G: Tylsin, kamalin, ällöttävin paikkakunta jolla ole asunut
Minulla ehdottomasti Lohja. Ei mitään tekemistä, muutama hassu kauppa, ihmiset jotenkin tympääntyneen oloisia, keskusta todella ankea ja ruma.
Kommentit (128)
yhdyn kyllä siihen ettei Pori järin kaunis paikka oo.. tylsää ja tylsää.. niin ja vähän tylsää.. Jazzit ja yyteri, joista ei enää paikallisena osaa nauttia. KETÄ muuten on on tulossa jazzeille tänä kesänä ;) ?
Asuin Savonlinnassa yhden talven ja se oli kyllä tosi ankea paikka. Siellä tuuli koko ajan!
Koin koko kaupungin todella epäystävällisenä, ja voi tsiisus mitä " iltaelämää" siellä oli, yhtään tasokkaampaa paikkaa en onnistunut koko asumisaikanani sieltä löytämään.. Jokapaikassa julkisilla paikoilla ihmiset tuulipuvuissaan ja lippalakeissaan, hrrrrr..
kiva kesällä, mutta se pitkä niiiin ankea talvi...ja haiseva enso. YÄK!
Kesälomareissuilla olen kyllä käynyt vaikka missä junttiloissa. En jaksa ruveta luettelemaan, mutta paljon on paikkoja joille ei voi muuta kuin nauraa. Ajatus niissä paikossa asumisesta ahdistaa.
Listasin hieman vastauksia ja kärkipäätä pitävät tällä hetkellä Helsinki 8 äänellä. Tämä on tietysti hieman huono laskea suoraan ääniä, mutten jaksa hakea paikkakuntien väkilukua ja suhteuttaa annettuja ääniä niihin.
Top 11
1. Helsinki 8
2. Pori 7
3. Turku 6
4. Hämeenlinna 5
4. Haapajärvi 5
6. Varkaus 4
6. Vantaa 4
8. Seinäjoki 3
8. Heinola 3
8. Savonlinna 3
8. Pieksämäki 3
Loput ovat saaneet kaksi tai yksi ääntä...
Haapajärveä pitäisin voittajan siihen nähden, että siellä on vain 7884 asukasta. :) Onnittelut!
Helsingissä liikaa ihmisiä, liikaa autoja, liian kiire, jne.
Lahti oli 1990-luvulla oikea pikku-Helsinki, jossa riitti köyhiä ja nousukkaita. YÄK.
Heinolassa on kyllä tylyä sakkia
Riihimäkikään ei oo maailam kivoin paikka
Pori on kiva paikka = ), etenkin se puutalo-osa siitä kaupungista.
onneksi sen nimi on nykyään Pälkäne. Ja en tiedä, onko se nyt oikeasti niin huono, mutta nimi on ärsyttänyt.
Onneksi sen nimi on nykyään Pälkäne. No, ei se nyt ehkä niin huono ole, mutta nimi on ärsyttänyt.
oon todella järkyttyny ettei sitä viä oo mainittu, syy taitaa olla siinä että se on kunta. Asukkaita on n. 3000 ja kaikki puhuu kilpaa toisistansa paskaa.
Niin tympeä paikkakunta, jossa ihmiset ovat sisäänpäinlämpeneviä ja ulkopuolisia kyräileviä. Ja keskusta on sanalla sanoen ruma.
Maailman likasin paikka, juoppoja juoppoja juoppoja. Sisäsiittosia, tubin sairastuttamia hylkiöitä.
hyviä tyyppejä. Mieti jotain Pihtipudasta, Kannonkoskea...
Pikkunilkkejä täynnä oleva kaupunginraato.
Kammottavimpia paikkoja mun mielestä ovat Kinnula ja Kannonkoski. Pihtipudas on ihan okei, nelostie menee siitä niin sutjakasti.
sieltä poispäässeenä voin näin todeta. Hidasta on...kaikin puolin! Ihmiset jopa puhuu hitaasti!
Toinen on Kemijärvi, mutta se nykyisin lähinnä säälittää.
Sisäänpäinlämpenevä pikkukaupunki... Kesällä juopot ja vankilasta karanneet /vapautuneet valloittavat kaupungin...