Käytättekö Lumenen ihonhoitotuotteita tai meikkejä?
Mulla on lumenen meikkejä, mutta yleensä lumena olen käyttänyt noin kolkyt vuotta. Hyvä on!
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
En ole käyttänyt enkä käytä. Ovat musta surkeita, suorastaan pjaskaa. Harmi sinänsä ettei kotimaiset tuotteet ole hyviä. Olisi kiva kannattaa suomalaista merkkiä.
Mistäs sinä sitten tiedät, että ne ovat huonoja, jos et ole edes käyttänyt niitä? Onko kyse kumminkin vain siitä, että luulottelet ulkomaisten tuotteiden olevan jotenkin fiinimpiä vaikka olisivat minkälaista huttua hyvänsä ja on superfiiniä ostaa kalliimpia tuotteita viis laadusta?
En käytä mutta en viitsi sanoa syytä
En käytä. Sattui nimittäin niin että pitkiin aikoihin en ollut käyttänyt Lumenen tuotteita ja tarvitsin uuden päivävoiteen. Ajattelin että Lumene nyt ainakin on luotettava ja hyvä merkki. Ostin ja käytin mutta enpä käytä enää. Kasvoni alkoivat kirvellä mielettömästi ja iho alkoi punoittaa. Jonkinlaisen reaktion siitä sain.
Minulla on herkkä kuiva iho, mutta luulin että tuo tuote on hyvä kuten se joskus aikoinaan on ollut. Nyt ostan vain ja ainoastaan erästä tuotetta joka on aika kallis mutta se on juuri herkälle iholle ilman parfyymia ja vegaaninen. Se on sopinut hyvin. En tiedä mitä tuon Lumenen kanssa on tapahtunut tai sittten minun ihoni on vain jotenkin herkistynyt entisestään.
Lumenen värivoiteet ovat hyviä, sopivan peittäviä ja värisävyissä luonnolliset sävyt. Huulipunat sen sijaan todella kuraa, eivät pysy mitenkään huulilla, pari minuuttia levityksen jälkeen jäljellä pelkät rajaukset, lisäksi haisevat (ja maistuvat) todella tunkkaiselle.
Välillä yritän kokeilla jotain mutta tuotteitten laatu ei vain riitä. Harmi.
Mulla on päivittäin käytössä Lumenen cv voide. Nyt löysin sen puikon, mitä voi käyttää poskiin, huuliin ja luomiin. Se pelasti minut, niinä päivinä , kun halusin ihmisten ilmoille.
Olen käyttänyt nyt kesällä vain niitä ja nyppinyt kulmat. Tosi raikas ja huoliteltu olo oli. Jätin ripsarinkin pois, kun oli helle. Ihan mahtava se puikko!