Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai että minä nautin, kun alkaa jo yöt pimetä ja kohta on illatkin pimeää

Vierailija
02.08.2024 |

Taidan olla harvinainen yksilö, kun tykkään pimeästä. Ulkonakin ollessa on jotenkin katseilta piilossa ja sisällä voi poltella kynttilöitä ja tunnelmavaloja. Tulee myös selkeä rytmi elämään milloin on pöivä ja milloin yö. Kesällä tahtoo mennä sekaisin. Onko palstalla muita pimeän ystäviä?  

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksy on paras vuodenaika ja pimeys sekä hämääränhyssy niin tunnelmallista ja ihanaa, viileää ja sateista, kammottavan hikikesän jälkeen. Eli olen samaa maata kuin sinäkin.

Olemme samanlaisia! Hikikesä on kamala!

Vierailija
22/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tykkään että kaikista neljästä vuodenajasta. Toivottavasti voidaan näistä nauttia myös tulevaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Täällä on aika kirkkaat ulkovalot. Mutta siellä missä on joku rako. Sateet meinaavat pilata ulkoilun, saa pelätä kaatosadetta.

Mikä sateessa on niin vastenmielistä? Elämän edellytys on vesi. Kyllä se kastelee jos ei osaa pukeutua. Vesi puhdistaa pölyt kaupungistakin. 

Vierailija
24/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eteläeuroopassa on selkeä yö ja päivä. Lähes 100% varmuudella päivällä paistaa aurinko ja yöllä on pimeää. Tykkään kovasti 🥰

Vierailija
25/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä eteläeuroopassa on selkeä yö ja päivä. Lähes 100% varmuudella päivällä paistaa aurinko ja yöllä on pimeää. Tykkään kovasti 🥰

Kausivalotermiä ei täällä tunneta. Aurinkovoimalla toimivat tunnelmavalot valaisevat pihaa öisin

Vierailija
26/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syksy on paras vuodenaika ja pimeys sekä hämääränhyssy niin tunnelmallista ja ihanaa, viileää ja sateista, kammottavan hikikesän jälkeen. Eli olen samaa maata kuin sinäkin.

Laihduta. 

Mitenkä paljon tästä huimasta 50 kilosta suosittelet laihdutusta kun BMI alkaa olla kohta alipainon puolella?

Vierailija
27/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ruma, kun pelkäät olla valoisassa?

Tämä.  Ruma ja lihava. 

Vierailija
28/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läski muija joka ei ole koskaan matkustellut missään ulkomailla ulisee hikikesästä 🤣

Kesän rakastajat on kyllä niin ihania ihmisiä. En ole kuullut viileämpien kelien kannattajien puhuvan noin kesäihmisistä.

Vaikka sä olet ylipainoinen niin täällä on meitä hoikkiakin.

Vierailija
29/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta. 

Mitenkä paljon tästä huimasta 50 kilosta suosittelet laihdutusta kun BMI alkaa olla kohta alipainon puolella?

Anonyymillä palstalla voit olla vaikka prinsessa!

Vierailija
30/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läski muija joka ei ole koskaan matkustellut missään ulkomailla ulisee hikikesästä 🤣

Kesän rakastajat on kyllä niin ihania ihmisiä. En ole kuullut viileämpien kelien kannattajien puhuvan noin kesäihmisistä.

Ehdottomasti suurin osa maailman mieleltään terveistä ihmisistä pitää valosta ja lämmöstä. 

Vierailija
31/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ruma, kun pelkäät olla valoisassa?

Kirjoitteleeko täällä ihan oikeasti aikuiset ihmiset?

Itse ainakin tykkään öistä sen takia kun kaltaisesi ihmiset eivät ole pilaamassa maailmaa silloin.

Vierailija
32/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pimeetähän ei olekaan kuin noin 10 kk vuodessa. Jonkinlainen häiriö pitää olla päässä jos pimeydestä tykkää

Vierailija
33/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti suurin osa maailman mieleltään terveistä ihmisistä pitää valosta ja lämmöstä. 

Helteiden hehkujat ei ainakaan kauhean terveiltä vaikuta ulosantinsa perusteella. Terve ihminen ei vihaa ja hauku muita.

Vierailija
34/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta. 

Anonyymillä palstalla voit olla vaikka prinsessa!

Ylipainoiset ei sitten vaan suostu ymmärtämään että Suomessakin on edelleen myös hoikkia.

Vierailija
35/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Olen pimeän ystävä. Suomessa mennään ääripäistä toiseen, niin tavallaan se on kyllä hauskaa. Valoisan jälkeen arvostaa pimeyttä, ja päinvastoin.

Neljä vuodenaikaa on parasta, rytmittää mukavasti vuotta. Jos olisi ainainen kesä, en kestäisi. Syysiltojen pimeydessä on jotain helpottavaa. 

Kohta pääset hautaan jossa olet onnellinen. 

Vierailija
36/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Joku pitää pimeästä ja viileästä ja hänet haukutaan rumaksi, lihavaksi ja mt-ongelmaiseksi. Kummasta kertoo enemmän? Ap ei ole sanallakaan haukkunut hellehulluja. 

Vierailija
37/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vain pidä talvi-, pimeä-, viileä- ja ihana lappi -ihmisistä. Todennäköisesti ne on myös aamuvirkkuja. 

Vierailija
38/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette saa hoitoa masennukseen? Muuta syytä pimeän hehkuttamiseen harvoin on. 

Vierailija
39/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en vain pidä talvi-, pimeä-, viileä- ja ihana lappi -ihmisistä. Todennäköisesti ne on myös aamuvirkkuja. 

Ei meillä tarvikaan olla tekemisissä. En hae hyväksyntääsi. 

Vierailija
40/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet laiska ja läski?