Etanien syöminen on muodikasta ja kovin ranskalaista mutta moniko on oikeasti syönyt etania?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Valkosipulietanat on hyviä. Olen syönyt.
Porvoossa, en kehdannut poiketa fiinistä joukosta. Aikaa jo vuosia, vieläkin pelkään, koska tulee ylös. Kupliva saviruukku suoraan uunista, paljon valkosipulia, limaklötti🤢🤮
Olen muutaman kerran eri ravintoloissa kokeillut. Ainakin valkosipulietanoita ja homejuustoetanoita. Minusta maistuvat aika mitäänsanomattomilta ja suutuntuma on epämiellyttävä, joten tuskin kokeilen enää. Tai ehkä jos joku kehuu että saa oikein erityisen hyviä etanoita joskus jossain ravintolassa ja on joku muu kuin valkosipuli- tai homejuustoversio niin saatan kokeillakin.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen kirjoittaa provon jossa tahallaan kirjoittaa sanan väärin?
Onko kyse siitä, että hullulla on halvat huvit? Onko lääkitys unohtunut? Onko elämä niin tylsää ja yksinäistä, ettei ole ketään, kenelle jutella?
Millaista ihmistä viihdyttää noin yksinkertainen vitsi? Täytyykö olla heikkolahjainen?
Ja vielä tyhmempi tarttuu syöttiin ja kommentoi. Eli sinä.
Syönyt olen, ihan Suomessa. Eivät ole kuitenkaan mitään suosikkiruokaani.
etanissa kaikenlaisia tauteja. jättäisin väliin. suu tuntuma lienee niljakas ja limainen. ei kiitos, mieluummin mäkkäri tai hesa.
Etanolin juominen Etnan huipulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo nilviäiset tarkoitettu ihmisravinnoksi, yöks.
Maistoin. Oli mullalle maistuva limamöykky.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse siitä, että hullulla on halvat huvit? Onko lääkitys unohtunut? Onko elämä niin tylsää ja yksinäistä, ettei ole ketään, kenelle jutella?
Millaista ihmistä viihdyttää noin yksinkertainen vitsi? Täytyykö olla heikkolahjainen?
En kirjottanut aloitusta mutta kyllä, minulla on niin yksinkertainen huumorintaju, että se nauratti minua. Kiitos ap, en oo maistanu etania ikinä enkä varmaan tule maistamaankaan!
Olen syönyt etanoita vaikka kuinka monta kertaa helsinkiläisissä kohtuuhintaisissa ravintoloissa 80-luvulta lähtien. Big deal?
Etaania on vaikea syödä, koska se on kaasu normaalioloissa. Tuskin kovin hyvää.
Kaveri söi sammakonreisiä ja sai polyyppeja aivoihin.
Nilviäiset jäävät syömättä.
Olen syönyt vetania, vegaanisia etanoita. Herkullisia 😋
Vierailija kirjoitti:
Syön etania ja juon viintä. Ruisista leivottu leipä on hyvää pernamuusin kanssa.
Olevinaan rakastan Ranskalaisia menyitä koko psyykkeen voimalla, mutta enään en tarvi matkustaa pariisiin kun löytää etania pihalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä tyhmempi tarttuu syöttiin ja kommentoi. Eli sinä.
Suomen maikka tai vain vanhempi ihminen, jota kyllästyttää kielitaidottomuus. Mitä voi sanoa ihmisestä, joka ei osaa edes äidinkieltään! Olevinaan kirjoittaa suomea! :)
Miten etanoiden syöminen nyt yhtäkkiä olisi muodikasta? Niitä on iät ja ajat syöty. Itse kokeilin kerran vuosikymmeniä sitten Ranskassa niitä, mutta siihen jäivät syömättä. Kastike valkosipulilla ja yrteillä höystetty sensijaan olikin hyvää.
Vietnamissa on tullut syötyä merietanaa. Tavallisia etanoita syön enimmäkseen Suomessa ja nyt sain myös oman etanapannun.