Käytättekö Lumenen ihonhoitotuotteita tai meikkejä?
Mulla on lumenen meikkejä, mutta yleensä lumena olen käyttänyt noin kolkyt vuotta. Hyvä on!
Kommentit (66)
En käytä. Boikotoin koko firmaa (hoitanut mm. epäasiallisesti irtisanomisia ym)
En käytä mitään missä lukee Lumene, olen välillä kokeillut mutta heti on ihottumaa ja finnejä
Ihonhoitotuotteista silmänympärysvoide ja kosteusvoide on tällä hetkellä Lumenea. Ne ei tunnu tekevän mun iholle yhtään mitään, ei ärsytä, muttei erityisemmin kosteutakaan, saati esim. "plumppaa" hienoja juonteita silmän ympäriltä näkymättömiin kuten jotkut kalliimmat voiteet.
Meikit, aina välillä tulee kokeiltua, mutta ei jotenkin tahdo löytyä mulle sävyjä. Olen kyllä ihan kantissuomalainen, lappalaisperäinen, mutta mulla on sellainen oliivibeige iho, kuin usein esim. kreikkalaisilla. Lumenen useimmat on liian vaaleita, ja sitten ne sävyt jotka olisi riittävän tummia, on ihan liian keltaoransseja, kun mun ihonsävy taas on enemmän viileä kuin lämmin. Myös luomiväreissä ja huulipunissa on usein murrettuja sävyjä, jotka tekee minut ihan tunkkaisen näköiseksi. Mutta eipä siinä mitään, ne on optimoitu käyttäjäkunnan enemmistölle, blondeille ja maantienvärisille.
Vierailija kirjoitti:
Lumenen irtopuuteri on tällä hetkellä käytössä. Joskus suosikkini oli sellaiset hajusteettomat meikinpuhdistuspyyhkeet, tosin niitäkin käytin vain matkoilla. Lumenen ihonhoitotuotteissa vähän ärsyttää se, että niillä tuntuu olevan liikaa valikoimaa, tuhat erilaista sarjaa, jotka vieläpä muuttuvat jatkuvasti. Voi olla myös väärä mielikuva.
Just tuo jatkuva liike ja liikaa tuotteita! Koko ajan uudistetaan.
Haluaisin tukea suomalaista merkkiä mutta tuotteiden laatu on kehnoa. CC-voide hapettuu oranssiksi ja ostamani punainen huulipuna näytti huulilla hyvältä pari minuuttia, sitten kului rumannäköisesti pois.
Lumenella on myös liikaa eri tuotelinjoja ja ne ovat epäselviä. Monissa tuotteissa on sellainen imelä, halpa tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
En käytä, sain näistä iho-oireita jo 30 vuotta sitten.
Sama minulla, melkein noin kauan sitten. Joku niiden surkea meikkivoide aiheutti kerrasta suurentuneet ihohuokoset ja kun puhkesi kamalasti mustapäitä. Siihen saakka ihoni oli ollut hyvä ja normaali. Tuon jälkeen alkoi puhdistuskierre niin kosmetologilla kuin kalliimmilla hoitolatuotteilla. Sain ihon kuriin muutaman vuoden sisään.
Eivät sovi minulle liian raskaita niin päivä kuin yövoide. Lisäksi myyjät tavaratalojen kemppareissa eivät tiedä mitään ko tuotteista.
Satunnaisesti käytän, mutta tuntuu että tuotteet vaihtuvat aika nopeasti. Hyväksi havaittua tuotetta ei enää löydykään. Lumenen ripsivärejä en voi käyttää ollenkaan. Saan niistä luomiin ihottumaan, myös sensitivestä.
Vierailija kirjoitti:
En ole käyttänyt enkä käytä. Ovat musta surkeita, suorastaan pjaskaa. Harmi sinänsä ettei kotimaiset tuotteet ole hyviä. Olisi kiva kannattaa suomalaista merkkiä.
Tämä. En missään nimessä käytä.
Meikkejä joo on, luomiväri, puuteri, poskipuna ja huulikiilto, ainiin ja tärkein rajauskynä, just sopivan mittainen mahtuu mun meikkipussukaan ja oikea harmaa sävy. Harmaata ei meinaa löytyä tai sit se on lyijykynän mittainen ettei sovi mihkään😂
Ja naamasi on yhä punaisempi ja punaisempi ja sinun pitää käyttää yhä enemmän ja enemmän Lumenen meikkejä?
Vierailija kirjoitti:
Ihonhoitotuotteista silmänympärysvoide ja kosteusvoide on tällä hetkellä Lumenea. Ne ei tunnu tekevän mun iholle yhtään mitään, ei ärsytä, muttei erityisemmin kosteutakaan, saati esim. "plumppaa" hienoja juonteita silmän ympäriltä näkymättömiin kuten jotkut kalliimmat voiteet.
Meikit, aina välillä tulee kokeiltua, mutta ei jotenkin tahdo löytyä mulle sävyjä. Olen kyllä ihan kantissuomalainen, lappalaisperäinen, mutta mulla on sellainen oliivibeige iho, kuin usein esim. kreikkalaisilla. Lumenen useimmat on liian vaaleita, ja sitten ne sävyt jotka olisi riittävän tummia, on ihan liian keltaoransseja, kun mun ihonsävy taas on enemmän viileä kuin lämmin. Myös luomiväreissä ja huulipunissa on usein murrettuja sävyjä, jotka tekee minut ihan tunkkaisen näköiseksi. Mutta eipä siinä mitään, ne on optimoitu käyttäjäkunnan enemmistölle, blondeille ja maantienvärisille.
Sama täällä! Ja ihonvärini on lämmin, mutta liian tumma Lumenen värikarttaan. Muita Lumenen meikkituotteita olen joskus käyttänyt, minulla on mustat kulmat ja tummanruskeat silmät. Lumenelle tällainen väritys on ilmeisesi liian eksoottinen.
Nyt asun Espanjassa ja edes aurinkorannikolla ,missä on valtavasti suomalaisia, Lumenea ei ole myynnissä.
Jos ei ole iho-ongelmia eikä haittaa että puuteri sisältää tukkivaa talkkia, Lumenen kivipuuteri on todella hyvä.
Mitään ihonhoitotuotteita en noilta osta enää sillä laatuun nähtynä ylihinnoiteltua ja vaikka ihoni ei ole herkkä se on ärsyyntynyt useammasta Lumenen putsarista ja voiteesta. Kulmakynästä joku vinkkasi ja aion kokeilla sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihonhoitotuotteissa suosin luonnollisemmista aineista tehtyjä, joten en käytä synteettistä Lumenea.
Meikeissä aina välillä kokeilen jotain heiltä, ja joistain tuotteista olen tykännytkin ihan, mutta ei mitään vakisuosikkia heiltä ole. Esim. huulipunat ja luomivärit on usein sen värisiä, etten tykkää. Meikkipohjissa kokeilemani on joko liian liruja eikä peitä mitään (mulla punoitusta poskilla ja nenällä), tai sitten liian selvästi meikin näköisiä ja mattaisia (kuten joku Blur ja se heidän supersuosittu CC-voide). Ripsarit ei mulla pysy, eikä heidän rajauskynät.
Joku puuteri heillä oli ihan huippuhyvä, sitä on nytkin meikkipussissa. Samoin mulla on semmoinen punaisuuden peittämiseen tarkoitettu "nappi" kiinteää meikkivoidetta, käytän sitä joskus kotoilupäivinä ainoana meikkinä, peitän sillä vaan punoitukset naamasta ja muuten saa olla meikitön naama.
Siis meikkaat jopa kotoilupäivinä? Entäs me, jotka emme meikkaa edes ravintolaan?
Käytän, sopivat suomalaiselle iholleni hyvin. Harmi vain, että joudun rahtaamaan niitä Suomessa käydessäni, tai tilaamaan verkkokaupasta, joka ottaa aikansa.
Kuka ostaa noita normaalimyynnistä, aina jossain alessa.En osta edes alesta.
Vierailija kirjoitti:
En ole käyttänyt enkä käytä. Ovat musta surkeita, suorastaan pjaskaa. Harmi sinänsä ettei kotimaiset tuotteet ole hyviä. Olisi kiva kannattaa suomalaista merkkiä.
Lumene on jo vuosia sitten myyty ulkomaille kuten kaikki muutkin hiukan menestystä tuottavat suomalaiset yritykset. Vero rahat eivät Suomeen jää tästäkään " kotimaisesta " yhtiöstä. Suurin osa tuotteista valmistetaan vielä Suomessa.
Välillä, mutta ovat liian kalliita mulle.
Concealer ja peitepuikko ovat just oikean sävyisiä mulle, samoin kulmakynä ja irtopuuteria käytän säännöllisesti.
Muutamaa meikkiä ja voidetta olen joskus kokeillut, mutta tuli allergiaoireita joten olen jättänyt kauppaan.