Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei löydä mitään

Vierailija
03.08.2024 |

Mistä tämä johtuu? Menee hermo pahasti. Eli kysyy missä on asia x, selitän paikan mistä se löytyy. Hän tulee kiukkuisena takaisin kertomaan, ettei se tavara ollut siellä. Kun menen itse katsomaan niin se on siinä missä sanoin. Oli katsonut siitä ja ei ollut nähnyt. Äskenkin etsimänsä paita olisi ollut silmien korkeudella pyykkinarulla heti hänen edessä kun vaan avaa pyykkihuoneen oven. Eikö mene oikeasti edes etsimään, vai eikö vain näe vaikka etsii? Exä oli ihan samanlainen, mietin onko tämä joku yleinen juoni ettei tarvitsisi hakea mitään mistään, vai eikö joidenkin aivot vain rekisteröi?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella rasittavaa. Olen ratkaissut asian siten , että ,koska meillä on kaksi jääkaappia, niin miehen syömiset on  toisessa kaapissa ja jos on jotain,mitä hän ei esim syö, ne on mun jk:ssa. 

Ruuat on myöskin aina samassa järjestyksessä siinä jk:ssa. Jos ei löydä, niin sanon, kaitpa olet syönyt sen sitten loppuun. En mene enää ikinä etsimään. ( 45 v oltu naimisissa)

Vierailija
42/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma, en vain näe vaikka etsittävä asia on siellä.

Tämä on kylläkin minulle uusi piirre ja liittyy tosiaan jotenkin tarkkaavaisuuteen. Minulla on ollut pitkään ylikuormitusta ja tämä tuli sen mukana. Onneksi nyt tilanne on jo vähän parempi. 

N57

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ja pojat on tuollaisia etteivät löydä. Olen kehottanut etsimään rauhassa, tuijottamaan esim sitä hyllyä niin kauan että se etsittävä asia sattuu silmään. Etsimistä pitää harjotella, epämieluista se tuntuu olevan mutta siinäkin tuntuu harjaantuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi