Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö Lumenen ihonhoitotuotteita tai meikkejä?

Vierailija
02.08.2024 |

Mulla on lumenen meikkejä, mutta yleensä lumena olen käyttänyt noin kolkyt vuotta. Hyvä on!

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän, kuorintavoide, huulipuna, molemmat hyviä

Vierailija
22/66 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoitotuotteissa suosin luonnollisemmista aineista tehtyjä, joten en käytä synteettistä Lumenea.

Meikeissä aina välillä kokeilen jotain heiltä, ja joistain tuotteista olen tykännytkin ihan, mutta ei mitään vakisuosikkia heiltä ole. Esim. huulipunat ja luomivärit on usein sen värisiä, etten tykkää. Meikkipohjissa kokeilemani on joko liian liruja eikä peitä mitään (mulla punoitusta poskilla ja nenällä), tai sitten liian selvästi meikin näköisiä ja mattaisia (kuten joku Blur ja se heidän supersuosittu CC-voide). Ripsarit ei mulla pysy, eikä heidän rajauskynät.

Joku puuteri heillä oli ihan huippuhyvä, sitä on nytkin meikkipussissa. Samoin mulla on semmoinen punaisuuden peittämiseen tarkoitettu "nappi" kiinteää meikkivoidetta, käytän sitä joskus kotoilupäivinä ainoana meikkinä, peitän sillä vaan punoitukset naamasta ja muuten saa olla meikitön naama. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku putsari taitaa olla.

Juuri sen ajan jaksaa sitä käryä, vaikka en mikään hajuherkkä olekaan. 

Vierailija
24/66 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän Lumenen meikkivoidetta, puuteria, kulmakynää ja poskipunaa. Lumenen sävyt sopivat pohjoismaiselle iholle. Esimerkiksi vaaleille tarkoitetut kulmakynät ovat lähes kaikilla merkeillä joko liian tummia, luonnottoman ruskeita tai punertavia. Lumenen kulmakynän sävy harmaanruskea on minulle kaikista kokeilemistani paras. 

Mulla on tuo sama sävy ollut 30 vuotta käytössä. En tiedä mitä tekisin jos lopettaisivat sen! Täydellisen neutraali.

Muutoin en erityisesti itse välitä lumenesta, ja eihän se enää ole edes suomalainen.

Vierailija
25/66 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viime jouluna Lumenen joulukalenterin mieheltä. Siinä oli paljon eri seerumeja, joita aiemmin en ole käyttänyt..tykästyin. Muuten Lumenen tuotteita on tullu vähän käytettyä, korkeintaan ripsaria.

Vierailija
26/66 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle varmaan kelpaisi Kärkkäiseltä tai muualta ostettu hyvälaatuinen seerumi, tuskin juuri Lumenen seerumia tarvitsisin. Luomukin käy. Ei ole ollut vielä käytössä.

Vierailija
27/66 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen Nordic Hydra rasva on ainoa joka on kovillakin pakkasilla saanut atooppisen ihoni pysymään hyvänä. Montaa muuta reseptilläkin ollutta kokeilleena ja pettyneenä en enää vaihda.

Vierailija
28/66 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Tykkään tuotteista ja on kotimainen. Meikkejä ja kasvovoiteita yms käytössä.

onko mukana testannut niitä Lumenen shampoota ja hoitoainetta?

Vierailija
29/66 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

CC-voide

Vierailija
30/66 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihonhoitotuotteissa suosin luonnollisemmista aineista tehtyjä, joten en käytä synteettistä Lumenea.

Meikeissä aina välillä kokeilen jotain heiltä, ja joistain tuotteista olen tykännytkin ihan, mutta ei mitään vakisuosikkia heiltä ole. Esim. huulipunat ja luomivärit on usein sen värisiä, etten tykkää. Meikkipohjissa kokeilemani on joko liian liruja eikä peitä mitään (mulla punoitusta poskilla ja nenällä), tai sitten liian selvästi meikin näköisiä ja mattaisia (kuten joku Blur ja se heidän supersuosittu CC-voide). Ripsarit ei mulla pysy, eikä heidän rajauskynät.

Joku puuteri heillä oli ihan huippuhyvä, sitä on nytkin meikkipussissa. Samoin mulla on semmoinen punaisuuden peittämiseen tarkoitettu "nappi" kiinteää meikkivoidetta, käytän sitä joskus kotoilupäivinä ainoana meikkinä, peitän sillä vaan punoitukset naamasta ja muuten saa olla meikitön naama. 

Mitä meikkipohjaa käytät?

Vierailija
31/66 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän Lumenen meikkivoidetta, puuteria, kulmakynää ja poskipunaa. Lumenen sävyt sopivat pohjoismaiselle iholle. Esimerkiksi vaaleille tarkoitetut kulmakynät ovat lähes kaikilla merkeillä joko liian tummia, luonnottoman ruskeita tai punertavia. Lumenen kulmakynän sävy harmaanruskea on minulle kaikista kokeilemistani paras. 

Mulla on tuo sama sävy ollut 30 vuotta käytössä. En tiedä mitä tekisin jos lopettaisivat sen! Täydellisen neutraali.

Muutoin en erityisesti itse välitä lumenesta, ja eihän se enää ole edes suomalainen.

Minulla taas Lumenen kulmakynä ei näy ollenkaan. Mutta en jotenkin ole suomalaisen sävyinen. Siis ihan alkuperäisasukki olen kyllä..

Rakastin, rakastin aiempaa Lumenen kuultopunaa (huulille)! Toinen mieletön tuote oli mustaherukkaa sisältävä geelivoide kasvoille. Lopettivat molemmat. Aivan käsittämättömän tyhmää! En ikinä unohda kumpaakaan tuotetta. Rest in peace.

Vierailija
32/66 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut sitä uutta sävyseerumimeikkivoidetta, missä on spf 30? Kiinnostaisi vähän, vaikka on ylihinnoiteltu.

Vierailija
33/66 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, että nuo Lumenen tuotteet kelpaa todella hyvin japanilasille naisille. Jootka ovat todella laatutietoisia, hyvin koulutettuja.  

Ja niitä, joille meikkien ja hoitotuotteiden ostaminen, ei ole rahasta kiinni.

Mutta ei mukamas kelpaa, näille muutamille inisjijöille täällä.

Onneksi sentäs muutama käyttäjä, löytyi tässäkim ketjussa.

Vierailija
34/66 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas Lumenen kulmakynä ei näy ollenkaan. Mutta en jotenkin ole suomalaisen sävyinen. Siis ihan alkuperäisasukki olen kyllä..

Rakastin, rakastin aiempaa Lumenen kuultopunaa (huulille)! Toinen mieletön tuote oli mustaherukkaa sisältävä geelivoide kasvoi

Näistä siis aikaa jotain 25 vuotta ainakin!

Vierailija
35/66 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä enää ovat täys pask-oja tuotteita

Vierailija
36/66 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen irtopuuteri on tällä hetkellä käytössä. Joskus suosikkini oli sellaiset hajusteettomat meikinpuhdistuspyyhkeet, tosin niitäkin käytin vain matkoilla. Lumenen ihonhoitotuotteissa vähän ärsyttää se, että niillä tuntuu olevan liikaa valikoimaa, tuhat erilaista sarjaa, jotka vieläpä muuttuvat jatkuvasti. Voi olla myös väärä mielikuva.

Vierailija
37/66 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Lumenen meikkejä ja ihonhoitotuotteita. En jaksa luetella kaikkia. Sopii mun iholle. 

Vierailija
38/66 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Lumenen meikit sopii suomalaiselle ihonsävylleni.

Vierailija
39/66 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastin, rakastin aiempaa Lumenen kuultopunaa (huulille)! Toinen mieletön tu

Minullekin olisi ollut tuotteita, joita käyttäisin yhä, jos niitä ei olisi lopetettu. Lumene ei oikein ole panostanut jatkuvuuteen. Muilla brändeillähän on tuotteita, jotka ovat olleet iät ja ajat myynnissä...

Vierailija
40/66 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikeissä aina välillä kokeilen jotain heiltä, ja joistain tuotteista olen tykännytkin ihan, mutta ei mitään vakisuosikkia heiltä ole. Esim. huulipunat ja luomivärit on usein sen värisiä, etten tykkää. Meikkipohjissa kokeilemani on joko liian liruja eikä peitä mitään (mulla punoitusta poskilla ja nenällä), tai sitten liian selvästi meikin näköisiä ja mattaisia (kuten joku Blur ja se heidän supersuosittu CC-voide). Ripsarit ei mulla pysy, eikä heidän rajauskynät."

Mitä meikkipohjaa käytät?

Madara Skin Equal, marketeista paras Max Factor Miracle Touch (sellainen puuterirasiamainen, mutta tuote on kuitenkin voidemaista eikä puuterimaista) josta mulle sävy 75 golden on kesällä just täydellinen. Lumenelta paras kokeilemistani on Natural Glow, mutta on vähän liian vähän peittävää, eikä pysyvyys ole rasvoittuvalla iholla kovin hyvä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän