai ostat osamaksulla. Voihan harkinnanvaraista kokeilla hakea mutta tuskin saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä keksi ap tekosyitä, aivan hyvin voi
Jos olet oikean värinen, saat vähän kaikkea tuolta. Jos olet valkoihoinen et saa.
Up