Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisen miehen 10 vinkkiä muille miehille

Vierailija
27.09.2024 |

Lähes 20 vuoden avioliitto päättyi muutama vuosi sitten ja sen jälkeen olen ollut enemmän tai vähemmän sinkkuna. Olen kuitenkin huomannut, että jopa kaltaiselleni, hyvinkin tavalliselle, miehelle on vielä kysyntää naismarkkinoilla. Olen muutaman naisen kanssa tästä keskustellut aika vakavastikin, että miten tällainen perusmies riittää kohtuullisen mukavasti naisille. Joten tässä 10 vinkkiä muille palstan keski-ikäisille miehille, mikä omasta mielestäni on toiminut naismarkkinoilla.

1, 2, 3, 4 ja 5) ulkonäöllä ei loppujen lopuksi ole kauhean paljon merkitystä. Tuntuu ehkä uskomattomalta, mutta oman kokemukseni mukaan se on tosiaan näin. Totta kai jossain menee raja ja jokainen ei kelpaa jokaiselle, mutta lähtökohtaisesti ulkonäkö ei lopulta ratkaise kovinkaan paljon.

6) pidä itsestäsi huolta!!!! Tämä pitää sisällään esimerkiksi siistin pukeutumisen, siistit hiukset (ja parran/viikset jos sellaiset on). Pidä huolta myös hygieniasta, myös suun hygienia on tärkeää.

7) liiku. Ihan sama mikä harrastus on, se voi olla kuntosali, padelia, jalkapalloa tai vaikka ihan vaan luonnossa kävelyä. Mutta jotain aktiivista toimintaa kannattaa harrastaa. Se nostaa mielialaa, parantaa unen laatua, lisää itsevarmuutta, lisää usein sosiaalisia taitoja ja antaa hyvää keskustelun aihetta ellei muuta jutun alkua löydy ensi treffeillä.

8) seuraa aikaasi. Sen verran pitää olla ajan hermoilla, että osaa ainakin jonkin verran jutella ajankohtaisista asioista. Samaa mieltä ei todellakaan tarvitse olla asioista, itse oikeistolaisena olen saanut yhdestä vasemmistolaisesta naisesta hyvän kaverin, mutta jotain sanottavaa tulee olla päivän polttavista aiheista.

9) Seuraa myös kulttuuria! Usein meidän miesten ongelma on, että seuraamme televisiosta lähinnä formuloita, jääkiekkoa ja James Bondeja. Mutta jos on vähänkin kiinnostusta vaikkapa teatteriin tai kirjallisuuteen (jotain muutakin kuin Reijo Mäki), niin näistä löytyy usein hyvin keskusteltavaa naisten kanssa. Lisäksi teatterit ja konsertit ovat loistavia treffipaikkoja! Naiset ovat keskimäärin kiinnostuneempia kulttuurikokemuksista kuin F1 -tuloksista.

10) Ole "ylpeä" itsestäsi. Itseluottamus on tärkeäa ja tämä ei tarkoita mitään muuta kuin sitä, että luotat itseesi ja siihen että kelpaat sellaisena kuin olet. Turha yliyrittää olla jotain mitä ei ole, sillä tästä jää kiinni nopeasti. Toisaalta turha myöskään olla vähemmän mitä olet, itseensä luottava mies on miellyttävämpi kuin sellainen joka vaikuttaa koko ajan pyytävän anteeksi olemassaoloaan.

M51

Kommentit (325)

Vierailija
1/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vinkki miehille: älkää seurustelko suomalaisten naisten kanssa.

Vierailija
2/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen seurustellut vain suomalaisten kanssa ja minusta suomalaiset naiset ovat vallan ihania.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen seurustellut vain suomalaisten kanssa ja minusta suomalaiset naiset ovat vallan ihania.

AP

Et tiedä mitä olet menettänyt.

Vierailija
4/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ihan kaikilla miehillä ei taida olla samanlainen naismaku.

Vierailija
5/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mikähän naismaku mahtaa olla sellainen, että vain suomalaiset naiset näyttävät viehättäviltä?! :D

Vierailija
6/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei jaksa lukea aloitusta, tässä viesti tiivistettynä: ole normaali mies.

Vierailija
7/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä maanläheisiä vinkkejä, mutta näitä palstalla jankkaavia ne eivät auta, koska he eivät ole aloittajan kaltaisia tavallisia sosiaalisesti kyvykkäitä miehiä. 

Vierailija
8/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus taitaa olla täällä helmiä sioille, se menee ohi korkealta tai kaukaa sivusta. Listan kohtien luulisi olevan itsestäänselvyyksiä?

Itse saman ikäluokan naisena ajattelen, että jos miehellä olisi aloittajan asenne, hän olisi niiden perusteella semmoinen oikein mukava mies, jollaisen kanssa voisi ajatella vielä rakentavansa yhteistä elämää. Aktiivista, iloista, uteliasta ja nauravaakin elämää.

Vierailija
9/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa olevana naisena samaa mieltä. 

Vaikka ulkonäölle ei voi mitään sinänsä kumpikaan sukupuoli, ellei ota tekohärpäkkeitä kuten silikonirintoja tai -hauiksia, itsestään tulee kuitenkin pitää hyvää huolta. Liikunta, hygieniatuotteiden käyttö, hampaat, vaatteet, hiukset, parranajo, naisilla jotain ehostusta (kulmien muotoilu esimerkiksi). Siistit kynnet on molemmilla sukupuolilla tärkeät. 

Kulttuuri, ajankohtaista aiheet, mieltä virkistävä harrastus.. Tärkeää! Työlle eläminen on ehkä vähän last season. 

Vierailija
10/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mikähän naismaku mahtaa olla sellainen, että vain suomalaiset naiset näyttävät viehättäviltä?! :D

Minkälainen mieli on sellaisella, joka väittää, että olisi sanottu noin...

Vierailija
11/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että jotain on jäänyt kokematta kun olen ollut vain suomalaisten kanssa. Toisaalta olen ollut näinkin ihan tyytyväinen, sillä kyllä suomalaiset naiset ovat tosi ihania. 

Ihan uteliaisuuttani kysyn, että minkä maalainen olisi sitten parempi? Ja miksi?

AP

Vierailija
12/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on nainen. Kuten minäkin. Vinkit hyviä. Juuri näin se on. Ongelmana se, että mies ei edes jaksa lukea niitä.

Vierailija
13/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdat 2,3,4,5 tyrmääntyy lauseella 'Turha yliyrittää olla jotain mitä ei ole, sillä tästä jää kiinni nopeasti.'

Vierailija
14/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus. Asia on juurikin noin.

Sitten vielä lapsista. Jos lapsia vieraannutetaan ja se menee läpi, niin se todellakin menee läpi. Pitää olla henkisesti valmis jättämään myös lapset taakseen. Vieraannetuista lapsistaei tule enää koskaan omia lapsia.

Vierailija
15/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman miehen vinkki: Unohda naiset ja elä onnellisena.

Vierailija
17/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkiesi mukainen mies ei ole ns. tavallinen mies, vaan suorastaan helmi 50v miesten kategorissa. Tuommoisia on äärimmäisen vähän vapaana.

N54

Vierailija
18/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on nainen. Kuten minäkin. Vinkit hyviä. Juuri näin se on. Ongelmana se, että mies ei edes jaksa lukea niitä.

Ei muuten ole. Ainakin peilistä katsottuna vaikutan mieheltä!

AP

Vierailija
19/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Tämä voisi olla listassa. Ihan liikaa kuulee miesten valituksia että he eivät kelpaa mutta samaan aikaan he kuvailevat naisia halventavilla tavoilla eikä vaikuta juurikaan siltä että he oikeastaan edes pitäisivät naisten seurasta.

Siis, jos haluat naisen pitävän sinusta, pidä itsekin naisesta. Ole aidosti sitä mieltä että tämä nainen on mukava, kiinnostava ja hyvää seuraa. Ja jos ei ole, olet väärän naisen kanssa.

Vierailija
20/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ei sellaista ole kukaan väittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä