Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUHTIMASUJEN vko 6

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis näin se aika vaan jonnekkin katosi ja tänään alkaa loma =D

Ihanaa kun on hiukan lauhtunut ja tänään päästää kunnolla ulos.

G: lapset ovat myös viimeistä päivää hoidossa,sitten jäädään kotiin viettämään " kiireetöntä" arkea.

Raskautunut oon ehkäisystäkin huolimatta eli vähän liiankin helposti siis,joskus tunnen jopa syyllisyyttä siitä että olen raskautunut oikeastaan jo siitä kun olen haaveillut vauvasta.

Vauvan vaatteet on pesty,mutta petivaatteet ja peitot on pesemättä.

Eilen saatiin hoitotaso jossa on lipasto niin sain jo vauvanvaatteita sinne laitella ja voi kun ne vaatteet oli ihania ja niin pieniä.

Oma olo on hyvä.Maha on tosi korkealla,kylkiä painaa sen verran että istua pitää takakenossa.

Pitää nyt yrittää keskittyä muutamaksi tunniksi töihin.

Voikaa paksusti ja saikkulaiset muistakaa levätä!

edram ja himppu rv32

Vierailija
42/46 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...soita nyt ihmeessä synnytyssairaalaasi, ihan varmuuden vuoksi ja kysy supistuksista, vuodosta ja lääkityksestä ihmisiltä jotka oikeasti tietää asioista jotain. Saat ainakin mielenrauhan tai pääset tutkittavaksi. Onko vuoto lapsivettä vai valkovuotoa? Mulla on ainakin toi jälkimmäinen lisääntynyt viimeaikoina ja varsinkin huomaan sen just aamulla. Toivotaan ettei ole nyt vielä synnytyksen aika tullut.

crisantemo 30+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeinkin sain neuvolatätin kiinni. Lähden käymään äitiyspolilla mutkan tarkistuttamassa tilanteen.

Vierailija
44/46 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita toki OYSin äitipolille niin ei tarvii viikonloppua murehtia.Kyllä ne siellä neuvovat ja pääsee sinne tarvittaessa näytillekkin.

Voimia ja peukutuksia bd bd, että on väärä hälytys ja jos neitillä on kiirus maailmaan niin toivottavasti pysyy ainakin pari viikkoa vielä masussa

Vierailija
45/46 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEIVÄNKANNIKKA mee nyt ihmeessä jonnekki äitipolille kattoon että kaikki on kunnossa!! Tästä ei ny varsinaisesti ollu lohtua, supistuksista en tiedä mitään kun ei niitä ole ollu mutta valkovuotoa sitäkin enemmän että joskus miettii että eikai tää oo jo lapsivettä. Muutes te jotka ootte jo saanu lapsia aiemmin niin haiseeko lapsivesi jollekin?

Mulla kesti ainakin omasta mielestä kauan raskautua kun meni tasan vuosi pillereiden lopettamisesta, siin välillä oli kyllä yksi keskenmenokin.

Luulin jo äippäpakkauksen tulleen mutta ei sit ollukaan... pientä pettymistä havaittavissa...

Aika moni tietää jo vissiin kumpaa odottaa, mulla ei vieläkään hajua vaikka oon ollu jo varmaan 5 ultrassa. Kai se on mentävä yksityiselle jos jotain haluu oikeesti tietää.

Jospa lähtis yrittään autoa käyntiin kun ei tiistaina lähteny enkä oo sen jälkeen yrittäny... Hauskaa viikonloppua kaikille!!

-p- rv29+3

Vierailija
46/46 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana ilma aurinko paistaa ja on pikku pakkanen.

Ruoka uunissa ja siksi aikaa lähen lasten kanssa ulkoilee.

Toivottavasti leivänkannikalla kaikki on hyvin.

edram ja himppu rv32+