Mikä on " avovaimo" ??
Olen 3 vuotta seurustellut naisen kanssa joka asuu luonani ja nyt hän esittäytyi minun tädilleni ja sanoi " hei, kiva tavata olen "Miia", tuon xxxx:n avovaimo"??
Että mitähän hittoa tuo tarkoittaa? Eikai se nyt noin voi olla??
Kommentit (78)
Olet pahasti väärässä. Ei tämä ole mikään mielipidekysymys.
Sellaista kuin avovaimo ei ole.
= Kusetettu nainen.
Naapurissa asuu pari joka ei ole naimisissa. Avovaimo asuu miehen kanssa miehen omistamassa asunnossa.
Miten käy avokkaan jos ero tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta sitten jos on yhteisiä lapsia voi olla avovaimo. Ehkä se on raskaana?
Meillä on yhteisiä lapsia elämänkumppanin kanssa mutta me ei asuta yhdessä. Mikä mä olen? Wannabevaimo?
Hätävararönttönen.
Keksi parempi. Mä olen se osapuoli joka ei halua muuttaa yhteen 😂
Sitten olet vaikealuonteinen hätävararönttönen.
Avoliitossa asuva nainen.
Ihan oikein hän itsensä esitteli.
Vierailija kirjoitti:
Leipäsusi.
Kuka anto paapalle puhelimen?
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu pari joka ei ole naimisissa. Avovaimo asuu miehen kanssa miehen omistamassa asunnossa.
No meillä mun kuolema erottaa meidät. Sitten avovaimo muuttaa omaan taloonsa Filippiineille. Minun lapset perii minut.
AVIOVAIMO ON A V I O V A I M O.
Mitään avovaimoa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
AVIOVAIMO ON A V I O V A I M O.
Mitään avovaimoa ei ole.
KOTUS:
AVOVAIMO =
substantiivi naispuolisesta avoliittokumppanista.
Vierailija kirjoitti:
Avovaimo tarkoittaa että asuu yhdessä, se on ihan virallinen määritelmä.
Just näin, avopuolison kanssa asutaan js eletään yhdessä erotuksena aviopuolisoon vain se, että ei olla naimisissa. Nais-/miesystävän kanssa seurustellaan mutta ei vielä asuta yhdessä.
Missähän ap on ollut viimeiset 50 vuotta? Avovaimo oli ihan yleinen nimitys jo 70-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin. Eron tullessa kaupungilta saa asunnon jos ei ole varallisuutta. Mistä tosin tiedät vaikka avovaimo olisi säästänyt nykyisessä asumiskuviossa itselleen sijoitusasunnon tai pari?
Avohoitopotilaan mielikuvitusvaimo
Jos et halua, että luonasi asuva "seurustelukumppanisi" kutsuu itseään avovaimoksesi, kannattaa ehdottaa että hän hankkii pikaisesti oman asunnon. Kun näin se nimittäin menee, että yhdessä asuva ja elävä ei naimisissa oleva pari on virallisesti avopari. Nais- ja miesystävän kanssa seurustellaan, mutta ei asuta yhdessä.
Nätimpi nimitys leasing vaimosta.
Vierailija kirjoitti:
Avovaimon muutettava pois. Avoerossa kukin pitää itse omistamansa ja ostamansa tavarat. Siskoni avoerosi niin näin se meni.
Miten ap sitten olisi esitellyt avovaimonsa sukulaisille? Tässä on kämppikseni? Tässä on tyttöystäväni? Tässä on naisystäväni? Ystäväni? Hoito? Kumppani? Avopuoliso? Suvun miniäkokelas?