Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miksi meikkivoidetta tulisi käyttää?

Vierailija
05.02.2007 |

Minusta iho silloin näyttää helposti " liian meikatulta" . Ei luonnolliselta ja kuulaalta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisen läikikästä ihoa.

Vierailija
2/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osaa käyttää sitä, iho näyttää vain paljon paremmalta. Sitä paitsi, kaupungeissa meikkivoiteen käyttö olisi jopa suositeltavaa, se kun suojaa ihoa ilmansaasteilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän sitä peittämään ihoni epätasaisuutta ja aknesta jääneitä arpia. Tasainen tulos tulee kun levittää ohuen kerroksen meikkisienellä.

Vierailija
4/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide korostaa ryppyjä, laajentuneita ihohuokosia ja ikääntymisen merkkejä. Ihoni ei ruusuiselta näytä ilman m-voidettakaan mutta kuitenkin paremmalta kuin jonkin Gemey-virityksen jälkeen.

Mikä on hyvä meikkivoide? Muka.

Vierailija
5/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin pakkasella meikkivoide kyllä myös suojaa ihoa. Niin, jos näytät hassulta meikkivoide naamassa, et osaa käyttää sitä oikein.

Vierailija
6/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin saat kaikkein luonnollisimman tuloksen :)

Vierailija
7/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monet meikkivoiteet jäävät ikävästi laikukkaiksi. Mulla auttaa, kun laittaa kosteusvoidetta alle ja vuosia sitten olin tosi tyytyväinen Ardenin vaahtomaiseen meikkivoiteeseen. Sittemmin on tullut käytettyä sitä sun tätä, mutta kun valitset meikkivoidetta, niin vaadi, että levittävät sitä koko kasvoille, eikä mihinkään pieneen kohtaan. Näet paremmin, että sopiiko väri ja miltä muuten tuntuu.

Vierailija
8/8 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni se vaan ei tee kasvoja kauniin kuulaan näköisiksi, päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi