Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etanien syöminen on muodikasta ja kovin ranskalaista mutta moniko on oikeasti syönyt etania?

Vierailija
03.08.2024 |

Minä en.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen kirjoittaa provon jossa tahallaan kirjoittaa sanan väärin? 

Onko kyse siitä, että hullulla on halvat huvit? Onko lääkitys unohtunut? Onko elämä niin tylsää ja yksinäistä, ettei ole ketään, kenelle jutella? 

Millaista ihmistä viihdyttää noin yksinkertainen vitsi? Täytyykö olla heikkolahjainen?

Sisäpiirivitsi

Vierailija
22/68 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin hekullisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, monestikin. Ja on hyvää. 😋

Vierailija
24/68 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa on hyviä 

Vierailija
25/68 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipulietanat olivat suosittu kasari- ja ysäriruoka (alkupalana), olen syönyt niitä pienen kotikaupunkini ravintolassa jo lapsena neljäkymmentä vuotta sitten. Ja näyttävät olevan listalla edelleen, vaikka ravintola on nykyisin S-ryhmän omistuksessa. Ei siis kovin eksoottista, mielestäni enemmänkin retrohenkistä.

Vierailija
26/68 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan söisi ulkoa otettuja etanoita. Enkä ole koskaan syönyt etanoita. Minulla on ollut etanoita lemmikkinä kun yksi etana oli tullut talvehtimaan parvekkeelle. Tein syksyllä paljon kiljua ja kiljun hiivan haju houkuttelee etanoita. Olen tappanut espanjansiruetanoita kaupungin alueelta omalla luvalla. Kerää kippoon ja kaataa kiehuvaa vettä päälle. Odottaa kun jäähtyy, kaataa vedet viemäriin ja etanat laitaa muovipussissa sekajätteeseen.

Vierailija
27/68 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

persilja - valkosipuli - voi. siinä se yhdistelmä etanoihin. etanista en tiedä.

Vierailija
28/68 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön yleensä vaan muneja tai semmosia. 

Vierailija
29/68 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rutkasti valkosipulia niin ihan OK etanatkin kerran vuoteen syötyinä.

Lidlin ranskalaisilla päivillä on hienostuneita kahta eri makua olevia etanasäilykkeitä ainakin välillä.

Vierailija
30/68 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kyse siitä, että hullulla on halvat huvit? Onko lääkitys unohtunut? Onko elämä niin tylsää ja yksinäistä, ettei ole ketään, kenelle jutella? 

Millaista ihmistä viihdyttää noin yksinkertainen vitsi? Täytyykö olla heikkolahjainen?

Sisäpiirivitsi

Eivät nämä kerta toisensa jälkeen monistettavat väärä sijamuoto-vitsit silti mistään hengen jättiläisyydestä kerro. Mutta sopivat kansalle, joka pitää hokemiin perustuvista tv-sketseistä (Apuva, Jyrkkä mopo, Onks Viljoo näkyny jne.)

Vierailija
31/68 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkosipulietanat on hyviä. Olen syönyt.

Maistuu vain valkosipulille. 

Vierailija
32/68 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäpiirivitsi

Eivät nämä kerta toisensa jälkeen monistettavat väärä sijamuoto-vitsit silti mistään hengen jättiläisyydestä kerro. Mutta sopivat kansalle, joka pitää hokemiin perustuvista tv-sketseistä (Apuva, Jyrkkä mopo, Onks Viljoo näkyny jne.)

No nämä tavallaan kuuluvat näille palstoille ja vitsi piileekin juuri siinä, että on ihan älyvapaata hupia. 

Eihän se nyt kuitenkaan ketään loukkaa leikkipuhe.

Aina välillä näitten "maailmanmurheitten ja masentumisten" sekaan on ihan tervetullutta.

Vierailija
33/68 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja monta kertaa. Lähelläni on ravintola, joka tarjoaa etanoita valkosipulissa ja talon tapaan. Alkuruokana siis. Tykkään molemmista. Etanoiden rakenne vain on hieman erilainen, se voi jollekin olla se nou-nou, mutta maku on herkullinen!

Vierailija
34/68 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan makuisia. Söin valkosipulietanapannun Turun Börssissä. Tirisi voissa.   nam.

Vierailija
35/68 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöjä limanuljaskoja joilla bakteerikakat suolistossa. Paistettunakin.

Vierailija
36/68 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan makuisia. Söin valkosipulietanapannun Turun Börssissä. Tirisi voissa.   nam.

Taisi tiristä housuissasi,

Vierailija
37/68 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkosipulietanat olivat suosittu kasari- ja ysäriruoka (alkupalana), olen syönyt niitä pienen kotikaupunkini ravintolassa jo lapsena neljäkymmentä vuotta sitten. Ja näyttävät olevan listalla edelleen, vaikka ravintola on nykyisin S-ryhmän omistuksessa. Ei siis kovin eksoottista, mielestäni enemmänkin retrohenkistä.

Itsekin mietin että olen syönyt joskus viime vuosisadalla mutten 2000-luvulla, mutta ihan aikuisia ovat nuo tämän vuosituhannen alussa syntyneet eli ihan hyvin voi olla muodikasta heidän joukossaan syödä etana. 

Vierailija
38/68 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin mietin että olen syönyt joskus viime vuosisadalla mutten 2000-luvulla, mutta ihan aikuisia ovat nuo tämän vuosituhannen alussa syntyneet eli ihan hyvin voi olla muodikasta heidän joukossaan syödä etana. 

No vaikka kaksi, tämän teki kyllä tuo ennakoiva. 

Vierailija
39/68 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap halua pätkääkään kuulla, oletteko syöneet etanoita.

Hän haluaa osoittaa löytäneensä jälleen yhden sanan, jota voi taivuttaa hassulla tavalla.

Vierailija
40/68 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin jauhen lihaa kuin etania.